quote:
Ja en @JanCees verdedigt hem.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Fake V-V-V-V-VIER op een rij. Niet best dit.
Misschien heeft @Drizzt het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:57 schreef Caland het volgende:
Sinds @:ggmm weg is als mod wordt er niet meer gereageerd op het feedbacktopic
Ik vind dat een zeer kwalijke zaak
Even kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft @:drizzt het nog niet gezien.
Wat een matige comeback dit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
´comeback´. We waren niet eens in discussie, flapdrol
Het is niet je dag he?quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
´comeback´. We waren niet eens in discussie, flapdrol
Het is nooit mijn dag als ik weer genoodzaakt ben te reageren op infantiele posts van jouw kant.quote:
Laat me raden, je was te dronken toen je het topic sloot terwijl je aan het fappen was op de pics van @Charlotte3 ?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
In ander nieuws mag ik een nieuwe auto gaan uitzoeken. Ik ben erover aan het denken om elektrisch te gaan rijden.
Laster en smaad. Ik fap alleen op Knetterkrankjorum.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat me raden, je was te dronken toen je het topic sloot terwijl je aan het fappen was op de pics van @:charlotte3 ?
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:16 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Laster en smaad. Ik fap alleen op Knetterkrankjorum.
ik op je moeder, die smerig dikke bigquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:16 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Laster en smaad. Ik fap alleen op Knetterkrankjorum.
Electrischquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
In ander nieuws mag ik een nieuwe auto gaan uitzoeken. Ik ben erover aan het denken om elektrisch te gaan rijden.
Echt he.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik op je moeder, die smerig dikke big
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |