Hij wil hem gewoon niet zien. (Net als ik)quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je ziet niet dit kereltje?
[ afbeelding ]
De titel voor je toekomstige autobiografie schoot me ineens te binnen:quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De titel voor je autobiografie schoot me ineens te binnen:
"Aoibhin there, done that".
Het enige wat er imo mis mee is, is dat ik nu trek krijg in geroosterde spiderman met een beetje tijmquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:34 schreef I het volgende:
[..]
Hij wil hem gewoon niet zien. (Net als ik)
Dat kan niet goed zijn nee.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het enige wat er imo mis mee is, is dat ik nu trek krijg in geroosterde spiderman met een beetje tijmen dat voelt toch een beetje fout.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De titel voor je toekomstige autobiografie schoot me ineens te binnen:
"Aoibhin there, done that".
Nee, ik zie weer een wit vlak.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je ziet niet dit kereltje?
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders dan een zwart gat.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik zie ook een witte massa voor me. @:Dave
quote:Vandaag heeft André mij via een appje laten weten dat hij gevoelens voor een andere vrouw heeft waar hij een tijdje contact mee heeft. Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker.
Hi, ha, ho, lol!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een zwart gat.
Hehehehehehehe.gif
Die geruchten gaan al heel lang. Waar rook is, is vuur!quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:26 schreef Dave het volgende:
Vliegmaatschappij hernoemen naar Stagi Air.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Er komen geen ESF awards dit jaar hoor, dus ook niet voor slechtste grapquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met Henk Airport en Flair Jansen?
:‘(quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Er komen geen ESF awards dit jaar hoor, dus ook niet voor slechtste grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |