Wow, die was ver weggezakt! Ik geef hem een schop, thanksquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:43 schreef Ynske het volgende:
OUD / Kinderen en rouwverwerking
Heeft alleen een schopje van een modje nodig
Deze mod ligt uitgeteld op bed, je zult het er dus even mee moeten doenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef amaranta het volgende:
Kan er een mod ff ingrijpen in de SC? Gaat alleen nog maar over kinderen. Daarvoor kom ik niet in de OUD-SC. Dan zou ik wel in Van Kleuter tot Puber gaan posten. BVD.
Is al gemeldquote:Op maandag 19 juli 2021 19:21 schreef twist02 het volgende:
Zou een mod misschien deze reeks goed kunnen nummeren?
1x #1, 2x #2 en 3x #3 is best origineel, maar mijn innerlijke neuroot trekt dit niet zo goed
Topicreeks: Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
Edit: dit is trouwens het oorspronkelijke deel, maar die staat alleen in de OP van #2 en is nog niet gereekst;
OUD / Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:00 schreef Viv het volgende:
Hoi, het hoogbegaafdentopic is zo te zien al járen een rommeltje qua reeksen:
Dit is het eerste topic:
OUD / Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?,
deze heeft een eigen reeks:
Topicreeks: Help mijn kind is slim ! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid ?
Daarna volgen er 3 topics met hetzelfde volgnummer:
OUD / Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
en deze zitten samen in een reeks:
Topicreeks: Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
Kennelijk is het niet erfelijk.Grapje, grapje.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 04:02 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Oei!
Ik ga er morgen even naar kijken
quote:Op maandag 19 juli 2021 19:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Is al gemeld
[..]
Oi, haha. Dat was een lange dag. Ik ga er binnenkort écht naar kijken.
[..]
Dat is niet iets wat de OUD-mods kunnen aanpassen, dat is gewoon forumbreed, ik denk dat je daarvoor in het algemene FB subforum moet zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:42 schreef Lemijn het volgende:
Als jullie dan toch opruimen: mogen de topics over de boekrecensies een keertje losgelaten van bovenaan?. Ik blijf maar daarnaar kijken of het iets belangrijks is en dat is nu niet meer zo toch.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat de OUD-mods kunnen aanpassen, dat is gewoon forumbreed, ik denk dat je daarvoor in het algemene FB subforum moet zijn
Goeie! Ik zie het al niet eens meerquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:42 schreef Lemijn het volgende:
Als jullie dan toch opruimen: mogen de topics over de boekrecensies een keertje losgelaten van bovenaan?. Ik blijf maar daarnaar kijken of het iets belangrijks is en dat is nu niet meer zo toch.
Oh, die had ik helemaal niet, maar dat zal komen omdat ik alleen MyAT gebruik en niet de subforum index.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:46 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer. En ik geloof het ook bijna niet - zou sticky niet een vinkje zijn dat een OUD-mod kan uitzetten? Andere subfora hebben andere sticky topics toch, niet deze.
edit: ik bedoel die van de kinderboeken!
Het topic dat bovenaan de index staat is een aangekondigd topic, dat vervalt automatisch na een dag of vier.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die had ik helemaal niet, maar dat zal komen omdat ik alleen MyAT gebruik en niet de subforum index.
Maar in de AT staat ook een boekding sticky, vandaar.
My bad
Huh, een OP verzinnen? Die is er toch gewoon? Je hoeft alleen maar op "open nieuw deel" te klikken.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb per ongeluk de lapo van het namen topic gestolen maar ik iemand anders kan beter even een op verzinnen en een nieuw deel maken(ik zag niet dat die vol was)
@:seven
TT!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2021 18:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Huh, een OP verzinnen? Die is er toch gewoon? Je hoeft alleen maar op "open nieuw deel" te klikken.
Nou nou jeetje zeg, ik wist niet dat je er zo emotioneel onder wasquote:Op woensdag 22 september 2021 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
TT!!!!!
Maar ik kom hier nooit dus laat jullie maar lekker doen anders loopt dat weer volledig uit de hand!
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou nou jeetje zeg, ik wist niet dat je er zo emotioneel onder was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |