Ik snap hem wel, je laat je zoon toch niet rondhuppelen in nichterige kleren.quote:Op maandag 11 november 2019 10:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, een kind hoort in de zomer rond te rennen met een kort blauw broekje en roze shirtje. Zo zie je maar dat André totaal niet weet hoe het leven echt in elkaar zit, maar Monique gelukkig wel.
quote:Op maandag 11 november 2019 10:48 schreef -river- het volgende:
Ik hoop voor B dat ze hem niet mee neemt naar haar moeder, want dan is ze A kwijt.
Die zat bij papa dit weekend dus zijn verantwoordelijkheid...quote:Op maandag 11 november 2019 10:08 schreef Fokkie83 het volgende:
Bridget heeft tijd om te reageren op de situatie maar geen tijd om de Instagram van haar zoon op slot te gooien?
Ik neem aan dat ze er wel op gewezen is dat ook haar zoon berichten ontvangt.
Misschien nog net onder de kerstboom samen.quote:Op maandag 11 november 2019 10:35 schreef Greys het volgende:
[..](leuk om je weer te zien trouwens
)
En inderdaad, wie weet wordt het echt wat. Maar ik betwijfel het.
En zijn gedrag is jonger. Hij en zijn neef zijn echt kindjes en dan hebben ze zelf nog kindjes ook.quote:Op maandag 11 november 2019 10:19 schreef Greys het volgende:
Dat is wat ik nog niet helemaal snap inderdaad. Jongens die ouder waren dan Dré vond ze uiteindelijk veel te jong en dan gaat ze nóg jonger.nou ja wie weet verbazen ze ons nog allemaal.
Zie ik ook nog wel gebeuren, ja.quote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit gaat toch niet lang duren. Binnenkort is het weer koek en ei met Monique
Monique v/d Ven? Kan niet oud genoeg zijn voor onze Dréquote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit gaat toch niet lang duren. Binnenkort is het weer koek en ei met Monique
Wat ben je toch voor een figuur als je zo op foto's van mensen die je niet kent gaat reagerenquote:Op maandag 11 november 2019 11:31 schreef Nizno het volgende:
Het is tijd, de hoogste tijd
https://www.instagram.com/p/B3_wyKqJEqF/
Ook met ketting
En met de vriendelijke groeten van Irma van Dam...
Het zou helemaal mooi zijn geweest als die "andere vrouw" Leontine Borsato was geweest, past wel in zijn favoriete leeftijd categorie.quote:Op maandag 11 november 2019 11:40 schreef roos94 het volgende:
Borsato zal wel blij zijn dat de focus nu op een ander ligt 🤭
quote:Op maandag 11 november 2019 11:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het zou helemaal mooi zijn geweest als die "andere vrouw" Leontine Borsato was geweest, past wel in zijn favoriete leeftijd categorie.
Zoiets denk ik ook wel, maar op 24 oktober liepen ze nog het gelukkige gezin in EuroDisney te spelen. Ik kan het Monique dan ook niet echt kwalijk nemen als ze misschien toen nog had gedacht dat het nog goed kon komen.quote:Op maandag 11 november 2019 11:39 schreef TheVulture het volgende:
My 2 cents:
Relatie tussen Mo en Andre klapt al maanden geleden, maar beiden hebben geen zin dit in de media te brengen...
Ondertussen loopt Dre als vrij man zijn lul achterna (who can blame him) en komt Bridget tegen. Die is bang voor de reacties op hun 'relatie' als hij niet eerst overduidelijk in de pers met Monique heeft gebroken, vandaar nu dat paniekerige persbericht en de appjes richting Monique... Denk dat niemand hier echt schuld heeft, maar het feit om de breuk tussen Mo en Andre lang geheim te houden bijt iedereen nu in de staart waardoor Bridget toch als splijtzwam wordt gezien...
Ik zou me dan never nooit nog laten gebruiken om met mijn hele entourage naar zijn concert te gaan en daar de loftrompet over te uiten op social media.quote:Op maandag 11 november 2019 11:39 schreef TheVulture het volgende:
My 2 cents:
Relatie tussen Mo en Andre klapt al maanden geleden, maar beiden hebben geen zin dit in de media te brengen...
Ondertussen loopt Dre als vrij man zijn lul achterna (who can blame him) en komt Bridget tegen. Die is bang voor de reacties op hun 'relatie' als hij niet eerst overduidelijk in de pers met Monique heeft gebroken, vandaar nu dat paniekerige persbericht en de appjes richting Monique... Denk dat niemand hier echt schuld heeft, maar het feit om de breuk tussen Mo en Andre lang geheim te houden bijt iedereen nu in de staart waardoor Bridget toch als splijtzwam wordt gezien...
Nee nee Leontine past niet bij Andre Hazesquote:Op maandag 11 november 2019 11:46 schreef -river- het volgende:
Het zou helemaal mooi zijn geweest als die "andere vrouw" Leontine Borsato was geweest, past wel in zijn favoriete leeftijd categorie.
Ja maar dan is die gezamenlijke vakantie en dat verhaal dat hij hoopt ooit met haar te trouwen wel weer raar.quote:Op maandag 11 november 2019 11:39 schreef TheVulture het volgende:
My 2 cents:
Leontine veel te goed?quote:Op maandag 11 november 2019 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee nee Leontine past niet bij Andre HazesLeontine is Veels te goed voor die Dre.
Op welk gebied? Net als Mo komt ze niet echt over als een helder licht.quote:Op maandag 11 november 2019 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee nee Leontine past niet bij Andre HazesLeontine is Veels te goed voor die Dre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |