Oké René.quote:Op zondag 10 november 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod.
SPREEK ME GEWOON AAN BIJ MIJN TITEL OKE
Als Bruma ook nog goed kon voetballen, dan had PSV er wel de hoofdprijs voor betaald.quote:Op zondag 10 november 2019 15:08 schreef Zorro het volgende:
Als Bruma die bal nou gewoon meteen goed aanneemt hoeft ie hem er zo maar in te tikken.
Kost me een 48 uurs ban, maar dat is het wel waard.quote:Op zondag 10 november 2019 15:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wow, mag jij hem gewoon René noemen?
Ja, Edwin en ik spreken elkaar aan bij de voornaam.quote:Op zondag 10 november 2019 15:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wow, mag jij hem gewoon René noemen?
Vind jij Kuipers ook prima fluiten?quote:Op zondag 10 november 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Edwin en ik spreken elkaar aan bij de voornaam.
Eerlijk gezegd ben ik bezig met opruimen en kijk/post ik hier half, dus ik kan je hier geen antwoord op geven.quote:Op zondag 10 november 2019 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind jij Kuipers ook prima fluiten?
Ik werk nog aan mijn ninja-edit skills.quote:
Oké oké. Snap ik ook wel als jouw cluppie de puntjes al binnen heeft gehaald.quote:Op zondag 10 november 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik bezig met opruimen en kijk/post ik hier half, dus ik kan je hier geen antwoord op geven.
Update vanuit de kamer van GGMM allenquote:Op zondag 10 november 2019 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké oké. Snap ik ook wel als jouw cluppie de puntjes al binnen heeft gehaald.
Sow, rechtstreekse aanval op het gezag.quote:Op zondag 10 november 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Update vanuit de kamer van GGMM allen
[ afbeelding ]
Toen ik stage liep in de bieb van Bergen op Zoom ging een collega een Playboy kopen omdat ze blijkbaar de tante van die chick is. Zaten we achter de uitleenbalie uitgebreid die foto's te bekijken. Genot.quote:
Wat een leuke anekdotequote:Op zondag 10 november 2019 15:17 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Toen ik stage liep in de bieb van Bergen op Zoom ging een collega een Playboy kopen omdat ze blijkbaar de tante van die chick is. Zaten we achter de uitleenbalie uitgebreid die foto's te bekijken, Genot.
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij in Bergen op Zoom woont he.quote:Op zondag 10 november 2019 15:17 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Toen ik stage liep in de bieb van Bergen op Zoom ging een collega een Playboy kopen omdat ze blijkbaar de tante van die chick is. Zaten we achter de uitleenbalie uitgebreid die foto's te bekijken, Genot.
Is een stage bij de bieb aan te raden?quote:Op zondag 10 november 2019 15:17 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Toen ik stage liep in de bieb van Bergen op Zoom ging een collega een Playboy kopen omdat ze blijkbaar de tante van die chick is. Zaten we achter de uitleenbalie uitgebreid die foto's te bekijken. Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |