Dit probleem is inmiddels opgelostquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:02 schreef Grijs het volgende:
Kan een van de modjes een naam weghalen in het namen-topic? Zie ook mijn vraag aldaar.
Wat mij betreft primaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit probleem is inmiddels opgelost
@:Majo @:Peejtur Neem aan dat het ok is dat we gewoon de hele lijst hebben weggelaten
Dit lijkt me best specifiek over 1 situatie gaan, dus een nieuwe openen (een algemene over SO of iets specifieks) lijkt me geen probleem. Maar ik ben geen mod natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees dat er een topic bestaat over speciaal onderwijs. Mag deze weer open? OUD / Speciaal Onderwijs
Ik kan me niet herinneren dat ik dat voorbij heb ik zien komen en ik ben al best een poosje de doelgroepquote:
Ik zit wel eens met kleine dingetjes die ik even wil sparren zeg maar, met lotgenoten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 07:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat voorbij heb ik zien komen en ik ben al best een poosje de doelgroep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |