Haal m op, pleur m neer maak foto's en dump die hier.quote:Op zondag 24 november 2019 12:41 schreef iamredleader het volgende:
Hij komt steeds dichterbij Zoetermeer![]()
Natuurlijk je hebt gelijk dat je past..quote:Op zondag 24 november 2019 18:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
1 u. 12 min.
120 km
via A7
1 u. 11 min.
126 km
via A6
ik pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:11 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Ik heb net eigenlijk pas gekeken waar 'ie ligt. Die stap is in ieder geval al genomen.
Dat lijkt mij ook de bedoeling. Even lekker het klimaatdoel vergeten en zie eens wat van Nederland.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:23 schreef boertie het volgende:
Nog steeds niet daar waar ik ook wel eens ben.![]()
quote:
Ja man, sorry. Misschien zjin er volgende week mogelijkheden als ik toevallig die kant uit moet.quote:
Volgende week zul je Stokje elders moeten zoeken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja man, sorry. Misschien zjin er volgende week mogelijkheden als ik toevallig die kant uit moet.
Maar dan gaat de stok weer mee terug naar het Noorden.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:20 schreef Light het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een nieuwe plek.
Kom je langs voor koffie?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:20 schreef Light het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een nieuwe plek.
Er wordt zo te zien eerst ergens vandaag koffie gedronken.quote:
De koffie is op. Stok ligt weer buiten (niet in Zoetermeer), foto's volgen.quote:Op zondag 1 december 2019 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt zo te zien eerst ergens vandaag koffie gedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Het was gezellig!quote:Op zondag 1 december 2019 18:16 schreef Light het volgende:
De koffie is op. Stok ligt weer buiten (niet in Zoetermeer), foto's volgen.
Geen idee. Volgens de site van Maringo voor het laatst in 2013 in die gemeente, maar het kan zijn dat we sneller verplaatsen dan Maringo kan bijwerken.quote:Op zondag 1 december 2019 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, nice. Mooie verplaatsing. Pinpoint gevonden.
Heeft 'ie niet heel recentelijk bij die plaats gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |