Gaat het gerucht ook niet dat Rox nu geen contact meer heeft met Rachel?quote:Op maandag 11 november 2019 09:51 schreef totebel het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af: waarom is het opeens weer koek en ei? Het is niet bepaald een geheim dat mamsie haar schoondochter niet zag zitten...is ie nu gewoon een brave jongen geweest in haar ogen?
Wat ie zegt over "dingen voelen die ie allang niet meer heeft gevoeld"... lekkere trap na...En ook met heel veel respect (die familie doet toch alles uit respect voor...?)
Ik snap heel goed dat Mo, boos, verdrietig, teleurgesteld enzo is maar dit valt me wel een beetje tegen van haar. Dat kind wordt ergens voor gebruikt waar hij niet voor gebruikt zou mogen worden.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad asociaal van Monique om je zoontje op foto met middelvinger omhoog laten zien op Instagram .😕
quote:Op maandag 11 november 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dit inderdaad, omdat papa een nieuwe liefde heeft...
Nou ja nieuwe liefde, maar da's moeilijk uit te leggen. Papa heeft sinds een week contact met een BN-er en dat kan die geestelijk niet aan dus drama thuis.
Mama depressief omdat ze nu niet weet wat er over een half jaar op haar bankrekening staat.
Oma die sinds een half jaar ineens hysterisch op de stoep staat ziet die misschien ook niet meer... Nog ff afwachten of Dre contact met haar blijft houden.
Echt serieus, wat een circus voor zo'n mannetje.
Papa weg, mama boos, hut van opa afgebrand, tante Rox buiten beeld, oma idioot en dan vetpap Maasland als nieuwe "bonusloeder"
Is de GGD al ingeschakeld?
Maar het is papa die het zijn zoon aanleerde en veelvuldig liet zien én er keihard om moest lachen.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad asociaal van Monique om je zoontje op foto met middelvinger omhoog laten zien op Instagram .😕
ja zag t ook op insta, deden ze al eerder.quote:Op maandag 11 november 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het is papa die het zijn zoon aanleerde en veelvuldig liet zien én er keihard om moest lachen.
Vonden we er toen ook wat van?
Maar het jochie wordt er nu voor gebruikt, dat is best triest.quote:Op maandag 11 november 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het is papa die het zijn zoon aanleerde en veelvuldig liet zien én er keihard om moest lachen.
Ach die Monique wist toch waar ze aan begon toen ze met dat ventje in zee ging.. Alle tranen die nu worden gelaten zijn slechts krokodillentranen. Ze heeft wat zij wilde..een kind van hem. Geen medelijden mee.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Andromache het volgende:
Als André qua gevoel al maanden bezig is met Bridget, daar met geen woord over rept (want ‘trouwen’, ‘elkaar weer gevonden’, Disneyland), dan snap ik heel goed dat Monique zich belazerd voelt. Hij is niet serieus bezig geweest met hun relatie de laatste maanden.
Ook dat inderdaad. Zelfs al is hij nog maar 3. Ik vind het zoiezo asociaal, welke leeftijd je kind ook heeft.quote:Op maandag 11 november 2019 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden je kind te leren een middelvinger op te steken, het joch is net een paar weken 3.
En het is niet de eerste keer dat hij met opgestoken middelvinger op insta staat, Dré vond dat eerder ook al enorm grappig.
Maakt niet uit wat iemand op dit moment doet, ze krijgen toch wel een bak stront over zich heen.quote:Op maandag 11 november 2019 10:10 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Maar het jochie wordt er nu voor gebruikt, dat is best triest.
Het interesseert haar kennelijk niet zo veel aangezien ze haar zoon gisteravond ook nog even noemde onder die grap over geen kinderen willen van Fred van Leer.quote:Op maandag 11 november 2019 10:08 schreef Fokkie83 het volgende:
Bridget heeft tijd om te reageren op de situatie maar geen tijd om de Instagram van haar zoon op slot te gooien?
Ik neem aan dat ze er wel op gewezen is dat ook haar zoon berichten ontvangt.
Dat was echt een ultiem wtf momentquote:Op maandag 11 november 2019 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het interesseert haar kennelijk niet zo veel aangezien ze haar zoon gisteravond ook nog even noemde onder die grap over geen kinderen willen van Fred van Leer.
Mooiquote:Op maandag 11 november 2019 01:56 schreef IriYe het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten op een partner, De kunst is het om het te redden zonder..
Dat was en is ook niet goed , of papa hem dit leert,of mama hem dit leert is gewoon fout.quote:Op maandag 11 november 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
Het jochie wordt door papa al tijden hiervoor gebruikt.quote:Op maandag 11 november 2019 10:10 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dit erg triest.quote:Op maandag 11 november 2019 10:10 schreef Fokkie83 het volgende:
Dat is ook waar..tot in reclame aan toe.. hoe is dat niet je kind uitmelken? Waarbij ik dan wel als verzachtende omstandigheid moet noemen, wat heeft papa zelf voor voorbeeld gehad? Mama Rachel is wel de koningin van uitmelken.quote:Op maandag 11 november 2019 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het jochie wordt door papa al tijden hiervoor gebruikt.
Misschien dat dat kindje nu wat meer rust heeft, minder in de schijnwerpers.
Daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappenquote:Op maandag 11 november 2019 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Bridget laat zich duidelijk niet leiden door haar verstand.
Oh ik dacht dat die vakanties alleen waren om samen tijd door te brengen met hun zoontje.quote:Op maandag 11 november 2019 09:47 schreef Fokkie83 het volgende:
André geeft zijn bek ook maar een gooi.
Inderdaad samen nog op vakantie gaan, nog naar Disneyland, roepen dat hij nog steeds met mo wil trouwen etc etc.
Maar hij roept ook dingen over zijn moeder op tv ( " ze is verdwaald en heel ziek " ) vervolgens is alles één week later weer koek en ei.
Maar dit is échte liefde. Je weet toch.quote:Op maandag 11 november 2019 10:19 schreef Greys het volgende:
Dat is wat ik nog niet helemaal snap inderdaad. Jongens die ouder waren dan Dré vond ze uiteindelijk veel te jong en dan gaat ze nóg jonger.nou ja wie weet verbazen ze ons nog allemaal.
Nou verwar je haar met Gordon. B zegt alleen dat ze verliefd is.quote:Op maandag 11 november 2019 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit is échte liefde. Je weet toch.![]()
Zou wel humor zijn als ze straks na een jaar nog samen zijn
quote:Op maandag 11 november 2019 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit is échte liefde. Je weet toch.![]()
Zou wel humor zijn als ze straks na een jaar nog samen zijn
Klopt:quote:Op maandag 11 november 2019 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het jochie wordt door papa al tijden hiervoor gebruikt.
Misschien dat dat kindje nu wat meer rust heeft, minder in de schijnwerpers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |