Niet iedereen zit te wachten op een partner, De kunst is het om het te redden zonder..quote:Op maandag 11 november 2019 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of juist een tandje lager met de juiste partner.
Dreetje kan dat wel, maar niet altijd.quote:Op maandag 11 november 2019 01:56 schreef IriYe het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten op een partner, De kunst is het om het te redden zonder..
Dreetje kan dat niet, zoals zovelen.quote:Op maandag 11 november 2019 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dreetje kan dat wel, maar niet altijd.
Rachel vond dat geen probleem bij Dre SR.quote:Op maandag 11 november 2019 02:04 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dreetje kan dat niet, zoals zovelen.
Van de 1 naar de ander, alsof 't niks is.
Tja Raggel...dit is wat zij gekweekt heeft als het om Dreetje gaat.quote:Op maandag 11 november 2019 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Rachel vond dat geen probleem bij Dre SR.
Misschien, maar Dre JR is nog altijd zijn eigen persoon. Ik blijf denken aan een publiciteits-stunt. Dre JR lijkt meer op zijn moeder, qua karakter. Zus is meer als pa Hazes.quote:Op maandag 11 november 2019 02:10 schreef IriYe het volgende:
[..]
Tja Raggel...dit is wat zij gekweekt heeft als het om Dreetje gaat.
Hij is geen eigen persoon, al denkt hij van wel. Hij is nooit een eigen persoon geweest. Alles is wat zijn moeder van hem wou maken..en is gemaakt.quote:Op maandag 11 november 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien, maar Dre JR is nog altijd zijn eigen persoon. Ik blijf denken aan een publiciteits-stunt. Dre JR lijkt meer op zijn moeder, qua karakter. Zus is meer als pa Hazes.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 11 november 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
Ik blijf denken aan een publiciteits-stunt.
Wie is mees?quote:Op maandag 11 november 2019 02:46 schreef superniger het volgende:
Al die 'gefakede' medelijden voor Mees in dit topic.
Nou, het moet ver komen wil je een pedofiele alcoholist met losse handjes overtreffen.quote:Op maandag 11 november 2019 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu heeft Dre naar eigen zeggen al een kutjeugd gehad, hij overtreft zijn eigen vader...
Wat doen ze hun kinderen aan? Ik snap dat echt niet.
Ja, maar dat had alleen met imago te maken natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2019 05:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Andre zegt nu ineens op instagram "als de liefde over is" terwijl hij amper twee maanden terug bij Beau verkondigde dat ze teveel van elkaar hielden:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |