Wat lukt er niet met de search?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef Amsel het volgende:
We verzamelen labeltjes voor de 7-jarige, dus ik vroeg me af of er ook nog ergens een topic over kinderen met dyslexie is?
Ik snap namelijk nog steeds niet goed hoe de search werkt![]()
OUD / Kinderpraatjes deel #41quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je had hier toch ook een draadje lopen over grappige/leuke/gekke dingen die kinderen zeggen? Ik kan het nergens meer vinden?
Bedankt, ik heb meegelezen en gereageerdquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet niet wie 'er dienst heeft' vanavond maar misschien hier eens hardhandig ingrijpen??
OUD / Hoevaak hebben jullie oppas voor je kind?
Daar is geen topic over. Het meeste valt denk ik onder de aandoeningen zelf zoals ASS of ADHD. Ik lees wel graag mee (onze oudste gaat de overstap maken naar SBO) maar ik zal er zelf niet zo heel veel persoonlijks over schrijven.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:33 schreef lunapuella het volgende:
Er is een topic voor hoogbegaafde kinderen, maar is er ook zoiets voor speciaal onderwijs? Of basisonderwijs met TOS? Heb wat gezocht maar vind vooral héél oude topics.
Ik heb het weleens voorbij zien komen in de SC en het ASS topic. Maar dat was echt even tussendoor. Ik kan zo geen eigen topic terugvinden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:31 schreef pinquit het volgende:
Hoi! Is er een topic voor ouders van kinderen met genderdysforie of transgender kinderen?
Dank!
Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw ervaring nu. L had tot voorkort ook een periode waarin ze liever een jongen wilde zijn. Inmiddels is dat weer 'bijgetrokken' zoals ze het zelf noemt, maar ze draagt wel nog heel regelmatig een strakke sport-bh. (Ze wilde eigenlijk een binder, maar dat vond ik vanwege de fysieke risico's (nog) geen goed idee.)quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:31 schreef pinquit het volgende:
Hoi! Is er een topic voor ouders van kinderen met genderdysforie of transgender kinderen?
Dank!
Ik ga even breien op een topic denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw ervaring nu. L had tot voorkort ook een periode waarin ze liever een jongen wilde zijn. Inmiddels is dat weer 'bijgetrokken' zoals ze het zelf noemt, maar ze draagt wel nog heel regelmatig een strakke sport-bh. (Ze wilde eigenlijk een binder, maar dat vond ik vanwege de fysieke risico's (nog) geen goed idee.)
Voor zover ik weet niet maar lijkt me zeker interessantquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:31 schreef pinquit het volgende:
Dank!
quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:33 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik ga even breien op een topic denk ik
OUD / (ouders van) Kinderen met genderdysforie 😉quote:Op maandag 26 september 2022 12:25 schreef Nijna het volgende:
[..], ik zoek zo'n topic... lukt het breien?
Dit?quote:
Ik nog kijken en er overheen lezen ofzo, ik weet het niet. Leesbril?? Tnxquote:Op maandag 26 september 2022 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
OUD / (ouders van) Kinderen met genderdysforie 😉
Zou ook wel leuk zijn als apart topic @Moloquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:23 schreef Burdie het volgende:
"Van kleuter tot puber" lijkt me daar het topic voor?
Volgens de zoekfunctie heeft @B.ertha die, maar dat kan achterhaald zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:33 schreef Rebubbled het volgende:
Hi, ik zou graag maat 44 kleertjes toevoegen aan het prematurenpakket. Wie heeft die momenteel?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uitgerekende data:
Eind december: ***automatic_*** (meisje)
Midden april: margaretha_01
Eind April: Ed1234
***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).
Het Fok! prematurenpakket bevindt zich momenteel bij B.ertha.
Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |