Misschien, maar Dre JR is nog altijd zijn eigen persoon. Ik blijf denken aan een publiciteits-stunt. Dre JR lijkt meer op zijn moeder, qua karakter. Zus is meer als pa Hazes.quote:Op maandag 11 november 2019 02:10 schreef IriYe het volgende:
[..]
Tja Raggel...dit is wat zij gekweekt heeft als het om Dreetje gaat.
Hij is geen eigen persoon, al denkt hij van wel. Hij is nooit een eigen persoon geweest. Alles is wat zijn moeder van hem wou maken..en is gemaakt.quote:Op maandag 11 november 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien, maar Dre JR is nog altijd zijn eigen persoon. Ik blijf denken aan een publiciteits-stunt. Dre JR lijkt meer op zijn moeder, qua karakter. Zus is meer als pa Hazes.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 11 november 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
Ik blijf denken aan een publiciteits-stunt.
Wie is mees?quote:Op maandag 11 november 2019 02:46 schreef superniger het volgende:
Al die 'gefakede' medelijden voor Mees in dit topic.
Nou, het moet ver komen wil je een pedofiele alcoholist met losse handjes overtreffen.quote:Op maandag 11 november 2019 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu heeft Dre naar eigen zeggen al een kutjeugd gehad, hij overtreft zijn eigen vader...
Wat doen ze hun kinderen aan? Ik snap dat echt niet.
Ja, maar dat had alleen met imago te maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2019 05:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Andre zegt nu ineens op instagram "als de liefde over is" terwijl hij amper twee maanden terug bij Beau verkondigde dat ze teveel van elkaar hielden:')
Een echte powervrouw hè.quote:Op maandag 11 november 2019 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso te asociaal voor woorden je kind te leren een middelvinger op te steken, het joch is net een paar weken 3.
En het is niet de eerste keer dat hij met opgestoken middelvinger op insta staat, Dré vond dat eerder ook al enorm grappig.
In alle opzichten, denk ook met drinken straksquote:Op maandag 11 november 2019 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu heeft Dre naar eigen zeggen al een kutjeugd gehad, hij overtreft zijn eigen vader...
Wat doen ze hun kinderen aan? Ik snap dat echt niet.
En zelf wil hij zijn vader zijn, dat idee heb ik al veel langerquote:Op maandag 11 november 2019 02:22 schreef IriYe het volgende:
[..]
Hij is geen eigen persoon, al denkt hij van wel. Hij is nooit een eigen persoon geweest. Alles is wat zijn moeder van hem wou maken..en is gemaakt.
Ja een echte alco!quote:Op maandag 11 november 2019 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zelf wil hij zijn vader zijn, dat idee heb ik al veel langer
Maasland is gek op jongen ventjes, ze houdt het alleen nooit lang vol,quote:Op maandag 11 november 2019 06:56 schreef Poezewoes het volgende:
Ben benieuwd hoelang de *romance* tussen Dree en Brit gaat duren, nu alles all in the open is.
Nu denk ik ook niet als de lol er vanaf is.quote:Op maandag 11 november 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maasland is gek op jongen ventjes, ze houdt het alleen nooit lang vol,
En ik denk dat die er op deze manier snel van af, ze schijnt een berg kritiek over zich te krijgen.quote:Op maandag 11 november 2019 07:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu denk ik ook niet als de lol er vanaf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |