SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
ik wist echt even niets.quote:
Raakte de grond nog niet aanquote:Op zondag 10 november 2019 21:09 schreef Moira. het volgende:
Hoe kan Shary-An gewoon met haar benen op de grond liggen zonder dat die emmer valt?
Ze is niet zo slim.quote:
Dat vraag ik mijzelf ook afquote:Op zondag 10 november 2019 21:09 schreef Moira. het volgende:
Hoe kan Shary-An gewoon met haar benen op de grond liggen zonder dat die emmer valt?
Wat ga je de komende 7 minuten doen?quote:Op zondag 10 november 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
volgende keer ga ik niet meer live kijken hoorheb het gevoel dat het 5 minuten geleden nog reclame was
Dit ja..... wat had ze hier nou mee verwacht?quote:Op zondag 10 november 2019 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zou Eva dit vertellen aan die andere drie had die stem gewoon niet ingezet.
misschien ff spelletje op m'n telefoon ofzoquote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ga je de komende 7 minuten doen?
Dat.quote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat is die Fien een walgelijk figuur
quote:
En dan gaat de leukere Eva zo exit op deze manier.quote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit ja..... wat had ze hier nou mee verwacht?
![]()
![]()
Dat kunnen ze naderhand gewoon natelllen.quote:Op zondag 10 november 2019 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zou Eva dit vertellen aan die andere drie had die stem gewoon niet ingezet.
ik weet het nog niet.quote:Op zondag 10 november 2019 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
misschien ff spelletje op m'n telefoon ofzojij?
Gewoon 7 minuten bedenken wat je in die 7 minuten gaat doen. En dan uiteindelijk tot niks komen omdat de 7 minuten om zijnquote:
quote:Op zondag 10 november 2019 21:14 schreef Prisha het volgende:
Er verschijnen scheurtjes in de Fien family. ANARCHYYYYYY
zo gaat het een beetje jaquote:Op zondag 10 november 2019 21:14 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Gewoon 7 minuten bedenken wat je in die 7 minuten gaat doen. En dan uiteindelijk tot niks komen omdat de 7 minuten om zijn
ja naderhand na de eilandraad.quote:Op zondag 10 november 2019 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kunnen ze naderhand gewoon natelllen.
Gingen ze nou op Eva C?
Echt hoor! Laatste keer. Kijk dag later wel weer terug. Maar je kan sociale media doen want dan staat het wel r alquote:Op zondag 10 november 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
volgende keer ga ik niet meer live kijken hoorheb het gevoel dat het 5 minuten geleden nog reclame was
Dat hield @ato bijquote:
scherpquote:
twitter:TimCoronel twitterde op zondag 10-11-2019 om 20:46:48Bam 💥More people happy for winning 😜💥 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻#expeditierobinson #robinson #Survivor #expeditierobinson2019thanks all for the power my friends on Twitter 😘👍 💪🏻 https://t.co/TTTXIZe1fv reageer retweet
Moet er ook zo snel mogelijk uit. Zit er al veel te lang.quote:Op zondag 10 november 2019 21:15 schreef Draak31 het volgende:
Wat zit die akwans dan interessant te doen met dat het vies zou zijn. Ga lekker je eigen stemmen in zetten dan spuitvlek.
quote:Op zondag 10 november 2019 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
twitter:TimCoronel twitterde op zondag 10-11-2019 om 20:46:48Bam 💥More people happy for winning 😜💥 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻#expeditierobinson #robinson #Survivor #expeditierobinson2019thanks all for the power my friends on Twitter 😘👍 💪🏻 https://t.co/TTTXIZe1fv reageer retweet
Nee joh, de randfiguren moeten de vuile klusjes opknappen. Zodat hij zelf als het er op aan komt zijn extra stem nog heeft.quote:Op zondag 10 november 2019 21:15 schreef Draak31 het volgende:
Wat zit die akwans dan interessant te doen met dat het vies zou zijn. Ga lekker je eigen stemmen in zetten dan spuitvlek.
quote:Op zondag 10 november 2019 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
Niet? Mag de waarheid niet meer...quote:Op zondag 10 november 2019 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we dat niet zeggen hier
Hij zit toch in de Fienfamilie?quote:Op zondag 10 november 2019 21:19 schreef Moira. het volgende:
Hoezo doet Akwasi ineens alsof 'ie gevaar loopt?
Akwasi doet de hele tijd al raar.quote:Op zondag 10 november 2019 21:19 schreef Moira. het volgende:
Hoezo doet Akwasi ineens alsof 'ie gevaar loopt?
Wel een zeer goed gelukte.quote:
Hij ging ook niet om toen d'r voeten telkens nog maar 1 cm boven de grond hingen, wat op zich laag genoeg moet zijn om hem om te gooien.quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kon Shary-An dat touw zo snel afgooien zonder dat de emmer viel.
quote:Op zondag 10 november 2019 21:23 schreef Moira. het volgende:
Fien die doet alsof ze niet de mastermind is
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij ging ook niet om toen d'r voeten telkens nog maar 1 cm boven de grond hingen, wat op zich laag genoeg moet zijn om hem om te gooien.
R I G G E D
Iddquote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit was weer een perfecte proef voor een kleine, lenige vrouw. Meeste proeven op duivelseiland en winnaarseiland zijn gewoon voor vrouwen gemaakt...
quote:Op zondag 10 november 2019 21:23 schreef Moira. het volgende:
Fien die doet alsof ze niet de mastermind is
Hij is compleetquote:
Dat viel mij ook op inderdaad. Goed bij 1cm boven de grond valt nog te verklaren...quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kon Shary-An dat touw zo snel afgooien zonder dat de emmer viel.
Dat dusquote:Op zondag 10 november 2019 21:27 schreef D. het volgende:
Hopelijk Tim ook wat Fientjes erbij gegooid
eentje maar denk ikquote:Op zondag 10 november 2019 21:27 schreef D. het volgende:
Hopelijk Tim ook wat Fientjes erbij gegooid
quote:Op zondag 10 november 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
de MasterMind is gone..long live the Mastermind
Ja, dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 10 november 2019 21:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Die donkere, Cleve?, met 2 stemmen denk ik.
Had niemand 2 weken geleden kunnen denkenquote:Op zondag 10 november 2019 21:31 schreef Dazalbest het volgende:
Dat je dan blij bent dat Marianne blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker! Kon je aan het begin van de telling al aan haar gespannen houding zien. Als haar plan was mislukt betekende dat immers haar eigen exit.quote:
nee..ik sta versteld van mezelfquote:Op zondag 10 november 2019 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Had niemand 2 weken geleden kunnen denken
quote:
Tot de laatste 3 minuten niet neequote:Op zondag 10 november 2019 21:32 schreef Prisha het volgende:
nou was in elk geval niet saai deze keer
Ja, dit zei ik dus ook tegen m'n vriendin.quote:Op zondag 10 november 2019 21:32 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Zeker! Kon je aan het begin van de telling al aan haar gespannen houding zien. Als haar plan was mislukt betekende dat immers haar eigen exit.
Volgens mij ook iemand anders.quote:
Akwasi? Neuhquote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef Friday12 het volgende:
Tim, Hugo en akwasi(?) moeten in de finale zitten
quote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week krijgt Mariana immuniteit. Bam!
Eva C in plaats van Akwasiquote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef Friday12 het volgende:
Exact. We zitten al op dag 23 ofzo, dat weekje langer kan prima. Gewoon niet verbranden die brieven!quote:
owjjj ik miste je al. Fijne vakantiequote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij ook iemand anders.
Ik ben op vakantie, dus ik kijk het nu niet. Wel over 2 weken
Eva Cquote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef Friday12 het volgende:
Doe maar 1 van de Eva’squote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef Friday12 het volgende:
quote:
jamaar Akwasi is compleetquote:
Dat kan nog wel eens interessante taferelen opleverenquote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kunnen dat helemaal niet.
Dank je.quote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj ik miste je al. Fijne vakantie
Jij en Yvette jaquote:
Absoluut nietquote:Op zondag 10 november 2019 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit je toch niet op te wachten.
Ze ziet er nu uit als een oud wijf.quote:
want?quote:
wie zie jij het liefst in de finale?quote:
Zonder make up zag ze er echt 10x beter uitquote:Op zondag 10 november 2019 21:38 schreef Draak31 het volgende:
Wtf ik zie net dat die Fien pas 28 is. Mokkel heeft een donders ouwe kop op de romp hangen godsamme. Lijkt wel 42.
Bij veel vrouwen is dat zo, alleen weten ze dat niet allemaal.quote:Op zondag 10 november 2019 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder make up zag ze er echt 10x beter uit
quote:Op zondag 10 november 2019 21:39 schreef Dagger87 het volgende:
Dit soort eliminatie plot twists vind ik wel leuk. Wat een leedvermaak. Heerlijk.
Ouwe kop man.quote:Op zondag 10 november 2019 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder Tim Hugo en Eva Cleve eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2019 21:33 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2019 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bied je excuses aan.quote:Op zondag 10 november 2019 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat maakt iemand niet magisch minder kut ofzo
Mariana's aanwezigheid is leuker voor ons als kijkersquote:Op zondag 10 november 2019 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Fien en Mariana mag ik allebei niet dus was mij om het even
mwah die mag volgende week, dan sherryan ook zo'n walgelijkequote:Op zondag 10 november 2019 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Mariana's aanwezigheid is leuker voor ons als kijkers
Eerst Cherry-"e:Op zondag 10 november 2019 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
mwah die mag volgende week, dan sherryan ook zo'n walgelijke
Sowieso, zijn benen zijn 2 keer zo zwaarquote:Op zondag 10 november 2019 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens mij is Tim genaaid met het duel. Hij moest z'n benen veel hoger houden.
Het is nu wel genoeg geweest. Heeft nog niks toegevoegd aan een kamp of het goed gedaan bij een proef.quote:Op zondag 10 november 2019 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
wutquote:
Dat maakt voor mij als kijker niets uitquote:Op zondag 10 november 2019 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is nu wel genoeg geweest. Heeft nog niks toegevoegd aan een kamp of het goed gedaan bij een proef.
Prima om de Fien familie uit te dunnen maar ik erger me al langer aan haar dedaine houding.quote:Op zondag 10 november 2019 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef ejvdb het volgende:
Met make up ziet ze er ook 20 jaar ouder uit...
Sowiesoquote:Op zondag 10 november 2019 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
Lekker voor je. Maar Mariana is er voorlopig nog niet uit....quote:Op zondag 10 november 2019 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende week Mariana aub
Arrogant wief dat het hoog in de bol heeft en een roddeltante is.
Ze stond tot vorige week bovenaan mijn lijstje om naar huis te gaan, maar nu heeft zij voor het leukste moment van de uitzending gezorgdquote:Op zondag 10 november 2019 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Prima om de Fien familie uit te dunnen maar ik erger me al langer aan haar dedaine houding.
Ik was deze week voor het eerst blij dat zei er niet uit was. Voorgaande keren hoopte ik telkens op haar. Maar ze is nu geen bedreiging meer.quote:Op zondag 10 november 2019 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende week Mariana aub
Arrogant wief dat het hoog in de bol heeft en een roddeltante is.
3?quote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef ejvdb het volgende:
Ik zie nu echt 3 verschillende hoofden van Fien op tv.
Tussen 20u en 21u30 was dan het beste...
Volgens mij had Shary-Ann haar kuiten op de grond liggen en haar hielen 1,5 cm van de grond.quote:Op zondag 10 november 2019 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
Da's ook weer waarquote:Op zondag 10 november 2019 22:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij had Shary-Ann haar kuiten op de grond liggen en haar hielen 1,5 cm van de grond.
Maar goed, had zij verloren, was Mariana eruit gegaan.
Maar Tim iig een ronde langer imuun.quote:Op zondag 10 november 2019 22:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij had Shary-Ann haar kuiten op de grond liggen en haar hielen 1,5 cm van de grond.
Maar goed, had zij verloren, was Mariana eruit gegaan.
+1quote:
Het wordt in elk geval onrustig. Zeker omdat één van de mensen van wie ze dachten dat die bij het bondje hoorde toch op Fien heeft gestemd.quote:Op zondag 10 november 2019 22:07 schreef jcdragon het volgende:
"Wat zou Fien nu zeggen?"![]()
Gaan ze het wel redden zonder Fien?
Tim is voor mij sowieso een echte Robinson.quote:Op zondag 10 november 2019 22:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
+1
Ik gun het Eva enorm, en Tim sowieso nu. Wat een baas is die vent. Eerst vond ik hem niks, maar dit is gewoon superknap.
Eva K. begon bijna te janken. Moet ze weer haar stiekeme gefluister aanhoren.quote:Op zondag 10 november 2019 21:31 schreef Dazalbest het volgende:
Dat je dan blij bent dat Marianne blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit inderdaad. Die sherry-ann had haar benen meteen al zowat aan de grond en er gebeurde niets. Wat een kut duel zeg. Wát slecht.quote:Op zondag 10 november 2019 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
Maar ik vind het wel goed zo. De strijd om de stemrondes is weer een tikje eerlijker.quote:Op zondag 10 november 2019 22:21 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die sherry-ann had haar benen meteen al zowat aan de grond en er gebeurde niets. Wat een kut duel zeg. Wát slecht.
Eens, het touw van Shary-An had veel meer speelruimtequote:Op zondag 10 november 2019 21:52 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vond het vooral opvallend dat ze er zelf om vroeg, maar wel beledigd is door het antwoord. Vraag het dan gewoon niet.quote:Op zondag 10 november 2019 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Onverwacht toch een heerlijke aflevering, eindelijk Fien eruit
Ik vind bondjes niet zo erg maar deze 3 zijn zo zwak in het spel dat het echt unfair ten opzichte van de rest minus Mariana zou zijn als een van hen de finale zou halen... Akwasi en Yvette vallen ook zo ongelofelijk tegen in die proeven
Ik heb niet veel met Mariana, maar ze snapte wel dat die anderen zich kansloos op de Fien-polonaise aansloten zonder te beseffen dat ze de volgende zouden zijn...
Ook mooi die verongelijkte houding van Shary-An na de opmerking van Hugo dat ie haar wel een Robinson vindt maar niet bovenaan de lijst staat... hij heeft volkomen gelijk in mijn ogen en daarnaast is het zijn mening, maar mevrouw was weer beledigd
vanaf dag 1 al een jankdoos...dus eens een jankdoos altijd een jankdoos, weg ermee!quote:Op zondag 10 november 2019 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Onverwacht toch een heerlijke aflevering, eindelijk Fien eruit
Ik vind bondjes niet zo erg maar deze 3 zijn zo zwak in het spel dat het echt unfair ten opzichte van de rest minus Mariana zou zijn als een van hen de finale zou halen... Akwasi en Yvette vallen ook zo ongelofelijk tegen in die proeven
Ik heb niet veel met Mariana, maar ze snapte wel dat die anderen zich kansloos op de Fien-polonaise aansloten zonder te beseffen dat ze de volgende zouden zijn...
Ook mooi die verongelijkte houding van Shary-An na de opmerking van Hugo dat ie haar wel een Robinson vindt maar niet bovenaan de lijst staat... hij heeft volkomen gelijk in mijn ogen en daarnaast is het zijn mening, maar mevrouw was weer beledigd
Dat moet wel ja. Top actie. Leuk mens ook. Gun haar wel de finale, samen met Tim, Hugo en andere Eva.quote:Op zondag 10 november 2019 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
TOPSHOW
dit kwam niet geheel verwacht. Heeft Eva C voor eigen rechter gespeeld?
Drie keer Tim en drie keer Mariana. Werd getoond in Eilandpraat.quote:Op zondag 10 november 2019 23:20 schreef Nober het volgende:
Aan het blaadje zag je het al daar paste Mariana niet op.
Terwijl ik zat te wachten op de stemmen voor Eva C...
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd hoe er nou gestemd is.
3 Mariana, 2 Eva C, 1 Tim?
2 Fien, 1 Yvette, 1 Akwasi, 1 Eva K?
Eva "What about me?" toch nog de juiste keus gemaakt.
Wat ik mij afvraag, is daar geen jury bij? Vorig seizoen ook zoiets dat de ene kandidaat een voordeel had TOV de andere.quote:Op zondag 10 november 2019 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eens, het touw van Shary-An had veel meer speelruimte
Volgens mij is het idee dat de andere twee kandidaten eventueel jury zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 07:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag, is daar geen jury bij? Vorig seizoen ook zoiets dat de ene kandidaat een voordeel had TOV de andere.
Ik ook!quote:Op maandag 11 november 2019 00:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het zou echt geniaal zijn als Tim de volgende proef opnieuw wint. Ik ben erg gelukkig dat we nog een aflevering kunnen genieten van deze held
Dat is een redelijke spoiler ja. Denk niet dat we dat moeten doen.quote:Op maandag 11 november 2019 07:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Jaa*post topic vol* of mag dat dan weer niet vanwege spoilers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |