Op zich ligt mijn hoofdpersoon ook niet zo goed in haar omgeving; heeft ook niet echt vrienden enzo. Ze wordt wel gerespecteerd door de community verder, omdat ze heel waardevol werk doet. Maar ze is wel eenzaam. Misschien dat ik daar nog iets mee kan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:37 schreef Strani het volgende:
Bij Harry Potter was dat dan trouwens weer handig opgelost door hem gepest te laten worden. Dat wekt bij de lezer meteen een mix van sympathie en wraakgevoelens jegens de oom/tante/neef op.
Als Ahoy er na deze show nog staatquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:42 schreef Strani het volgende:
Deze KvK-show is trouwens in Ahoy. Qua publiek natuurlijk de perfecte test voor het ESF, stelletje hooligans.
Het dak gaat eraf!quote:
Spiderman is tofquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Het is hier weer superheldentime, zucht. Spider-Man dit keer. Maar wel de op twee na laatste
Lees nu pas dat ie is aangepastquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lees nu pas dat ie is aangepastNu lijkt het net of ik niet kan schrijven
Met TD was het misschien nog wel erger geweestquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lees nu pas dat ie is aangepastNu lijkt het net of ik niet kan schrijven
Ja, ik was het niet hoor!quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Welke motdt zit hier anoniem te motdterereren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |