quote:Op maandag 11 november 2019 00:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die gekke gast met die vlechten?
Leuk om te zien dat je zo lekker actief bent in de culscquote:
Jawel hè?quote:Op maandag 11 november 2019 07:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je zo lekker actief bent in de culsc![]()
Al nieuws over je gezondheid?
Iets beter al weer?
Meer Muck is altijd goedquote:Op maandag 11 november 2019 07:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel hè?
Veel oude bekenden
En ja: er bleek een voorhoofds- en bijholteontsteking achter te zitten.
Nu aan de antibiotica en ik voel me al een stuk beter
Ik ben vandaag vrij, maar als het zo doorgaat, ga ik morgen weer aan het werk.
En wat ga jij doen vandaag scrupquote:Op maandag 11 november 2019 07:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meer Muck is altijd goed
Ah 2 ontstekingen nog wel, ja dat put wel uit.
Wat fijn dat het een stuk beter gaat en hopelijk kan je weer snel aan de slag.
Maar je hebt vwo gedaanquote:Op maandag 11 november 2019 08:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje werken in de buitenlucht vanmiddag als het weer het toestaat.
Ze gaan mij vanaf januari binnen een half jaar naar werk begeleiden.quote:
Wat voor werkquote:Op maandag 11 november 2019 08:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze gaan mij vanaf januari binnen een half jaar naar werk begeleiden.
Dat is het plan.
Komt goed.
Wat ene onzekerheidquote:Op maandag 11 november 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat valt allemaal nog te bezien.
Eerst orienteren.
Goedzo, je kan het!quote:Op maandag 11 november 2019 08:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik rol zo ergens in.
Gewoon doen wat je wil gaan doen anders raak je toch alleen maar ongelukkig, heb ik ook altijd gedaan.quote:Op maandag 11 november 2019 08:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat valt allemaal nog te bezien.
Eerst orienteren.
Mijn behoefte aan uitdagingen zal de motor zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je wil gaan doen anders raak je toch alleen maar ongelukkig, heb ik ook altijd gedaan.
Jawelquote:
quote:Op maandag 11 november 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawel
Al had ik in een droom wel weer een aantal lui in elkaar getimmerd, zal wel staan voor het afhouden van opdringende fokkers.
Jouw nacht?
quote:Op maandag 11 november 2019 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja goed! Ik heb ook raar gedroomd.
Heb je dat wel eens?quote:Op maandag 11 november 2019 09:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach dromen is tof zolang het maar niet te lang door blijft zeuren in de dag.
Oh dat klinkt niet goed?quote:Op maandag 11 november 2019 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet vaak.
Van de week nog wel, dan komt het verleden zo dichtbij dat het het heden lijkt.
Dat klinkt wel naar.quote:Op maandag 11 november 2019 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet vaak.
Van de week nog wel, dan komt het verleden zo dichtbij dat het het heden lijkt.
Ja dat heb ik vroeger toen ik kind was wel gehad ja.quote:Op maandag 11 november 2019 09:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt wel naar.
Ik heb enkel soms dromen dat ik in de ochtend soms twijfel of het een droom of een echte herinnering was.
Hoofd onder koud water?quote:Op maandag 11 november 2019 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even goed wakker proberen te worden dan
Dromen vormen ook een hele keten aan herinneringenquote:Op maandag 11 november 2019 09:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt wel naar.
Ik heb enkel soms dromen dat ik in de ochtend soms twijfel of het een droom of een echte herinnering was.
Prima tochquote:Op maandag 11 november 2019 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben alweer aan het kijken naar andere vacatures
Als er genoeg werk is..quote:Op maandag 11 november 2019 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer na 2 maanden op zoek naar iets anders is niet zo prima
Als het goed is komt er vanaf volgend jaar een soort van bakkerij met horeca hier in de straat. Dat zou echt super chill zijnquote:Op maandag 11 november 2019 09:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als er genoeg werk is..
Er is vast ergens een fijne plek voor jou.
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op maandag 11 november 2019 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het goed is komt er vanaf volgend jaar een soort van bakkerij met horeca hier in de straat. Dat zou echt super chill zijn
Doe je aan hobbies/uitjes?quote:Op maandag 11 november 2019 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Nooit gedacht dat ik zon huismus zou worden![]()
Pyjama aan en eten in huis
Hmm nee niet echt :p Af en toe wel met vriendinnen uit eten ofzo maar geen hobbies. Met dit weer wil ik ook niet naar buiten. Vind er geen flikker aan.quote:Op maandag 11 november 2019 12:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe je aan hobbies/uitjes?
Niet pcgerelateerd dan he.
Ja of uitjes zoals uitgaan/bioscoop/dagjes weg..quote:Op maandag 11 november 2019 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? Jullie bedoelen zoiets als sport of knutselen ofzo toch?
Nja dat is gewoon een hobbiequote:Op maandag 11 november 2019 12:15 schreef bitterbal het volgende:
Pas sinds dat 3d blender heb ik iets wat in de buurt komt van een hobby
Uitgaan doe ik niet meer, bios vind ik te duur en vaak niet de films die ik wil zien dus ook niet en dagjes weg eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 11 november 2019 12:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja of uitjes zoals uitgaan/bioscoop/dagjes weg..
Oh nou nagellak doe k regelmatig maar dat zie ik meer als iets wat moeten worden bijgewerktquote:Op maandag 11 november 2019 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Sport, knutselen, gamen, nagels lakken, eigenlijk alles wat tijd kost en het hoofd ontspant.
Je hoeft niks.quote:Op maandag 11 november 2019 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik niet meer, bios vind ik te duur en vaak niet de films die ik wil zien dus ook niet en dagjes weg eigenlijk ook niet.
Denk dat dat er zo ingeslopen door de horeca. Niet dat ik het mis. Vind het de laatste 2 a 3 jaar echt verdomd fijn om op mijn vrije dagen alleen te zijn. Denk dat ik die behoefte altijd wel had maar altijd het gevoel had mee te moeten doen ofzo en dat is nu vrijwel helemaal weg.
Goede programma'squote:Op maandag 11 november 2019 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nou nagellak doe k regelmatig maar dat zie ik meer als iets wat moeten worden bijgewerkt
Knutselen heb ik niks mee en sport al helemaal niet :p Maar goed dan zou voor mij Zembla of Tegenlicht kijken een hobby kunnen zijn
jij ook!quote:Op maandag 11 november 2019 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hoeft niks.
Als je jezelf maar vermaakt en niet eenzaam wordt.
Ik ga ff werken.
Goededag nog.
Sport, knutselen, gamen, m'n nagels lakken.quote:Op maandag 11 november 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies? En heb je naast je vrijwilligersbaan nog een betaalde baan?
Thuiszorg? Zonder de juiste opleiding mag je toch niet aan mensen zitten, dus dat is niet zo'n punt zou ik denken.quote:Op maandag 11 november 2019 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die als huishoudelijke hulp werken? Zoiets als het huis opruimen, schoonmaken en eventueel een praatje met die persoon?
Denk dat dat misschien wel wat voor mij zou kunnen zijn maar wil niet mensen moeten wassen ofzo.
Ja logischquote:Op maandag 11 november 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sport, knutselen, gamen, m'n nagels lakken.En jep, doordeweeks op kantoor, beetje klanten helpen enzo.
[..]
Thuiszorg? Zonder de juiste opleiding mag je toch niet aan mensen zitten, dus dat is niet zo'n punt zou ik denken.
Ik ken niet perse mensen die in de thuiszorg werken, maar wel mensen die ermee professioneel mee in aanraking zijn gekomen. Het schijnt zeer leuk werk te zijn al ligt het vooral aan de organisatie waarvoor je werkt.quote:Op maandag 11 november 2019 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die als huishoudelijke hulp werken? Zoiets als het huis opruimen, schoonmaken en eventueel een praatje met die persoon?
Denk dat dat misschien wel wat voor mij zou kunnen zijn maar wil niet mensen moeten wassen ofzo.
Kijk nu een aflevering over de bezuinigingen die zijn doorgevoerd. Mensen in een rolstoel die van 7 naar 2 uur per week zijn gegaan. De medewerkers geven aan dat ze het zo niet redden. Alleen nog maar snel schoonmaken en geen tijd meer voor een praatje. Das wel sneu.quote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken niet perse mensen die in de thuiszorg werken, maar wel mensen die ermee professioneel mee in aanraking zijn gekomen. Het schijnt zeer leuk werk te zijn al ligt het vooral aan de organisatie waarvoor je werkt.
Nou ja, bij schoonmaakbaantjes heb je sowieso altijd te weinig tijd voor wat je zou moeten doen, dat was 10 jaar geleden al zo en ik verwacht niet dat dat heel anders is nu. (Tijdje een kantoor schoonmaken als bijbaantje gehad.) Geloof dat bij een hoop van dat soort organisaties de reistijd niet betaald wordt, in ieder geval bij een aantal hier is dat het geval.quote:Op maandag 11 november 2019 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja logischmaar weet niet precies wat de verwachting is. Al hoor ik wel regelmatig dat de medewerkers veel te weinig tijd hebben per cliënt en onder grote stress staan?
Welke games speel je?
Wat is een pokemon shield? Ik vind cities skylines en zo altijd wel chill. Die harvest moon zal ik ff googelen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, bij schoonmaakbaantjes heb je sowieso altijd te weinig tijd voor wat je zou moeten doen, dat was 10 jaar geleden al zo en ik verwacht niet dat dat heel anders is nu. (Tijdje een kantoor schoonmaken als bijbaantje gehad.) Geloof dat bij een hoop van dat soort organisaties de reistijd niet betaald wordt, in ieder geval bij een aantal hier is dat het geval.
En de spelletjes, hoe relaxter hoe beter. Dus spul bouwen (Harvest Moon, Dragon Quest Builders, Stardew Valley), games met turn-based combat (dus JRPG's voornamelijk), beetje racen, dat idee. Nu wacht ik vooral tot m'n Pokémon Shield speelbaar is. Hele weekend Pokémon.
Dat soort verhalen heb ik inderdaad ook vaker gehoord, dat er door bezuinigingen steeds minder tijd/personeel is en dat het zelfs krap aan word om de meest nodige dingen te doen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nu een aflevering over de bezuinigingen die zijn doorgevoerd. Mensen in een rolstoel die van 7 naar 2 uur per week zijn gegaan. De medewerkers geven aan dat ze het zo niet redden. Alleen nog maar snel schoonmaken en geen tijd meer voor een praatje. Das wel sneu.
Cities Skyline heb ik ook geloof ik, maar vlak nadat ik die kocht, kwam DQB2 uit en dat speel ik sindsdien.quote:Op maandag 11 november 2019 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is een pokemon shield? Ik vind cities skylines en zo altijd wel chill. Die harvest moon zal ik ff googelen.
Mja die medewerkster zei dat als het haar eindtijd is ze eigenlijk gewoon weg moet gaan en de 'boel de boel' moet laten. Ik zou dat niet zo kunnen denk ik.quote:Op maandag 11 november 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort verhalen heb ik inderdaad ook vaker gehoord, dat er door bezuinigingen steeds minder tijd/personeel is en dat het zelfs krap aan word om de meest nodige dingen te doen.
Maar hoezo moet je wachten totdat het speelbaar is? Update ofzo?quote:Op maandag 11 november 2019 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Cities Skyline heb ik ook geloof ik, maar vlak nadat ik die kocht, kwam DQB2 uit en dat speel ik sindsdien.
Pokémon Shield is de nieuwste variant van de serie (of in ieder geval een van de twee versies). Ik speel die onzin al sinds m'n 13e, dus deze moest ook.
Ik heb 'm gepre-ordered als download. Dus nu staat 'ie wel al op mijn console, maar ik kan 'm nog niet starten.quote:Op maandag 11 november 2019 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je wachten totdat het speelbaar is? Update ofzo?
Ah zoquote:Op maandag 11 november 2019 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gepre-ordered als download. Dus nu staat 'ie wel al op mijn console, maar ik kan 'm nog niet starten.Vrijdag is de release.
Zulke dingen zijn moreel gezien wel moeilijk, maar na verloop van tijd ga je in je eigen tijd werk doen dat fysiek en mentaal best zwaar kan worden.quote:Op maandag 11 november 2019 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja die medewerkster zei dat als het haar eindtijd is ze eigenlijk gewoon weg moet gaan en de 'boel de boel' moet laten. Ik zou dat niet zo kunnen denk ik.
Dat ja, dan is het op lange termijn gezonder om het echt bij je beschikbare (betaalde) tijd te houden.quote:Op maandag 11 november 2019 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn moreel gezien wel moeilijk, maar na verloop van tijd ga je in je eigen tijd werk doen dat fysiek en mentaal best zwaar kan worden.
Vergrijzing en een oplopend personeel tekort in de zorg (in het algemeen) gaan het waarschijnlijk alleen maar erger maken in de toekomst.quote:Op maandag 11 november 2019 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja, dan is het op lange termijn gezonder om het echt bij je beschikbare (betaalde) tijd te houden.
En dan lekker als familie alles op moeten vangen, want mantelzorg doe je toch effe?quote:Op maandag 11 november 2019 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergrijzing en een oplopend personeel tekort in de zorg (in het algemeen) gaan het waarschijnlijk alleen maar erger maken in de toekomst.
quote:Op maandag 11 november 2019 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Wat kansloos dit zeg
[ afbeelding ]
Gepost door abn op facebook
quote:Op maandag 11 november 2019 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Wat kansloos dit zeg
[ afbeelding ]
Gepost door abn op facebook
Nee, ik zou overstappen.quote:Op maandag 11 november 2019 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is toch geen niveau voor zon bank
Goed voor je karmaquote:Op maandag 11 november 2019 13:24 schreef bitterbal het volgende:
Arg collega appt of ik kan werken voor haar vanaaf. Haar opa is gisteren overleden. Ze heeft iedereen gevraagd, zelfs de baas en zefls die laatste zegt nee.
Ja baal hier vanquote:Op maandag 11 november 2019 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God zal je belonen met een zee bitterballen
Lief dat je ja hebt gezegdquote:Op maandag 11 november 2019 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Had nee moeten zeggen. Kon mevrouw vaas het oplossen.
Ik vroeg me al af wie er zo vrolijk aan het zwaaien wasquote:Op maandag 11 november 2019 13:04 schreef Arch-Indar het volgende:
Rabbit, zag je mij nog zwaaien zondag?
Kwam door je durp heen gehardgelopen.
Er was geen plek meer in de auto na een IKEA bezoek, dus ben terug gaan hardlopen.
Ikea in het weekend. Brrrrquote:Op maandag 11 november 2019 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er zo vrolijk aan het zwaaien was![]()
Dat je na een bezoek aan IKEA nog de energie had om terug naar huis te rennen!
Ja, daar had je een punt, maar het ging wel, we waren al vroeg om 10 uur daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op maandag 11 november 2019 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, daar had je een punt, maar het ging wel, we waren al vroeg om 10 uur daar.
En we hadden wat te vieren dus moesten kast gaan halen om dat te vieren.Ik was even bang dat je in de spoiler ging melden dat er gezinsuitbreiding op komst wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan er dan geen van mij zijn als dat zo zou zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je in de spoiler ging melden dat er gezinsuitbreiding op komst was
Uhuh! dat ook wel ja. Auto volgepropt en de mazzel!quote:Op maandag 11 november 2019 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Juist na Ikea hardlopend weg. Ergernis eruit rennen.
O, je hebt knipknip laten doen.quote:Op maandag 11 november 2019 13:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan er dan geen van mij zijn als dat zo zou zijn.
Wij zagen het hier aankomen op de buienradar dus zijn vroeg gegaan.quote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je hebt knipknip laten doen.![]()
Hm, ik wilde even de benen gaan strekken maar het regent
Ik ga toch maar even. Wel nodig na een halve zak kruidnotenquote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij zagen het hier aankomen op de buienradar dus zijn vroeg gegaan.
Lekker je plu meenemen. Loopt nog gezellig ook met dat getik boven je hoofdquote:Op maandag 11 november 2019 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga toch maar even. Wel nodig na een halve zak kruidnoten
quote:Op maandag 11 november 2019 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier is een paraplu niet perse een aanrader op 't moment. Wind.
Verwarming aan is lekker 20 graden binnenquote:Op maandag 11 november 2019 17:09 schreef Karzai het volgende:
dekentje erbij pakken, doe ik ook straks
tis nu 18,5 graden binnen
Ziet er lekker uit. Ovenpatat zie ik en ik zag groente voorbij komen en volgens mij ligt er een schnitzel in de panquote:
Met ham, kaas en ananas. Zo'n verse van de Appie die je zelf nog even moet afbakkenquote:
Oh dat klinkt lekker!!quote:Op maandag 11 november 2019 17:17 schreef Karzai het volgende:
ah die zijn beter te eten dan diepvries ja, haal ik ook wel eens zo'n verse maar dan meestal met salami en paprika, doe ik er zelf soms nog wat blauwe kaas bij
ik maak straks kidneybonen in chilisaus, paprika, ui, tomaat en spekjes met rijst en augurkjes ernaast
Eet smakelijk voor straksquote:Op maandag 11 november 2019 17:19 schreef Karzai het volgende:
ja is best lekker en zo klaarhalf uurtje denk ik
Da's toch niet te doenquote:Op maandag 11 november 2019 17:09 schreef Karzai het volgende:
dekentje erbij pakken, doe ik ook straks
tis nu 18,5 graden binnen
Ik vond het ook heerlijkquote:Op maandag 11 november 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt mijn weer, lekker uitwaaien, frisse kop, dreigende donkere stormlucht, zou het liefst in mijn t-shirtje rondjes rennen buiten.
Spoort ook nietquote:Op maandag 11 november 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt mijn weer, lekker uitwaaien, frisse kop, dreigende donkere stormlucht, zou het liefst in mijn t-shirtje rondjes rennen buiten.
Wees dan ook wat vriendelijker tegen de gastenquote:Op maandag 11 november 2019 17:36 schreef bitterbal het volgende:
K heb morgen weer weekendnu alleen in een leeg restaurant
Hoezo weer weekend, 2 dagen vrij of wat?quote:Op maandag 11 november 2019 17:36 schreef bitterbal het volgende:
K heb morgen weer weekendnu alleen in een leeg restaurant
Heb nog helemaal niet de kans gehad om gemeen te doenquote:Op maandag 11 november 2019 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wees dan ook wat vriendelijker tegen de gasten
Mja, maandagavond is meestal stilletjes?quote:Op maandag 11 november 2019 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog helemaal niet de kans gehad om gemeen te doen
K dacht precies het zelfde !!!quote:Op maandag 11 november 2019 17:37 schreef Karzai het volgende:
Nee ik vond het maar depressief weer waarvan je spontaan heroine gaat spuiten in de buitenwijken van glasgow om de rest van de dag op een vies matras in een kelderbox je roesje uit te slapen
Ja hopelijk blijft dat zo :pquote:Op maandag 11 november 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maandagavond is meestal stilletjes?
Tenminste nooit koud.quote:Op maandag 11 november 2019 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Nee lekker levend gemummificeerd worden in Afrika doordat het altijd 35 graden is
DIT!!!quote:Op maandag 11 november 2019 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Herfstweer is heerlijk. Het zet al je zintuigen op scherp
Dit is zo ongeveer wat ik zo ga doen en ik heb er niet heel veel zin in.quote:Op maandag 11 november 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Oh dat verklaart wel een hoop :pquote:Op maandag 11 november 2019 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warmte is slecht voor je denkvermogen, als te lang gekookte rijst
Kom je toch veel lekkerder thuis dan dat je rondjes rent met 35 graden?quote:Op maandag 11 november 2019 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer wat ik zo ga doen en ik heb er niet heel veel zin in.
quote:Op maandag 11 november 2019 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DIT!!!
Deze man snapt het tenminste.
Ik heb liever wat minder nat/storm. Temperatuur boeit me niet.quote:Op maandag 11 november 2019 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je toch veel lekkerder thuis dan dat je rondjes rent met 35 graden?
IJsdraakjes smelten boven de 20 gradenquote:Op maandag 11 november 2019 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder nat/storm. Temperatuur boeit me niet.
pepersquote:Op maandag 11 november 2019 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadat @:molo het noemde weer eens een fles srirachasaus in huis gehaald. Probleem is dat ik dat spul zo lekker vind, dat ik het overal rijkelijk in gooi en dan de halve dag een beetje in brand sta
Succes ermee!quote:Op maandag 11 november 2019 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder nat/storm. Temperatuur boeit me niet.
Surinaamse sambalquote:Op maandag 11 november 2019 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
pepers![]()
ik heb nu een surinaamse sambal met limoen ook lekker pittig
Fileleed?quote:Op maandag 11 november 2019 19:00 schreef Molo het volgende:
Vanuit Amsterdam onderweg naar huis. Reis om de wereld, maar dan heel traag
Gewoon motor nemen de volgende keer!quote:
Zal ik zeker doen! Vroemmmmmquote:Op maandag 11 november 2019 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon motor nemen de volgende keer!
Baggerweer iddquote:Op maandag 11 november 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het weer helpt ook niet mee.
Pas bij Schiphol?quote:Op maandag 11 november 2019 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Baggerweer idd
Net wat gegeten hier onderweg, zo maar weer verder
Ben inmiddels bij Schiphol
En gaar![]()
Stapte tien over vijf de auto in naast Artisquote:Op maandag 11 november 2019 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas bij Schiphol?Hoe lang ben je al onderweg?
Mijn record Amsterdam-Dordrecht staat op 4 uur
Niks voor mijquote:
Moet je weer gaan wandelenquote:Op maandag 11 november 2019 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het een geschikt tijdstip voor een kopje koffie. Met een paar roomboterkruidnoten
Wat een dramaquote:Op maandag 11 november 2019 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Stapte tien over vijf de auto in naast Artis![]()
![]()
Waarom ga je ook in godsnaam bij zo'n toko etenquote:Op maandag 11 november 2019 19:18 schreef Molo het volgende:
Toilet van La Place heet trouwens 'Pipi'![]()
![]()
Goed, onderweg nu weer
Het is dat of de Mac langs de snelwegquote:Op maandag 11 november 2019 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je ook in godsnaam bij zo'n toko eten![]()
Sommige gerechten bij LaPlace zijn niet echt gezonder dan een gemiddeld menu van de Macquote:Op maandag 11 november 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is dat of de Mac langs de snelweg
Ik ben al zeker 20 jaar niet meer bij een LaPlace geweest.quote:Op maandag 11 november 2019 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige gerechten bij LaPlace zijn niet echt gezonder dan een gemiddeld menu van de Mac
Daar is het wel een toffe plaats voorquote:Op maandag 11 november 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al zeker 20 jaar niet meer bij een LaPlace geweest.Misschien ging Molo voor de ambiance
Nee ze moest een plas, 'LaPlace', logisch! Vanaf nu zegt ze "Ik moet een pipi'.quote:Op maandag 11 november 2019 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al zeker 20 jaar niet meer bij een LaPlace geweest.Misschien ging Molo voor de ambiance
Echt?quote:Op maandag 11 november 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is het wel een toffe plaats voor
We gaan nog wel even vragen wat ze gegeten heeft. Na pipi verwacht ik Zweedse balletjesquote:Op maandag 11 november 2019 20:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee ze moest een plas, 'LaPlace', logisch! Vanaf nu zegt ze "Ik moet een pipi'.
Muah, tegenwoordig valt het wel mee, maar er zijn broodjes waar echt veel te veel vet in zit.quote:
Ceci n'est pas un pipi.quote:Op maandag 11 november 2019 20:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee ze moest een plas, 'LaPlace', logisch! Vanaf nu zegt ze "Ik moet een pipi'.
De wc in LaPLace heet 'pipi' vertelde ze net, dat zou je eerder verwachten in Ikeaquote:Op maandag 11 november 2019 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan nog wel even vragen wat ze gegeten heeft. Na pipi verwacht ik Zweedse balletjes
Gewoon vragen voor kerst. Mijn ex-schoonmoeder vroeg doodleuk een laptop terwijl het budget 50 euro wasquote:Op maandag 11 november 2019 20:16 schreef Voxs het volgende:
Ik zit mij te verlustigen aan boven mijn budget aquarelverfsets.
Budget verhogen, dan heb je daar geen last meer van.quote:Op maandag 11 november 2019 20:16 schreef Voxs het volgende:
Ik zit mij te verlustigen aan boven mijn budget aquarelverfsets.
Bij de kringloop een sleeptop halen uit het jaar kruik, hou je geld over joh.quote:Op maandag 11 november 2019 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon vragen voor kerst. Mijn ex-schoonmoeder vroeg doodleuk een laptop terwijl het budget 50 euro was
Ik heb mijn budget net ook wat bijgesteldquote:Op maandag 11 november 2019 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon vragen voor kerst. Mijn ex-schoonmoeder vroeg doodleuk een laptop terwijl het budget 50 euro was
Nee, we kregen ook instructies welke laptop het moest worden. Gelukkig wel eentje van Tesco dus het viel mee.quote:Op maandag 11 november 2019 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de kringloop een sleeptop halen uit het jaar kruik, hou je geld over joh.
Wat doet zo’n setje? En belangrijker: wat krijg je ervoor? Penselen van dassenhaar?quote:Op maandag 11 november 2019 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb mijn budget net ook wat bijgesteld
Hoeveel wil je betalen?quote:Op maandag 11 november 2019 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Budget verhogen, dan heb je daar geen last meer van.
Wat is een goed merk in de aquaralwereld eigenlijk? Mijn dochter wil een fatsoenlijke startset voor kerst.
Heel verschillend, vanaf 50 tot 100+quote:Op maandag 11 november 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doet zo’n setje? En belangrijker: wat krijg je ervoor? Penselen van dassenhaar?
Herkenbaarquote:Op maandag 11 november 2019 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Picsquote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Mijn moeders verlanglijstje paar jaar geleden;
Knappe nieuwe jonge vent.
Reisjes.
Kleinere auto want inparkeren begint eng te worden.
Computer.
Voor de rest hoef ik niks want dat kost allemaal geld die onzin.
*Windows 95 opstartgeluiden*quote:Op maandag 11 november 2019 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij de kringloop een sleeptop halen uit het jaar kruik, hou je geld over joh.
Ja! Leuk je weer te zien posten hier!quote:
Beetje schepvoer en gegrilde kip. Was redelijkquote:Op maandag 11 november 2019 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je ook in godsnaam bij zo'n toko eten![]()
Mwah... Trein is eigenlijk altijd erger. Vanmorgen was redelijk te doenquote:Op maandag 11 november 2019 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een dramaVolgende keer toch maar de trein dan?
Eerst pipi, daarna kipi. Makes sensequote:Op maandag 11 november 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje schepvoer en gegrilde kip. Was redelijk
Kip kerrie kip of gewoon gegrilde kip?quote:Op maandag 11 november 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje schepvoer en gegrilde kip. Was redelijk
quote:Op maandag 11 november 2019 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah... Trein is eigenlijk altijd erger. Vanmorgen was redelijk te doen
Gewonequote:Op maandag 11 november 2019 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kip kerrie kip of gewoon gegrilde kip?
Het betekent van af hier gewoon veel overstappen en grote kans op veel mensen in mijn persoonlijke ruimte die vaak ook nog stinken enzoquote:Op maandag 11 november 2019 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je hebt iets tegen de trein? Ik vind de Intercity Direct wel fijn zolang het geen spits is.
Superkruidnoten van Jumbo. Met roomboter bereidquote:Op maandag 11 november 2019 21:01 schreef Molo het volgende:
Had truffelkruidnootjes van Lidl, niet te vreten... Weggepleurd
Die van Bolletje smaakten wel extra lekker toen ik die uiteindelijk weer had gehaald
Oh ik houd juist van die kleine kneiterharde bakkerskruidnootjesquote:Op maandag 11 november 2019 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Superkruidnoten van Jumbo. Met roomboter bereid
Kneiterhard waren deze ook welquote:Op maandag 11 november 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik houd juist van die kleine kneiterharde bakkerskruidnootjes
quote:Op maandag 11 november 2019 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kneiterhard waren deze ook wel
Ik ga ze morgen meteen kopen.quote:
Bij laplace is het ook niet te vretenquote:Op maandag 11 november 2019 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewone
Kerrie op de kip![]()
Blurgh, matig dat vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 11 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij laplace is het ook niet te vreten
Idd vaak een vette bloep mayo met kerrie gemixt, gádverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vanmiddag een meesterlijke lunch. Maar is ook altijd enorm goed geregeld daar![]()
Mis alleen nu eigenlijk wel een fatsoenlijke warme maaltijd, sneeuwvlokje als ik ben. Morgen maar weer even iets zelf klaarmaken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Welkom terug in 015quote:Op maandag 11 november 2019 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nu eindelijk weer thuis in de bewoonde wereld![]()
Eerst koffie om op te warmen en wachten op de vreetkick.
Kerrie kruiden door een kip-wok schotel met noodles is wel lekker overigensquote:Op maandag 11 november 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Idd vaak een vette bloep mayo met kerrie gemixt, gádverdamme![]()
Ik had vanmiddag een meesterlijke lunch. Maar is ook altijd enorm goed geregeld daar![]()
Mis alleen nu eigenlijk wel een fatsoenlijke warme maaltijd, sneeuwvlokje als ik ben. Morgen maar weer even iets zelf klaarmaken
Ik kán het wel eten hoor, maar zou het zelf nooit kiezenquote:Op maandag 11 november 2019 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kerrie kruiden door een kip-wok schotel met noodles is wel lekker overigens
Volgens mij heb ik wel een grof idee waar jij je studententijd op hebt overleeftquote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kán het wel eten hoor, maar zou het zelf nooit kiezen
Teveel chicken tonight kerrie associaties dan ofzo
Dat kookte mijn moederquote:Op maandag 11 november 2019 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een grof idee waar jij je studententijd op hebt overleeft
Die troep is niet te doen. Net als Uncle Ben’squote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Glazige behanglijm substantie was dat, beetje structuur van kots en dan met de kleur van iemand met een levercirrose.quote:Op maandag 11 november 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop welquote:Op maandag 11 november 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kookte mijn moeder![]()
Ikzelf heb eigenlijk altijd vers gekookt in studententijd
Bestaat het eigenlijk nog?quote:Op maandag 11 november 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazige behanglijm substantie was dat, beetje structuur van kots en dan met de kleur van iemand met een levercirrose.
Naast de 3 maal patat en op zondag stamppot met spekjesquote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bij Frans Bauer en Dreetje Hazes driemaal per week op tafel staat.
En eens per maand compleet los gaan en afhaalchinees halen.quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naast de 3 maal patat en op zondag stamppot met spekjes
Daar gaat hij natuurlijk heen voor Bami pangpang met rijst en extra kroepoekquote:Op maandag 11 november 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Frans gaat naar de Chinees in Klundert dus onderschat zijn culinaire aspiraties niet.
quote:Op maandag 11 november 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar gaat hij natuurlijk heen voor Bami pangpang met rijst en extra kroepoek
quote:
Nee, dit was mijn hardloopclubje. Mogelijk nieuwe lesje heeft me wel geprobeerd te bellen, dus morgen maar even achteraan.quote:
Ah oké, ben niet helemaal scherp vandaagquote:Op maandag 11 november 2019 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit was mijn hardloopclubje. Mogelijk nieuwe lesje heeft me wel geprobeerd te bellen, dus morgen maar even achteraan.
Varieert, meestal zo rond de 6-7km. Zitten ook wat andere oefeningen tussendoor, bootcampstijl zeg maar.quote:Op maandag 11 november 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ben niet helemaal scherp vandaag![]()
Hoeveel km lopen jullie?
Bedoel je meer het variëren van tempo of sprint trainingen tussendoor?quote:Op maandag 11 november 2019 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Het grootste voordeel is dat er veel meer tempowerk in zit, dat vind ik alleen altijd maar kut.
Beiden.quote:Op maandag 11 november 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je meer het variëren van tempo of sprint trainingen tussendoor?
Niet gewoon hardlopen naar de bushalte omdat je geen eigen vervoer hebt.quote:Op maandag 11 november 2019 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit was mijn hardloopclubje. Mogelijk nieuwe lesje heeft me wel geprobeerd te bellen, dus morgen maar even achteraan.
Duidelijk. Tempowisselingen en zulks lijken me echt irritant tijdens cardio training.quote:Op maandag 11 november 2019 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden.![]()
Het verschilt nogal per training wat we doen, soms ligt de focus op afstand (dan is het eerder 9km dan 6km), maar ook (sprint)techniek en allerlei manieren van tempowisselingen komen langs.
En soms zijn we vooral met andere oefeningen bezig. Pokke-end lunges doen ofzo. Of tikkertje.
Daarom doe ik ze zelf ook nooit. Hoogstens een beetje fartlek oid.quote:Op maandag 11 november 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk. Tempowisselingen en zulks lijken me echt irritant tijdens cardio training.
Ik moest serieus opzoeken wat fartlek is, klinkt als iets wat je op een fiets eigenlijk constant doe.quote:Op maandag 11 november 2019 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom doe ik ze zelf ook nooit. Hoogstens een beetje fartlek oid.
Maar hiermee heb ik het niet in de gaten en het doet wonderen voor mijn tempo.
Zuipeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
Doet me denken aan een collega van vroeger. Zij werkte alleen op maandag en dinsdag en riep dan dinsdagmiddag heel pesterig ‘fijn weekend allemaal!!!’quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een collega van vroeger. Zij werkte alleen op maandag en dinsdag en riep dan dinsdagmiddag heel pesterig ‘fijn weekend allemaal!!!’
Haar man was kostwinner en zij werkte alleen voor een zakcentje.quote:Op maandag 11 november 2019 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Lekker![]()
Waarom werkte ze maar 2 dagen?
Netjes geregeldquote:Op maandag 11 november 2019 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haar man was kostwinner en zij werkte alleen voor een zakcentje.
Zou ik ook best willen. Maar dan wordt het allemaal erg karig.quote:Op maandag 11 november 2019 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Netjes geregeld
Ik werk nu sinds bijna 2 jaar nu 4 dagen per week. Dagje er af zou nog chiller zijn
Werk je 5?quote:Op maandag 11 november 2019 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook best willen. Maar dan wordt het allemaal erg karig.
Die is nu aan het bikkelen in de afkick kliniekquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is hier maar één echte bikkel en dat is @:haags_kwartiertje
Wanneer is die terug van zijn vakantie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is nu aan het bikkelen in de afkick kliniek
Die is stiekem actief onder de nick kaaps_kwartiertje op forum.fok.cvquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is nu aan het bikkelen in de afkick kliniek
15/16 september, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is die terug van zijn vakantie?
Hij bleef de hele maand weg, volgens mij.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is die terug van zijn vakantie?
Zou niets verbazenquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is stiekem actief onder de nick kaaps_kwartiertje op forum.fok.cv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |