Ze hebben toch eerder een pauze gehad, het was al een instortend kaartenhuis.quote:
Dat een relatie over gaat is natuurlijk prima. Verdrietig, maar soms is het niet anders... Maar dat je dan een week (of maand, whatever) later alweer een ander op je pik hebt zitten, dat vind ik persoonlijk wel een lulhannesstreek. En als je dat nou heel stiekem zou doen, ervoor zorgt dat je niet samen gespot wordt etc, ach... Wat niet weet... Maar nee, hoor.quote:Op maandag 11 november 2019 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben toch eerder een pauze gehad, het was al een instortend kaartenhuis.
En ja, misschien moest het wel via een appje omdat ze de telefoon niet wilde opnemen.
Mocht hij haar echt valse hoop hebben gegeven, dan is het idd een droeftoeter.
Nah ja, laten we ook niet vergeten dat André een paar weken geleden nog liep te roepen dat hij er uit hoopte te komen en dat hij ooit met Monique wilde trouwen.quote:Op maandag 11 november 2019 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok maar zo dat Mo hoopte dat het alsnog goed zou komen en ze de breuk niet wilde erkennen. Ondertussen wist ze wel beter, maar bleef ze stug hartjes bij de foto’s op Insta plaatsen. Tot hij vertelde dat het menens is met Bridget. En dan doet Mo alsof ze het net op de dag van het appje hoorde dat het echt definitief niet meer goedkomt.
En iedereen is Team Monique.
Misschien wist ze niet wie de vrouw was, maar dat het over was wist ze heus wel.
Team Monique uit medelijden hier.
Maar ook niet zoveel tegen Team André. Hij gaat gewoon verder met zijn leven.
Nee ze zegt dat een week vóór dat appje door middel van een gesprek er definitief een punt achter hun relatie is gezet.quote:Op maandag 11 november 2019 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok maar zo dat Mo hoopte dat het alsnog goed zou komen en ze de breuk niet wilde erkennen. Ondertussen wist ze wel beter, maar bleef ze stug hartjes bij de foto’s op Insta plaatsen. Tot hij vertelde dat het menens is met Bridget. En dan doet Mo alsof ze het net op de dag van het appje hoorde dat het echt definitief niet meer goedkomt.
En iedereen is Team Monique.
Misschien wist ze niet wie de vrouw was, maar dat het over was wist ze heus wel.
Team Monique uit medelijden hier.
Maar ook niet zoveel tegen Team André. Hij gaat gewoon verder met zijn leven.
quote:Bridget Maasland: Ik ben verliefd op Dré
Bridget Maasland spreekt nog niet van een liefdesrelatie tussen haar en zanger André Hazes (25), maar ze is in ieder geval verliefd. ,,We moeten nog uitzoeken of er sprake is van een relatie. Zo lang zien we elkaar nog niet’’, laat ze weten in de ochtendshow van haar goede vriend Radio 538-dj Frank Dane.
,,Relatie, relatie... Laten we niet te hard van stapel lopen’’, reageert ze als Dane haar met haar nieuwe relatiestatus feliciteert. ,,We hebben het leuk, that's it. We moeten nog uitzoeken of er sprake is van een relatie. Zo lang zien we elkaar nog niet.’’ Na wat aandringen: ,,Ja, ik ben wel verliefd.’’
De 45-jarige Maasland kijkt terug op een roerig weekend toen Hazes zaterdag er via zijn management een verklaring uitdeed waarin hij de relatiebreuk met de Rotterdamse Monique Westenberg (41) aankondigde. De woorden kwamen voor Westenberg als een verrassing, zo liet ze diezelfde dag via Instagram weten. ,,Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is, maakt het alleen maar nog pijnlijker’’, klonk het mysterieus.
App-je
Gisteren wist RTL Boulevard te melden dat het om Bridget ging, een presentatrice uit hun stal. Maasland vindt het ‘netjes’ hoe haar nieuwe vlam met de situatie omgaat. ,,Ik vind het niet netjes, dat als je met iemand datet en je allebei bekend bent, het kan uitkomen, als ex-partners dat op voorhand niet weten. Dus ik vond dat Dré dat moest zeggen, voordat het naar buiten zou komen. En dat is gebeurd’’, zegt ze tegen Dane.
Op het nieuws wordt the day after vooral negatief gereageerd. Maasland krijgt zoveel gal over zich heen dat ze genoodzaakt was de reactiemogelijkheid op haar instagramaccount uit te schakelen. ,,Het is belachelijk hoe mensen reageren. Waar bemoei je je mee?’’, meent de televisiemaakster, die benadrukt dat ze André (Dré voor intimi) nu een week ‘ziet'. ,,Echt waar. Ik was in Italië, hij in Spanje en op het concert hadden we contact. That's it.’’ Dat er over het leeftijdsverschil tussen haar en de artiest wordt gepraat, doet ze af met een lach. ,,Dat is voor mij niet nieuw, toch? En voor hem ook niet.’’
André liet gisteravond via Instagram weten dat hij Monique niet heeft verlaten voor Bridget. Omdat hij merkt dat zijn omgeving berichten krijgen ‘over een zelf geschetste situatie’, wil hij eenmalig zijn verhaal doen. ,,Ik ben NIET weg gegaan bij Monique voor Bridget. Ik heb Monique NIET bedrogen met Bridget. Mijn relatie was al over met Monique, en de een is daarin sneller door gegaan dan de ander. Ik heb Monique een appje gestuurd dat ik iemand ontmoet heb waar ik contact mee heb. En dat contact mij blij maakt. Ik heb dat appje gestuurd omdat ik haar geen (valse) hoop wilde geven want ik merkte dat ik als vrijgezel de aandacht van Bridget heel leuk vond. Ik zou nooit weggaan bij mijn partner en kind voor een andere vrouw. Maar als de liefde op is, je uit elkaar gaat en dan iemand anders tegenkomt waar je weer dingen door voelt die je tijden niet gevoeld hebt. Als dat dan een schande is in bepaalde mensen hun ogen.... Haat me dan vooral!’’, klinkt het.
Ondertussen richt Hazes’ ex Monique, met wie hij vijf jaar samen was en zoon Andreas Martinus (3) heeft, op leuke dingen. ,,Positive energy’’, schreef ze bij foto's waarop is te zien hoe ze zich in het herfstzonnetje vermaakt met de kleine André. Het berichtje telt ruim 80.000 likes.
En dan vraag ik me af: waarom is het opeens weer koek en ei? Het is niet bepaald een geheim dat mamsie haar schoondochter niet zag zitten...is ie nu gewoon een brave jongen geweest in haar ogen?quote:Op maandag 11 november 2019 09:47 schreef Fokkie83 het volgende:
André geeft zijn bek ook maar een gooi.
Inderdaad samen nog op vakantie gaan, nog naar Disneyland, roepen dat hij nog steeds met mo wil trouwen etc etc.
Maar hij roept ook dingen over zijn moeder op tv ( " ze is verdwaald en heel ziek " ) vervolgens is alles één week later weer koek en ei.
Inderdaad asociaal van Monique om je zoontje op foto met middelvinger omhoog laten zien op Instagram .😕quote:Op maandag 11 november 2019 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden je kind te leren een middelvinger op te steken, het joch is net een paar weken 3.
En het is niet de eerste keer dat hij met opgestoken middelvinger op insta staat, Dré vond dat eerder ook al enorm grappig.
Gaat het gerucht ook niet dat Rox nu geen contact meer heeft met Rachel?quote:Op maandag 11 november 2019 09:51 schreef totebel het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af: waarom is het opeens weer koek en ei? Het is niet bepaald een geheim dat mamsie haar schoondochter niet zag zitten...is ie nu gewoon een brave jongen geweest in haar ogen?
Wat ie zegt over "dingen voelen die ie allang niet meer heeft gevoeld"... lekkere trap na...En ook met heel veel respect (die familie doet toch alles uit respect voor...?)
Ik snap heel goed dat Mo, boos, verdrietig, teleurgesteld enzo is maar dit valt me wel een beetje tegen van haar. Dat kind wordt ergens voor gebruikt waar hij niet voor gebruikt zou mogen worden.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad asociaal van Monique om je zoontje op foto met middelvinger omhoog laten zien op Instagram .😕
quote:Op maandag 11 november 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit inderdaad, omdat papa een nieuwe liefde heeft...
Nou ja nieuwe liefde, maar da's moeilijk uit te leggen. Papa heeft sinds een week contact met een BN-er en dat kan die geestelijk niet aan dus drama thuis.
Mama depressief omdat ze nu niet weet wat er over een half jaar op haar bankrekening staat.
Oma die sinds een half jaar ineens hysterisch op de stoep staat ziet die misschien ook niet meer... Nog ff afwachten of Dre contact met haar blijft houden.
Echt serieus, wat een circus voor zo'n mannetje.
Papa weg, mama boos, hut van opa afgebrand, tante Rox buiten beeld, oma idioot en dan vetpap Maasland als nieuwe "bonusloeder"
Is de GGD al ingeschakeld?
Maar het is papa die het zijn zoon aanleerde en veelvuldig liet zien én er keihard om moest lachen.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad asociaal van Monique om je zoontje op foto met middelvinger omhoog laten zien op Instagram .😕
ja zag t ook op insta, deden ze al eerder.quote:Op maandag 11 november 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het is papa die het zijn zoon aanleerde en veelvuldig liet zien én er keihard om moest lachen.
Vonden we er toen ook wat van?
Maar het jochie wordt er nu voor gebruikt, dat is best triest.quote:Op maandag 11 november 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het is papa die het zijn zoon aanleerde en veelvuldig liet zien én er keihard om moest lachen.
Vonden we er toen ook wat van?
Ach die Monique wist toch waar ze aan begon toen ze met dat ventje in zee ging.. Alle tranen die nu worden gelaten zijn slechts krokodillentranen. Ze heeft wat zij wilde..een kind van hem. Geen medelijden mee.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Andromache het volgende:
Als André qua gevoel al maanden bezig is met Bridget, daar met geen woord over rept (want ‘trouwen’, ‘elkaar weer gevonden’, Disneyland), dan snap ik heel goed dat Monique zich belazerd voelt. Hij is niet serieus bezig geweest met hun relatie de laatste maanden.
Ook dat inderdaad. Zelfs al is hij nog maar 3. Ik vind het zoiezo asociaal, welke leeftijd je kind ook heeft.quote:Op maandag 11 november 2019 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden je kind te leren een middelvinger op te steken, het joch is net een paar weken 3.
En het is niet de eerste keer dat hij met opgestoken middelvinger op insta staat, Dré vond dat eerder ook al enorm grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |