Ik ben geloof ik afgehaakt bij dat Franse verhaal.. wordt het daarna weer beter?quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scènes
Ik heb altijd "regular fit".quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
[ afbeelding ]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"quote:Op zondag 10 november 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwenjeans. Zal kijken of er ook zo'n plaatje voor mannenjeans is.
Ik zie anders genoeg jonge gasten lopen in van die heule strakke broeken. Slim fit. Hartstikke hip.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Genoeg mannen die wel stijl hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Oh, okee.quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar versta ik alles onder wat iets verder gaat dan "een broek die zit".
Ik noteer em op mijn verlanglijst.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?quote:Op zondag 10 november 2019 20:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 1 echt briljante spijkerbroek. Zit fijn, draagt fijn. Alleen moet wel iedere 2 weken een rondje reparatiewerkzaamheden erop loslaten wegens best we sleets...
Dat laatste, ergens komende maand.quote:Op zondag 10 november 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?
Misschien gelijk 2 kopen? Een in blauw en 1 in zwart?quote:Op zondag 10 november 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste, ergens komende maand.
Same...quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |