SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat wist ik niet. Ik vind het wel een leuk nummer.quote:
Komt Accept ook voorbij?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar er zitten wel een aantal nummers in de show die daar aan refereren.
Accept niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Accept niet kennen
Misschien als ik het hoor, dat ik het ken. Helaas gaat dat nu wat lastig. Straks even lief Melting aankijken. Als het in de Top 40 heeft gestaan, past het prima binnen zijn formatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Maar dat moet je ook niet willen nadoen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
Het mist wel het bijzondere van Bulletproof. Wel een lekker nummer verder.
Goedenavond spijkerbroek. Koffie klinkt goed.quote:
Ik vrees niet in de Nederlandse Top 40. Het is maar dat ik fervent naar Beavis & Butthead keek, want anders had ik dit nummer ook niet gekendquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien als ik het hoor, dat ik het ken. Helaas gaat dat nu wat lastig. Straks even lief Melting aankijken. Als het in de Top 40 heeft gestaan, past het prima binnen zijn format
* spijkerbroek gooit ff een bakkie pleur naar livelinkquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond spijkerbroek. Koffie klinkt goed.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
En uiteraard dan ook een nummer van dat bewuste album:
The Beatles - All My Loving
Wordt niks met dit bandje. Klinkt nergens naar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Dank!quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek gooit ff een bakkie pleur naar livelink
I'll send all my coffee to you *zing*quote:
De versie van Herb Alpert zou dan echt iets voor DJ Vout zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:28 schreef DJ11 het volgende:
DJ Vout is vaak aanwezig als Melting draait. Misschien dan maar even voorleggenquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De versie van Herb Alpert zou dan echt iets voor DJ Vout zijn.
Dat is toevalligquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
DJ Vout is vaak aanwezig als Melting draait. Misschien dan maar even voorleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |