Ik ga NIET kijkenquote:Op zondag 10 november 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
159.000 vorige week.In het topic zit nog wel wat volk.
Wilfred kan aardig voorzetjes geven aan Gijp of Derksen en laat zich niet direct afbluffen door Derksen, maar voor de rest vind ik het maar een vermoeiende man.quote:Op zondag 10 november 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat programma is binnenkort toch van de buis, net als elk format van Wilfried naast VI.
Omdat het incompetente journalist is die zijige opmerkingen maakt.quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef fetX het volgende:
Waarom stoor ik me zo aan die Stekelenburg?
En bij elk vraaggesprek 'het grote verhaal' achter een prestatie moet benoemen ofzo.quote:Op zondag 10 november 2019 22:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat het incompetente journalist is die zijige opmerkingen maakt.
Jeroen Stekelenburg stelt altijd vragen over het gevoel en andere ongrijpbare zaken. Let maar op volgende week zaterdag.quote:Op zondag 10 november 2019 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En bij elk vraaggesprek 'het grote verhaal' achter een prestatie moet benoemen ofzo.
Dat was echt heel slecht inderdaad. De 0-2 mag hij ook hebbenquote:Op zondag 10 november 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hardop gelachen om Vermeer bij die 0-1
En altijd gevoelsvragen.quote:Op zondag 10 november 2019 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En bij elk vraaggesprek 'het grote verhaal' achter een prestatie moet benoemen ofzo.
Ja echt een waanzinnig slechte keeper.quote:Op zondag 10 november 2019 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was echt heel slecht inderdaad. De 0-2 mag hij ook hebben
Of duikt hij helemaal niet (bij afstandsschoten).quote:Op zondag 10 november 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja echt een waanzinnig slechte keeper.
Plukt af en toe een bal uit de kruising waardoor het wat lijkt maar vaker springt hij over ballen heen of ligt hij te snel.
quote:Op zondag 10 november 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jeroen Stekelenburg stelt altijd vragen over het gevoel en andere ongrijpbare zaken. Let maar op volgende week zaterdag.
Ontzettend vervelende interessantdoenerij inderdaad.quote:
Iemand die alleen een baan heeft omdat zijn pa talent had.quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef fetX het volgende:
Waarom stoor ik me zo aan die Stekelenburg?
Het nakijken van de bal in de hoekquote:Op zondag 10 november 2019 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of duikt hij helemaal niet (bij afstandsschoten).
Het is triest gesteld met de Nederlandse keepers. Buiten Cillissen (die redelijk is), hebben we niet echt iets.quote:Op zondag 10 november 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja echt een waanzinnig slechte keeper.
Plukt af en toe een bal uit de kruising waardoor het wat lijkt maar vaker springt hij over ballen heen of ligt hij te snel.
Krul kan wel aardig keepen toch?quote:Op zondag 10 november 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is triest gesteld met de Nederlandse keepers. Buiten Cillissen (die redelijk is), hebben we niet echt iets.
Krulquote:Op zondag 10 november 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is triest gesteld met de Nederlandse keepers. Buiten Cillissen (die redelijk is), hebben we niet echt iets.
Kan best hoor, heb hem al een tijdje niet meer zien spelenquote:Op zondag 10 november 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is ook heel matig.
Dat was toen hij bij AZ zat wekelijks lachen om zijn blunders.quote:Op zondag 10 november 2019 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan best hoor, heb hem al een tijdje niet meer zien spelen
Ik ken hem als een degelijke keeper eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toen hij bij AZ zat wekelijks lachen om zijn blunders.
Nu Aad de Mos nog en het is compleetquote:Op zondag 10 november 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zo Studio Fantasieopstelling
Ja ik ook, zegt veel over de restquote:Op zondag 10 november 2019 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk oprecht wel de beste keuze als tweede keeper.
Lachwekkendquote:Op zondag 10 november 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een pion op rechtsback.
Geen enkele Nederlandse club lijkt in het opleiden van keepers te willen investeren. Kost waarschijnlijk teveel ten opzichte van opbrengsten. En Ajax haalt hem toch wel gratis weg.quote:Op zondag 10 november 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 10 november 2019 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bizot is afgevallen, terwijl Vermeer en Zoet er wel bijzitten?
Op zich wel, maar Bizot is ook geen Oranjemateriaal. Wel meer een kerel dan Zoet, Vermeer en Cillessenquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 22:54 schreef fetX het volgende:
Zo zonde dat Karsdorp niet eens in de buurt komt van zijn oude niveau. Dan zou hij direct rechtsback zijn.
Deze filmpjes zijn wel leuk, zijn act bij VI was wel kut.quote:Op zondag 10 november 2019 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik heb dus helemaal niets met die Marcel.
Je hebt ook zoiets bij FOX, met Koert Westerman. Tenenkrommend.quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit item met schijtlol mogen ze wel afschaffen.
Dat is echt heel erg ja.quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je hebt ook zoiets bij FOX, met Koert Westerman. Tenenkrommend.
Twee clowns op goal gezien vandaag. Met verschillende acts.quote:Op zondag 10 november 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die keeper van RKC is echt lachwekkend.
Wat er nu loopt is veel beter iddquote:Op zondag 10 november 2019 23:13 schreef PSVCL het volgende:
Hij heeft geluk dat ie geen PSV shirt aanheeft
Opvallend inderdaadquote:Op zondag 10 november 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus ze bespreken die wedstrijd niet eens?
Wat een waardeloos programma
Niemand.quote:Op zondag 10 november 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie geeft een neuk om dit filmpje?
Nee, hoogtepunt van het programma.quote:
Dat had ie rood gekregenquote:Op zondag 10 november 2019 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat er nu loopt is veel beter idd
'we' hebben gewoon een doelman die momenteel vierde staat in de BL : haal Flekken maar bij Oranjequote:Op zondag 10 november 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Opiniërend programma waarin Sjoerd van
Ramshorst met Pierre van Hooijdonk,
Rafael van der Vaart,Arno Vermuelen en
AZ-directeur Robert Eenhoorn de week
nabeschouwt.
Lekker praten over Oranje alsof de rest van de wereld niet bestaat en alsof er geen andere competitie is dan de Eredivisie. NOSquote:
Welkom terug, Syntix. Waarom zo lang weggebleven?quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef Syntux het volgende:
[..]
Lekker praten over Oranje alsof de rest van de wereld niet bestaat en alsof er geen andere competitie is dan de Eredivisie. NOS^309823893298232!!121212!
Afkoelperiode.quote:Op zondag 17 november 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welkom terug, Syntix. Waarom zo lang weggebleven?
Wat is het gevoel nu ?quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef Syntux het volgende:
[..]
Lekker praten over Oranje alsof de rest van de wereld niet bestaat en alsof er geen andere competitie is dan de Eredivisie. NOS^309823893298232!!121212!
Rustig.quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef Syntux het volgende:
[..]
Jup.quote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Evertjan het volgende:
is die perschef bij Den Bosch ook niet die oude van Vitesse?
gewoon de hens er in steken!!!!quote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Bolasie het volgende:
Juhu standaard taal van de KNVB. Er gaat geen reet veranderen.
Boekje van Theo kwam ze in voorquote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Evertjan het volgende:
is die perschef bij Den Bosch ook niet die oude van Vitesse?
met of zonder KKK laken?quote:Op zondag 17 november 2019 22:38 schreef Bolasie het volgende:
Ik moet morgen toevallig naar Den Bosch. Komt wel heel dichtbij zo.
zijn allemaal racisten daar in Den Bosch. Kan je je eigen beter een beetje aanpassen aan de plaatselijke cultuurquote:
Prachtige stad, verschrikkelijke club.quote:Op zondag 17 november 2019 22:38 schreef Bolasie het volgende:
Ik moet morgen toevallig naar Den Bosch. Komt wel heel dichtbij zo.
idd als ik boeken wil zien op TV kijk ik wel zondagochtend naar de VPROquote:Op zondag 17 november 2019 22:41 schreef Bolasie het volgende:
Als het over het boek van Johan Cruijff gaat, zap ik weg.
Ruud werd daarstraks gigantisch mad op Jack toen het over dat boek ging. Echt goud.quote:Op zondag 17 november 2019 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd als ik boeken wil zien op TV kijk ik wel zondagochtend naar de VPRO
Alsof het alleen om 7 ton gaat; vast om veel meer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat ook maar om 7 ton. Echt ongelooflijk.
gaat om sponsordealsquote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat ook maar om 7 ton. Echt ongelooflijk.
Omstandigheden zullen ook wel goed zijn (nieuwe trainingscomplexen enz)quote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het alleen om 7 ton gaat; vast om veel meer.
Wellicht nieuwe sponsordealquote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het alleen om 7 ton gaat; vast om veel meer.
Ik heb de Ajax Podcast met Menno Geelen beluisterd; Qatar werd niet belicht, maar je hoort een uitgebreid verhaal over hoe ze in regio's geld proberen op te halen/winstgevende projecten op te zetten. Achter alles zit wel een gedachte. Ongetwijfeld ook achter Qatar; wel meer topploegen hebben daar dingen uitgespookt puur voor de sake van geld. In Amerika hebben ze ook bezoek gebracht aan het bedrijf dat die International Champions Cup (voorbereiding nieuwe seizoen) faciliteert.quote:
Dat ze geld binnen harken in allerlei landen is alleen maar goed maar er zijn grenzen. Maar wellicht sta ik hier te emotioneel in. Hoe denk jij erover?quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de Ajax Podcast met Menno Geelen beluisterd; Qatar werd niet belicht, maar je hoort een uitgebreid verhaal over hoe ze in regio's geld proberen op te halen/winstgevende projecten op te zetten. Achter alles zit wel een gedachte. Ongetwijfeld ook achter Qatar; wel meer topploegen hebben daar dingen uitgespookt puur voor de sake van geld. In Amerika hebben ze ook bezoek gebracht aan het bedrijf dat die International Champions Cup (voorbereiding nieuwe seizoen) faciliteert.
Dat betalen geldt voor de jeugdopleidingen zonder de zogeheten internationale status.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
AZ moet daar niet over janken. Want ze betalen er voor. Dat was ook de afspraak.
Ik ben er ook geen fan van. Ik denk echter wel, hoe treurig de constatering is, dat het onontkoombaar is om in het moeras der principelozen te zakken als je jezelf wil inlikken bij de top.quote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ze geld binnen harken in allerlei landen is alleen maar goed maar er zijn grenzen. Maar wellicht sta ik hier te emotioneel in. Hoe denk jij erover?
Eens. Alle topclubs doen het, maar als Ajax het doet dan vallen we er massaal over heen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Ik denk echter wel, hoe treurig de constatering is, dat het onontkoombaar is om in het moeras der principelozen te zakken als je jezelf wil inlikken bij de top.
Dus dubbele opleidingsvergoeding is niet van toepassing?quote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat betalen geldt voor de jeugdopleidingen zonder de zogeheten internationale status.
De bedoeling is dat clubs met internationale status (de opleiding) niet onderling talenten weg kapen.
https://www.ajaxshowtime.(...)eugdspeler-zwaktebod
Nou, omdat het buitengewoon hypocriet is als je eerst nog heel fier gaat doen dat je met de trein naar Lille gaat. En dan gaat Van der Sar als een halvezool het nog verdedigen op de AVA. Dat is gewoon een flinke onvoldoende.quote:Op zondag 17 november 2019 23:13 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Eens. Alle topclubs doen het, maar als Ajax het doet dan vallen we er massaal over heen.
Hier heb je gelijk in. Zeer triest overigens.quote:Op zondag 17 november 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Ik denk echter wel, hoe treurig de constatering is, dat het onontkoombaar is om in het moeras der principelozen te zakken als je jezelf wil inlikken bij de top.
Ja bijzonder onhandig, dat wel.quote:Op zondag 17 november 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou, omdat het buitengewoon hypocriet is als je eerst nog heel fier gaat doen dat je met de trein naar Lille gaat.
Wat gaat dat WK met het programma van de competities doen? Liggen alle competities dan drie maanden stil?quote:Op zondag 17 november 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in. Zeer triest overigens.
Dat hele WK daar is één groot aanfluiting.
Deugen is heerlijk hoor, ik kan het je aanraden.quote:Op zondag 17 november 2019 23:15 schreef superniger het volgende:
Alle deugers gaan gewoon het WK in Qatar kijken.
Die is van toepassing op jeugdopleidingen zonder internationale status. AZ heeft die status wel gekregen van de KNVB (en hun externe bureaus).quote:Op zondag 17 november 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus dubbele opleidingsvergoeding is niet van toepassing?
Geef die man een eigen docu reeks. Wat een held.quote:
maar er staat dus wel meer op het spel dan dat miljoen dus ik vind het wel begrijpelijk dat ze het doenquote:Op zondag 17 november 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is toch ook prima als ze daar gewoon voor uitkomenquote:Op maandag 18 november 2019 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er staat dus wel meer op het spel dan dat miljoen dus ik vind het wel begrijpelijk dat ze het doen
mee eens maar dat doen ze toch ook, ik vond dat trein bericht tenenkrommender dan dat ze naar Qatar gaanquote:Op maandag 18 november 2019 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook prima als ze daar gewoon voor uitkomen
Ja, dat was ook gewoon heel dom. Volgens mij is de hele commotie begonnen met de column van Marcel van Roosmalen, die zijn column schreef naar aanleiding van dat treinbericht.quote:Op maandag 18 november 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar dat doen ze toch ook, ik vond dat trein bericht tenenkrommender dan dat ze naar Qatar gaan
ik vond het gisteren dan ook wel wat makkelijk van hem om het nog een keer te doen, Ajax kan het wel hebben hoor maar had het dan over Den Bosch gehadquote:Op maandag 18 november 2019 10:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat was ook gewoon heel dom. Volgens mij is de hele commotie begonnen met de column van Marcel van Roosmalen, die zijn column schreef naar aanleiding van dat treinbericht.
Van der Vaart of zo iemand als Gary Neville is een wereld van verschilquote:
Daar kijk ik nooit naar.quote:Op zondag 24 november 2019 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van der Vaart of zo iemand als Gary Neville is een wereld van verschil
In het boekje 'de val van oranje' wordt terecht ook geen splinter heel gelaten van Van der Vaart.quote:
Hij is wel beter geworden naar mijn mening (ik heb dat boek ook gelezen)quote:Op zondag 24 november 2019 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In het boekje 'de val van oranje' wordt terecht ook geen splinter heel gelaten van Van der Vaart.
Wat wordt daar over hem gezegd dan?quote:Op zondag 24 november 2019 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In het boekje 'de val van oranje' wordt terecht ook geen splinter heel gelaten van Van der Vaart.
Was niet eens een overtreding. Die jongen zet nog een stap en gaat pas liggen als ie denkt de bal niet meer te kunnen halen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:55 schreef borisz het volgende:
Volgens de letter is rood wellicht terecht. Maar ik vind geel voldoende. Sowieso zou scoringskans ontnemen niet automatisch tot rood moeten leiden.
Vincent Janssenquote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef dan De Vrij als voorbeeld ipv Martins Indi
Wijnaldum zegt iets wat iedereen zegt en is ineens de Messias.quote:Op zondag 24 november 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan we het hier nu alweer over hebben?
Dat het niveau van analisten (zoals hem en Pierre) minder is dan Cruijff en een Hiddink als analisten circa 15 jaar geleden. Dat wordt met tekstfragmenten geïllustreerd.quote:Op zondag 24 november 2019 22:46 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat wordt daar over hem gezegd dan?
Om te kotsen inderdaad, tussendoor nog even een ontschuldige fan schofferen op TV.quote:Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wijnaldum zegt iets wat iedereen zegt en is ineens de Messias.
Ah oké dank. Vind zelf dat Rafeal echt enorm veel toevoegd aan deze tafel.quote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat het niveau van analisten (zoals hem en Pierre) minder is dan Cruijff en een Hiddink als analisten circa 15 jaar geleden. Dat wordt met tekstfragmenten geïllustreerd.
Bij Frankrijk-Nederland 4-1 in 2017 kwam Rafael niet verder dan 'het is ongelooflijk, ze rennen niet'. Voetbalinhoudelijk was een Hans Kraaij senior vele malen beter. Kon ook wat vertellen over techniek en lichaamsbeheersing.
Ja maar dit is ook niet echt preventief op te lossen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Pierre is ook niet echt van de oplossing. Wel van de voor de hand liggende problemen te duiden. Zou een hele leuke collega op kantoor zijn.
Guzubuyuk had rood gegeven. Dat heeft hij bij ons al twee keer geflikt waarbij de afstand tot de goal zelfs nog verder was dan dit.quote:Op zondag 24 november 2019 22:55 schreef borisz het volgende:
Volgens de letter is rood wellicht terecht. Maar ik vind geel voldoende. Sowieso zou scoringskans ontnemen niet automatisch tot rood moeten leiden.
Van Hotdogquote:Op zondag 1 december 2019 10:12 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Rons Jans (GODVERDOMME)
Willem "lipje" Vissers
Voor mij prima.quote:Op zondag 1 december 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet, je krijgt nu eerst de samenvatting nog.
Is dat wat trouwens?quote:Op zondag 1 december 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou inderdaad, The Irishman is er niks bij.
Leuk als ie in een Engelstalig land gaat werken.quote:
Morgen genot met Johan.quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Higler blijft de slechtste scheids van Nederland.
Ja iddquote:
gewoon terug naar de tijd van 8 landen op een EKquote:Op zondag 1 december 2019 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
De poulefase kunnen we inderdaad overslaan.
die zal wel bij het WK Handbal wezen?quote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef Harlekien het volgende:
Zeer matige tafel zo zonder van der Vaart
EstavanaGodinquote:Op zondag 1 december 2019 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die zal wel bij het WK Handbal wezen?
Is dat nu? Naja, van der Vaart de enige die ik enigzins serieus neem aan die tafel.quote:Op zondag 1 december 2019 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die zal wel bij het WK Handbal wezen?
Kan ik nog inschakelen?quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een kans missen (was net in beeld).twitter:
Jeetje, nog erger dan die van Lille.quote:Op zondag 1 december 2019 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een kans missen (was net in beeld).twitter:
Dat kijk ik wel terug op NOS.nlquote:Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt de Korte Corner wel gemist.
Vissers, de witte Chinees + wie om de meest verschrikkelijke tafel te krijgen?quote:
MarcelGod. Topcolumn.quote:Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt de Korte Corner wel gemist.
Deze analist zit er dus een beetje naast.quote:Op maandag 2 december 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/uitzending/46103-nos-studio-voetbal.html
Op 42:40 heeft Vissers trots nagezocht wanneer Ajax voor het laatst verloor en dan weet hij nog de verkeerde wedstrijd te vermelden; Ajax verloor voor het laatst van AZ half maart, niet Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |