SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Tandenquote:Op zondag 10 november 2019 20:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vorige keer niet gekeken. Wie ging eruit? Schakel net in
Gelukkig was de TT al besproken, dus ik hoefde niet na te denken.quote:
Nou ja, je ziet niet het afzien en zo. Dat soort dingen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op een eiland leven is toch de expeditie en overleven doe je door konkelen en bondjes.
Geen idee hoe dat moet.quote:Op zondag 10 november 2019 20:26 schreef Legoblokje het volgende:
Thomas moet nog ff grijs gemaakt worden in de OP
quote:Op zondag 10 november 2019 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
Tim wordt veel in beeld gebracht. Die gaat eruit dus.
Eeeeeecht een vervelend mens.quote:
idd.quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed bezig Hugo.
die Shary-Ann vraagt het zelf.
Does my ass look big in this?quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed bezig Hugo.
die Shary-Ann vraagt het zelf.
Ja. Ze staat met Fien hoog op mijn irritatielijst.quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eeeeeecht een vervelend mens.
irritant wijf is dat zeg, man man manquote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze vraagt iets, maar is dan niet tevreden met het antwoord.
quote:Op zondag 10 november 2019 20:30 schreef Chia het volgende:
Shary-Ann is veel vervelender dan Mariana.
Ik wacht al sinds aflevering één tot ze de racisme kaart trekt. Echt alles wat mensen zeggen ziet ze als een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 10 november 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Ze staat met Fien hoog op mijn irritatielijst.
Allemaal de schuld van Fatima en de poker broertjes.quote:Op zondag 10 november 2019 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
Echt die kut Fien en Yvettetyfus gezoek met bondjes haalt echt alle lol uit ER en echte Robinson zijn
ditquote:Op zondag 10 november 2019 20:31 schreef Chia het volgende:
Mariana is gewoon een realist en Fien de grootste onruststoker domme Eva
Kan dat ze dat heeft gedaan maar ze dat eruit hebben geknipt. En dat laatste inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2019 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds aflevering één tot ze de racisme kaart trekt. Echt alles wat mensen zeggen ziet ze als een persoonlijke aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |