Zij zag dat anders. Ze zegt dat ze het de laatste weken weer goed hadden. Ze was natuurlijk ook niet voor niets enkele weken geleden nog bij zijn concert met haar hele entourage. Nou had ze kunnen weten dat het weer fout kon gaan, maar blijkbaar kwam dit toch rauw op haar dak.quote:Op zondag 10 november 2019 16:02 schreef Mriekie het volgende:
Maar ff he, waarom is Mo nu huilie huilie aan het doen, ze zijn toch al maanden uit elkaar?
Bridget heeft de reacties al uitgeschakeld hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 16:08 schreef roos94 het volgende:
Vind het oprecht lullig voor Mo en het kind. Als ik hen was zou ik allemaal ff een tijdje Insta pauze nemen want die reacties zijn ook niet mals en iedereen heeft een oordeel. Het kind van Bridget zit zelfs op instagram met een eigen account en kan ook alles lezen
Waarom is het lullig? De relatie is voorbij en mensen gaan door...quote:Op zondag 10 november 2019 16:08 schreef roos94 het volgende:
Vind het oprecht lullig voor Mo en het kind. Als ik hen was zou ik allemaal ff een tijdje Insta pauze nemen want die reacties zijn ook niet mals en iedereen heeft een oordeel. Het kind van Bridget zit zelfs op instagram met een eigen account en kan ook alles lezen
Nee dat is wat Mo zegt in haar verklaring op Insta.quote:
Half jaartje ofzoquote:Op zondag 10 november 2019 16:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wanneer zal hij de zwakste schakel zijn
Nee ze zegt dat ze afgelopen week hadden besloten er definitief een punt achter te zetten.quote:Op zondag 10 november 2019 16:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zij zag dat anders. Ze zegt dat ze het de laatste weken weer goed hadden. Ze was natuurlijk ook niet voor niets enkele weken geleden nog bij zijn concert met haar hele entourage. Nou had ze kunnen weten dat het weer fout kon gaan, maar blijkbaar kwam dit toch rauw op haar dak.
Wel bijzonder dat zij steeds zegt dat hij te weinig tijd heeft/maakt voor zijn gezin. Voor die ijspegel had hij blijkbaar wel tijd. Hopelijk gaat deze romance nietten koste van tijd voor/met zijn zoontje...
Alleen bij haar laatste foto. Reacties worden nu bij andere foto's geplaatst.quote:Op zondag 10 november 2019 16:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Bridget heeft de reacties al uitgeschakeld hoor.
Oh echt? Denk dan meer aan reacties als 'Haha goed kettinkjequote:Op zondag 10 november 2019 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Tering die reacties op Bridgets insta. Er zitten wel zieke geesten tussen.
Heb al een doodsverwensing gelezen.quote:Op zondag 10 november 2019 16:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh echt? Denk dan meer aan reacties als 'Haha goed kettinkje' Dat vind ik wel grappig namelijk
Die draai komt André gewoon goed uit. Sommige mannetjes kunnen de waarheid niet aan. Zelfde toen ik het alsnog met ex uitmaakte na een time-out en hij riep 'het was allang uit'quote:Op zondag 10 november 2019 16:09 schreef roos94 het volgende:
In Mo haar insta staat trouwens dat ze pas deze week de relatie hebben beeindigd dus het klopt niet dat ze al maanden gesplit zijn
quote:Op zondag 10 november 2019 16:16 schreef roos94 het volgende:
Ondertussen op de insta van Bridget[ afbeelding ]
En dan tussendoor gortdroge reacties op de winactiequote:Op zondag 10 november 2019 16:16 schreef roos94 het volgende:
Ondertussen op de insta van Bridget[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |