Ik heb twee kinderen onder de vier.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:10 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het vooral knap dat je als alleenstaande moeder 14 uur per week werkt, daarnaast studeert, kinderen (meer dan 1 dus) hebt en zelfs dan nog geld overhouden om elke week uit eten te gaan of de kroeg in te kunnen enz. Hoe doe je dat? Mag ik je geheim weten?
quote:Op maandag 25 juli 2022 21:14 schreef Heph844 het volgende:
Matig trollltopic, als je het wat minder overdreven had aangezet was het los gegaan.
Nee dit is serieus, ik geef al aan dat ik kritiek gewend ben.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:14 schreef Heph844 het volgende:
Matig trollltopic, als je het wat minder overdreven had aangezet was het los gegaan.
Dat is dus inderdaad wat me een beetje tegenhoudt. Een volwassen oppas is al gauw 15 euro per uur via een erkend bedrijf. Dan ben je toch al gauw 50 euro per avond kwijt.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:16 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat je hier vooral veel antwoorden gaat vinden van mensen die een partner hebben en dus veel minder vaak een oppas nodig hebben. En dan vraag ik me af wat de antwoorden van anderen voor jou toevoegen. Het gaat er uiteindelijk om dat jij de keuzes maakt die voor jou goed voelen.
En voordat er mensen gaan roepen dat het niet oké is om je kinderen zo vaak bij een oppas/creche/ ouders onder te brengen: ga er zelf maar eens aan staan om nooit, maar dan ook nooit eens de deur uit te kunnen na 19:00. Niet te kunnen sporten of nog even snel iets halen bij de supermarkt. Het lijkt me vreselijk beklemmend. Dus ik snap de behoefte zeker wel.
Maar ja, kost ook allemaal wel een hoop geld, zo'n oppas. Dat dan weer wel.
Oké, nu ga ik dan toch weer twijfelen aan je oprechtheidquote:Op maandag 25 juli 2022 21:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad wat me een beetje tegenhoudt. Een volwassen oppas is al gauw 15 euro per uur via een erkend bedrijf. Dan ben je toch al gauw 50 euro per avond kwijt.
Ik zag dat een nanny inhuren vrij goedkoop is, ¤400 p.m. Op latere leeftijd lijkt mij dat wel interessant mits ik in een groter huis woon. Hebben mensen daar ervaring mee?
Schijnbaar denk je zelf voor je dit soort topics opent dat je echt giga grappig bent. Ik kan je vertellen, dat valt vies tegen.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad wat me een beetje tegenhoudt. Een volwassen oppas is al gauw 15 euro per uur via een erkend bedrijf. Dan ben je toch al gauw 50 euro per avond kwijt.
Ik zag dat een nanny inhuren vrij goedkoop is, ¤400 p.m. Op latere leeftijd lijkt mij dat wel interessant mits ik in een groter huis woon. Hebben mensen daar ervaring mee?
Haha hoezo?quote:Op maandag 25 juli 2022 21:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Oké, nu ga ik dan toch weer twijfelen aan je oprechtheid
Ah ja, 50 euro per avond, en dan 1 avond in de week maakt grofweg 200 euro per maand, en dat is dan 'vrij duur', maar een nanny inhuren voor het dubbele is dan vrij goedkoop.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha hoezo?
https://nannynina.nl/blog/10-vragen-over-een-au-pair/
Geen nanny maar een au pair bedoel ik
Dit is één van de slechtste trolls die ik op FOK! tegengekomen ben. Soms zit er nog wel eens een aardige tussen, maar dit figuur is echt huilen met de pet op.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Schijnbaar denk je zelf voor je dit soort topics opent dat je echt giga grappig bent. Ik kan je vertellen, dat valt vies tegen.
Over die nanny? Dat was Mikeyttquote:Op maandag 25 juli 2022 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Saaie troll.![]()
Doet denken aan die paki kluun
Samequote:
Ik heb het over de aupair. Kosten voor de overblijf en BSO vallen weg als de kinderen op de basisschool zitten, omdat de au pair ze ophaalt. Een aupair kost 375 euro per maand en zij woont bij je in huis, kookt en maakt schoon. Daarnaast zal ik met haar afspraken kunnen maken over oppas in het weekend of s’avonds.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja, 50 euro per avond, en dan 1 avond in de week maakt grofweg 200 euro per maand, en dat is dan 'vrij duur', maar een nanny inhuren voor het dubbele is dan vrij goedkoop.
Right.
Probeer dan op zijn minst een béétje je best te doen.
Die nanny komt dan wel ook in plaats van het kinderdagverblijf van 5 dagen per week 8:00-17:00 keer x aantal kinderen hè?quote:Op maandag 25 juli 2022 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja, 50 euro per avond, en dan 1 avond in de week maakt grofweg 200 euro per maand, en dat is dan 'vrij duur', maar een nanny inhuren voor het dubbele is dan vrij goedkoop.
Right.
Probeer dan op zijn minst een béétje je best te doen.
Súpertoevallig ging het nog geen twee weken geleden over au-pairs hier in OUD:quote:Op maandag 25 juli 2022 21:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb het over de aupair. Kosten voor de overblijf en BSO vallen weg als de kinderen op de basisschool zitten, omdat de au pair ze ophaalt. Een aupair kost 375 euro per maand en zij woont bij je in huis, kookt en maakt schoon. Daarnaast zal ik met haar afspraken kunnen maken over oppas in het weekend of s’avonds.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef SQ het volgende:
Dat is toch niet alleen voor als ze een keer ziek zijn?zo'n au pair brengt ze naar school, haalt ze op, kookt er eten voor en brengt ze naar bed. Zeker bij artsen die niet altijd 9-5 werken is dat best handig
daarnaast maken ze ook je keuken schoon dus je hoeft ook al geen poets te huren. Ik snap het wel.
Aupair nogmaals.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Die nanny komt dan wel ook in plaats van het kinderdagverblijf van 5 dagen per week 8:00-17:00 keer x aantal kinderen hè?![]()
Wel eens dat het een matige troll is.
quote:Hoeveel kost een au pair?
Voor een au pair betaal je de volgende kosten.
Kost en inwoning: je betaalt eten en drinken voor de au pair, en je zorgt voor een eigen kamer in jullie huis.
Zakgeld: minimaal ¤ 300 en maximaal ¤ 340 per maand. Dit bedrag staat los van het aantal gewerkte uren.
Scholings- of cursuskosten: maximaal ¤ 230 per jaar.
Reiskosten: hierover kun je samen met de au pair beslissen. Sommige au-pairbureaus hebben hier richtlijnen voor.
Das geen toeval. Net als dat werken op Schiphol nu dat volop in het nieuws is al maanden geen toeval is.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Súpertoevallig ging het nog geen twee weken geleden over au-pairs hier in OUD:
[..]
Ben wel benieuwd naar die collega zonder arm en been.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das geen toeval. Net als dat werken op Schiphol nu dat volop in het nieuws is al maanden geen toeval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |