abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2019 @ 11:11:55 #1
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876815
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

pi_189876830
@Lucky Bekijk TOMY Do-Re-Mi Dolfijnen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Die maken geluid ook.

Wel iets duurder
pi_189876854
Ik zou de schildpadden doen Lucky. Die octopus kiept zo te zien om en dat zou zomaar een potentiële bron voor frustratie kunnen zijn ;) Die schildpad heeft van die bekers die je kunt stapelen en schilpadden in verschillende formaten en dat is voor de malle 1-jarigen raar genoeg Heel Tof O+ :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189876860
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
@:lucky Bekijk TOMY Do-Re-Mi Dolfijnen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Die maken geluid ook.

Wel iets duurder
Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.

Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Spoilers!
pi_189876863
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zal ik dit of dit badspeelgoed kopen voor een 1-jarige?
Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.
pi_189876868
Leuke foto van Jip :D

En Zet, geweldige actie van je ouders ^O^ waren mijn ouders maar zo avontuurlijk :D

Straks 'nichtendag' in Utrecht. 2 nichten, mijn zus en ik doen dat eens per jaar gewoon bij 1 van ons bijkletsen en eten (dan ben je dus 1x in de 4 jaar 'aan de beurt') Wij zijn de kinderen van 2 zussen en zagen elkaar alleen nog maar bij uitvaarten en nu onze ouders dood zijn doen we dit O+
pi_189876881
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Aure het volgende:

[..]

Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.
Ja precies. Ik doe die eerste wel.

Dat zijn dan al 3 online boodschappen gedaan. Nog 2 winkels te gaan maar dat is helaas veel meer werk.
Spoilers!
pi_189876889
Wij kwamen vroeger best veel in Duitsland, maar in de (buurt van) de voormalige DDR kwam ik pas zo'n 10 jaar geleden, toen ik naar Berlijn ging. We zijn drie jaar geleden op zomervakantie in Thüringen geweest en toen ook een herdenkingsstuk bekeken van de muur. Dat was best een surrealistische gewaarwording, het was prachtig weer en we stonden daar in de doodstille heuvels met de (toen nog) kleuter te praten over wat er toen gebeurde. Dat maakte wel indruk, ook op hem.
pi_189876892
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.

Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/

En: https://www.ikea.com/nl/n(...)delig-boot-20260394/
pi_189876904
quote:
Oh ja, die Ikeatoren. Razend populair.
  zondag 10 november 2019 @ 11:18:29 #11
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876910
quote:
De mijne had badeendjes die zo vies groezelig van binnen werden. :r Ik kocht regelmatig nieuwe.
pi_189876920
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:10 schreef z80 het volgende: [..] Vakantie was zuid Duitsland in een Zimmer Frei huisje/verdieping. Of dagtochtjes door Nederland en België. Waarschijnlijk meer van Nederland gezien dan de meeste hier. Er blijken heel veel kleine musea te zijn.
Wij gingen altijd naar een huisje in drenthe of gelderland.... vooral altijd 2 weken door bos en zand rollen :)

Merk inmiddels dat dochterlief dat net zo leuk vind als naar een warm land. Afgelopen 2 zomervakanties steeds een week in een stacaravan gezeten.
(En mijn ex gaat liefst elke vakantie weg... varierend van centerparks naar eurodisney maar ook naar de zon of een week skieen)
Dus ze komt niks te kort vakantietechnisch :)

Hoog op dochters lijstje staat een keer met mij rondtrekken door finland.
Zijn we geweest voor een week vorig jaar en dat vond ze helemaal geweldig.
En hebben er vooral veel niks gedaan... veel gelopen, veel strand (zat bij de camping), veel spelletjes gespeeld..
Keertje de stad in geweest en keertje dierentuin.
Wij vermaken ons samen helemaal prima O+

Wat dat betreft leeft mijn gup wel echt in een heel andere wereld dan dat ik dat deed op die leeftijd.
pi_189876921
Ja ik heb hier ook een setje die ik wel weg kan gaan doen. Smerig.
pi_189876935
quote:
Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.
Spoilers!
pi_189876943
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:19 schreef Aure het volgende:
Ja ik heb hier ook een setje die ik wel weg kan gaan doen. Smerig.
Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kind :o :D
pi_189876944
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.
Je kan het ook online bestellen :P
pi_189876947
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kind :o :D
:D O+
pi_189876955
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...
geen fan van gooien in bad hier :)

En met wat plonsen valt ie wellicht snel om.

Hij ZIET er wel leuker uit dan die schildpadjes overigens. Maar ik DENK dat bij ons de schildpadjes ook een groter succes waren geweest.

Daar kun je ook gewoon mee spelen namelijk.
Alsin.. buiten het stapelen om heb je gewoon een hele familie schildpadjes
  zondag 10 november 2019 @ 11:22:43 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_189876968
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189877006
Naar gevoel dat mijn aussie zoon daar zo dichtbij woont (sinds kort verhuisd van vlakbij Cairns naar ergens in of bij Sydney) en je kan niet ff horen hoe het met 'm gaat :(
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/fires-near-me
https://www.news.com.au/t(...)ef56d3c40946f9066c58
pi_189877013
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Dat vraag ik me af daar... of dat ooit nog goed komt.
pi_189877050
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...
geen fan van gooien in bad hier :)

En met wat plonsen valt ie wellicht snel om.

Hij ZIET er wel leuker uit dan die schildpadjes overigens. Maar ik DENK dat bij ons de schildpadjes ook een groter succes waren geweest.

Daar kun je ook gewoon mee spelen namelijk.
Alsin.. buiten het stapelen om heb je gewoon een hele familie schildpadjes
Ja, eens. En die schildpadjes kunnen ook in de tuin of op het strand denk ik.
Spoilers!
pi_189877057
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:25 schreef Blues het volgende:
Naar gevoel dat mijn aussie zoon daar zo dichtbij woont (sinds kort verhuisd van vlakbij Cairns naar ergens in of bij Sydney) en je kan niet ff horen hoe het met 'm gaat :(
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/fires-near-me
https://www.news.com.au/t(...)ef56d3c40946f9066c58
Heftig :o Is hij met zijn groep verhuisd?
Spoilers!
pi_189877086
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
Wat dat betreft hebben we nog wel effe ben ik bang :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189877088
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

Heftig :o Is hij met zijn groep verhuisd?
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Dat is ook maar een aanname van mij, maar dat is wel hoe een sekte werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')