SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
In 1980 heb ik haar van harte verwelkomd in Amsterdam...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:10 schreef ACT-F het volgende: [..]
Leuk![]()
Een vriend van mij nodigde mij ooit eens uit om bij een bijeenkomst te zijn waar ze ook bij was toen ze koningin was. Ik heb gezegd: Zondag? Ik ga lekker uitslapen. Doe Bea maar de groeten![]()
![]()
Ze was daar natuurlijk nooit eerder geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1980 heb ik haar van harte verwelkomd in Amsterdam...
En ik maar denken dat ze met Claus getrouwd was.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1980 heb ik haar van harte verwelkomd in Amsterdam...
Of Livelink is Máximaquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink is de halfzus van Wim-Lex?
Daar zat je dus al die tijdquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
En mevrouw ToT, mini-ToT en ik wren vandaag in hun optrekje in Amsterdam!
[ afbeelding ]
Theoquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jeetje, nu wordt het ingewikkeld, nu is Mad weer de vader van het jongste kind van Beaquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze met Claus getrouwd was.
Heb je stiekem zitten lurken hier?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze was daar natuurlijk nooit eerder geweest.
Haha nee ik zag een interessante TT voorbij komen!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je stiekem zitten lurken hier?
Is die niet omgekomen met skiëen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja jeetje, nu wordt het ingewikkeld, nu is Mad weer de vader van het jongste kind van Bea
Elke week de ramen lappenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En? Is het wat? Ga je het kopen? Kan je al je meubels wel kwijt? Lijkt me nogal aan de krappe kant.
Ach het was wel aardig. Wel wat redelijke interieur-ideeën opgedaan voor als we de boel hier wat willen vereenvoudigen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En? Is het wat? Ga je het kopen? Kan je al je meubels wel kwijt? Lijkt me nogal aan de krappe kant.
Ik ben gewoon het zwarte schaap van de familie.quote:
Nee, dat was de middelste, die was wel van Clausquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die niet omgekomen met skiëen?
een interessante ToTquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:16 schreef just me het volgende:
zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef ToT het volgende:[/b]
[..]
Haha nee ik zag een interessante TT voorbij komen!
Ik geef op!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kan dat wel...
[ afbeelding ]
Voor de deur van Vroom&Dreesmanquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En jij zwaait met die vlag en gestolen politiepet op?
Rechtsonder met helm en schildquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kan dat wel...
[ afbeelding ]
Waar is Waldoquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kan dat wel...
[ afbeelding ]
Mijn ouders waren bij de uitvaart van Friso (om het nog spannender te maken).quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die niet omgekomen met skiëen?
Nee, mijn politieke opvattingen waren toen iets anders dan nu...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rechtsonder met helm en schild
Ben jij van Duitschen bloed?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders waren bij de uitvaart van Friso (om het nog spannender te maken).
Knap dat je hem daar herkentquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor de deur van Vroom&Dreesman
Ze maakten de uitvaart spannender?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders waren bij de uitvaart van Friso (om het nog spannender te maken).
Ik wel. Deels.quote:
Nee, om speculaties te voeden over mijn verhouding met het koninklijk huis.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, om speculaties te voeden over mijn verhouding met het koninklijk huis.
Je hebt een verhouding, wel lullig voor je manquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, er is in ieder geval een verhouding...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, hij moet er maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt een verhouding, wel lullig voor je man
Of hij vertrekt op zijn mountain bikequote:Op zaterdag 9 november 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, hij moet er maar mee leren leven.
Er is ruimte voor 3.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Twee keer Shaffy op 1 dag is echt teveel
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
Hoe laat was je trouwens van plan het vanavond te maken? Als het nu al zo gaat met 'we zullen doorgaan'
Speaking of which, heb je al autogereden, livelink?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Of hij vertrekt op zijn mountain bike
Brouwerij 't IJ - Zatte - 8%quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen idee nog. Ligt een beetje of ik energie krijg van de biertjes waar ik zo meteen aan ga beginnen.
Barry Hughes vindt dat we moeten doorgaan totdat we erbij neervallen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
Hoe laat was je trouwens van plan het vanavond te maken? Als het nu al zo gaat met 'we zullen doorgaan'
Je doet je boodschappen bij de Plus?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brouwerij 't IJ - Zatte - 8%
(Ja, alweer 't IJ, want dat was vorige week in de aanbieding)
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:12 schreef DJ11 het volgende:
quote:
Programma van vandaag:
18:45 - 21:00 DJ11 - Wall Of Sound
21:00 - 04:00 Melting - Golden Oldies
Vomar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Je doet je boodschappen bij de Plus?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Demis Roussos - Goodbye My Love Goodbye
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Speaking of which, heb je al autogereden, livelink?
quote:
Dus wel rijbewijs maar geen rijervaring?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt opnieuw rijlessen gaan nemen eerst. Ik heb zo ontzettend lang al niet meer gereden. En dat zit er even niet in qua kosten.
als er straks niet harder dan 80 gereden mag worden is het een makkiequote:Op zaterdag 9 november 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt opnieuw rijlessen gaan nemen eerst. Ik heb zo ontzettend lang al niet meer gereden. En dat zit er even niet in qua kosten.
Dat haal jij zelfs op je e-bike nog.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
als er straks niet harder dan 80 gereden mag worden is het een makkie
Hand aan de vangrail en die volgen...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
als er straks niet harder dan 80 gereden mag worden is het een makkie
Ja, precies.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus wel rijbewijs maar geen rijervaring?
Zie hier: MUZ / Radio 49 #3048 Bloed, bloed, bloed (in buisjes)quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:22 schreef CindieY het volgende:
Tssk, zo praat je toch niet over je vrouwquote:
Hoe lang was de pauze?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, precies.
Jarenlang had ik het idee dat ik als het moest zo weer kon rijden, maar dat gevoel heb ik niet meer.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zie hier: MUZ / Radio 49 #3048 Bloed, bloed, bloed (in buisjes)
Ik heb geen protest gehoord, dus....
Ik heb al meer dan 15 jaar niet meer gereden.quote:
Dan zou ik toch eens naar de opticien gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:29 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 ziet dat iedereen al aan het bier zit en moet dus nodig aan de koffie
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Aretha Franklin - pride (A Deeper Love)
Zo! Dan ben je wel het gevoel kwijt ja. Je zou op een afgelegen plek met iemand naast je opnieuw kunnen beginnen om kosten uit te sparen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 15 jaar niet meer gereden.
Nooit geweten dat zij dat ook heeft gezongen. Ik dacht altijd dat het van Clivillés & Cole was...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Aretha Franklin - Pride (A Deeper Love)
Ik durf wel met iemand naast me te rijden maar niet alleenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo! Dan ben je wel het gevoel kwijt ja. Je zou op een afgelegen plek met iemand naast je opnieuw kunnen beginnen om kosten uit te sparen.
Ja, dat had ik ook nog bedacht. Maar rijlessen vind ik dan wel een stuk veiliger.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo! Dan ben je wel het gevoel kwijt ja. Je zou op een afgelegen plek met iemand naast je opnieuw kunnen beginnen om kosten uit te sparen.
Dat is de cover waarin ze eveneens gezongen heeft.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zij dat ook heeft gezongen. Ik dacht altijd dat het van Clivillés & Cole was...
Die hebben het origineel geschreven, geproduceerd en zo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zij dat ook heeft gezongen. Ik dacht altijd dat het van Clivillés & Cole was...
O? En ik maar denken dat C&C gecoverd hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben het origineel geschreven, geproduceerd en zo.
Dit is van later...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 15 jaar niet meer gereden.
dan moet je wachten tot monday mondayquote:
Nope...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O? En ik maar denken dat C&C gecoverd hebben.
Zou jij wel weer gewoon durven/kunnen nu?quote:
Ik denk dat zorro nog nooit auto heeft gereden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou jij wel weer gewoon durven/kunnen nu?
15 jaar geleden was ik 9. Ik heb geen rijbewijsquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou jij wel weer gewoon durven/kunnen nu?
Ik ben in de war. Hoe dan ook, mijn favoriete versie is:quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/A_Deeper_Love#A_Deeper_Love_(Aretha_Franklin_version)
Aan die koppen te zien waren ze blijkbaar allang blij dat ze überhaupt een nummertje konden maken!quote:
Jonkiequote:Op zaterdag 9 november 2019 21:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 9. Ik heb geen rijbewijs
Je kon een erger vooruitzicht hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede B kant, klopt voor ons ook vandaag.
De check in naar Aruba is vanmiddag bevestigd...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer ga je?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom? Zo heet je helemaal niet...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
SOOOOMEBOOODY CAAAALLLLED MEEE SEBAAAAAASTIAANNNN
dat was vast liefkozend bedoeldquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh nice!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo heet je helemaal niet. Of heb je een tweeling broer die zo heet?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom? Zo heet je helemaal niet...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En zo heet je helemaal niet. Of heb je een tweeling broer die zo heet?
Ik vond het ook nogal vaag.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom? Zo heet je helemaal niet...
En toen heb je er meteen maar een lied over gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen heb je er meteen maar een lied over gemaakt?
Ja, ik moest het kwijt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
En toen heb je er meteen maar een lied over gemaakt?
lallend en welquote:
8% hè.quote:
je bent ook echt niets gewendquote:
Klopt! Ik drink nauwelijks alcohol.quote:
Zonder melk, want we hoorden net dat dat er niet is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga weer eens tegendraads aan de thee.
Thee met melk is sowieso the horrorquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zonder melk, want we hoorden net dat dat er niet is.
Oh, dat no milk today is bij mij gefaald dan. Ik had eerder vanavond een chai lattequote:Op zaterdag 9 november 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog melk van gisteren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog melk van gisteren.
CindieY heeft de melk opgemaakt!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat no milk today is bij mij gefaald dan. Ik had eerder vanavond een chai latte
VINCENTquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thee met melk is sowieso the horror
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
VINCENT
You know what they put in tea in the UK?
JULES
What?
VINCENT
Milk.
JULES
Goddamn!
VINCENT
I seen 'em do it, man. They fuckin' drown it in this shit.
Dat was dan de Starbucksquote:
Ik heb vandaag bij m'n ouders een Sint Maarten-liedje gezonden in ruil voor een snoepiequote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
De zakken snoep die we voor St. Maarten (niet het eiland) hadden ingeslagen sterven vanavond al een snelle dood...
Dat is toch pas volgend weekquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
De zakken snoep die we voor St. Maarten (niet het eiland) hadden ingeslagen sterven vanavond al een snelle dood...
Via Whatsapp?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij m'n ouders een Sint Maarten-liedje gezonden in ruil voor een snoepie
Kreeg ze ook een foto van een snoepje terug?quote:
Ik heb ze hier verstopt om dat te voorkomen. Nu hopen dat ik ze maandag wel weer vind.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
de 11e van de 11equote:
Crosby, Stills, Nash & Young, ik gokte even heel breed kennelijk...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar die afkorting voor staat, maar vast niet voor Stephen Stills.
[ afbeelding ]
Ik doe alleen open voor kinderen onder de 10 jaar met een lampion en hun mama...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb niks ingekocht voor Sint Maarten, want daar doen ze hier niet aan, kennelijk.
Ik hoor meneer McDonald..quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt vast ook door de mooie stem op de achtergrond
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe alleen open voor kinderen onder de 10 jaar met een lampion en hun mama...
Ronald.quote:
Maandagavond verplicht in het donker zitten dus?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Hij gaat glaasjes whisky uitdelen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maandagavond verplicht in het donker zitten dus?
Hier komen ze simpelweg niet aan de deur. De voordeur van het gebouw is ook nog eens defect, dus als ze aanbellen, hoort niemand dat.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb niks ingekocht voor Sint Maarten, want daar doen ze hier niet aan, kennelijk.
Aan de mama’squote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij gaat glaasjes whisky uitdelen.
Dat hebben we wel een paar jaar gedaan, als we niet weg waren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maandagavond verplicht in het donker zitten dus?
Deze wijk is voornamelijk allochtoon; die weten amper wat Sint Maarten is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier komen ze simpelweg niet aan de deur. De voordeur van het gebouw is ook nog eens defect, dus als ze aanbellen, hoort niemand dat.
Hier wel, maar vorig jaar zijn er precies nul kinderen geweestquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed plan, kom ik van wat niet zo denderende flessen af...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij gaat glaasjes whisky uitdelen.
Kennelijk. Wel bekend deuntje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef CindieY het volgende:
Ha, dit is zo'n "oh ja" plaat. Heeft dit in de Top 40 gestaan?
Precies mijn gedachte...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan, kom ik van wat niet zo denderende flessen af...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef CindieY het volgende:
Nietus. Over een klein jaartje is het alweer.quote:
Ik was vanmiddag in Brabant en de Halloween kostuums werden daar alweer verkocht...quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nietus. Over een klein jaartje is het alweer.
Dat is carnaval.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Brabant en de Halloween kostuums werden daar alweer verkocht...
Oei, verdwaald?quote:
Was dan ook een sarcastische opmerking van Mad.quote:
Zou hetquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dan ook een sarcastische opmerking van Mad.
Nee, allemaal horror pakjes.quote:
Allemaal één pot natquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal horror pakjes.
En Oktober feest meuk, in Oosterhout was dat feest vanavond pas...
Brabant loopt dan ook behoorlijk achter op de geciviliseerde wereld.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal horror pakjes.
En Oktober feest meuk, in Oosterhout was dat feest vanavond pas...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Brabant loopt dan ook behoorlijk achter op de geciviliseerde wereld.
Geweldige zangeresquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze dame kan echt een strot opzetten, niet normaal
Goede taxidermisten ook...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze dame kan echt een strot opzetten, niet normaal
Ik heb er daar anders genoeg gezien...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig is Alphaville geen Nederlandse band. Anders gingen mensen zich afvragen wat een jong varken in zo'n ver land heeft te zoeken.
Dit ziet eruit alsof ze een random tapijtwinkel zijn binnengestapt en een foto hebben genomen.quote:
Wie weet is dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof ze een random tapijtwinkel zijn binnengestapt en een foto hebben genomen.
Design moet je overlaten aan mensen die er verstand van hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof ze een random tapijtwinkel zijn binnengestapt en een foto hebben genomen.
Komm mit mir nach Carpet Land...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is reeds gebeurd door Carpet Landquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Design moet je overlaten aan mensen die er verstand van hebben.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een gemiddelde Voice kandidaat
Dat kijk ik niet, want dan krijg ik dit te horen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een gemiddelde Voice kandidaat
Ik ook niet, heb gisteren een veto uitgesprokenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen idee... ik kijk dat nooit.
[ afbeelding ]
Bekend nummer, maar de artiest zou ik nooit raden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Als ik mijn strot maar opentrek draaien ze vast welquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig zingt ze een tandje lager. Luister maar eens naar Reassuring Pinches uit 2017; prima nummer.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op het puntje van mijn tong. Wat een dijk van een stem heeft ze.
Ik prefereer toch de jongere versie.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zingt ze een tandje lager. Luister maar eens naar Reassuring Pinches uit 2017; prima nummer.
Die had wel veel meer kilo's...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de jongere versie.
Ach, dat misstond haar niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die had wel veel meer kilo's...
Gelukkig wonen we in Nederlandquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd door sommige radio zenders geboycot wegens het gekreun straks...
Daar snap ik nou niks vanquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Dit werd door sommige radio zenders geboycot wegens het gekreun straks...
Zekerquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nu ook wel een mooie dame, vind ik...
moet een kind uitkomenquote:
Ik wist niet dat je zwanger was.quote:
ik vertel het pas met kerstmisquote:
It's a miraclequote:
Die hebben we thuis gelaten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dan geen plek in de reddingsboot
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Protip: zonder kunstgebit in en met kaasflips in je mond met Celine meezingen is niet zo geslaagd
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Joe Cocker - Before The Night Falls of zoiets?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
met Celine meezingen is niet zo geslaagd
Met gebit zou het beter gaanquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Protip: zonder kunstgebit in en met kaasflips in je mond met Celine meezingen is niet zo geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |