Meer een soort nihilistisch cynisme.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Extra depressie, precies wat we nodig hebben.
Hey mooiste user van fokquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef Kiid het volgende: [..] Eenzaam ben ik niet maar ik kijk wel uit naar de dag dat ik die savanne op kan
Ganzenei nuggetquote:
TTSSquote:
Wat een armoedzaaier.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:38 schreef TTSS het volgende:
https://www.forbes.com/sp(...)/scrooge-mcduck.html
Zou niet eens de rijkste persoon op aarde zijn...
Hij is dan ook specifiek de rijkste eend op aarde.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:38 schreef TTSS het volgende:
https://www.forbes.com/sp(...)/scrooge-mcduck.html
Zou niet eens de rijkste persoon op aarde zijn...
Laat je nu ook al virtuele vrienden barstenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mijn gappie is net omgelegd in FC3
Dit is nogal een uitspraak zegquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je nu ook al virtuele vrienden barsten
Dacht dat je wel wat gewend was als killer in de junglequote:Op zaterdag 9 november 2019 16:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dit is nogal een uitspraak zeg
Maar mijn Duitser is net omgekomenquote:Op zaterdag 9 november 2019 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wat gewend was als killer in de jungle
Oh dan ben je nu klaar denk ik?quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar mijn Duitser is net omgekomen
Ja moet nog wat losers toasten met een vlammenwerper dan heb ik platinumquote:Op zaterdag 9 november 2019 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dan ben je nu klaar denk ik?
Dat weet hij zelf ook welquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat een ernstige ontwikkeling.
Haha normaal zijn het de losers die jou in vuur en vlam zettenquote:Op zaterdag 9 november 2019 16:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja moet nog wat losers toasten met een vlammenwerper dan heb ik platinum
Heb jij dat nooit bereikt hij haar dan?quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha normaal zijn het de losers die jou in vuur en vlam zetten
Dankzij prof mogen wij nog hopen op hete actiequote:Op zaterdag 9 november 2019 18:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit bereikt hij haar dan?
Bel de Frontpagequote:Op zaterdag 9 november 2019 18:36 schreef Catkiller het volgende:
Heb een quote alert hier maar zie geen post staan.
quote:
quote:
Weer?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:36 schreef Catkiller het volgende:
Heb een quote alert hier maar zie geen post staan.
Haha ja daar kom ik altijd achteraf pas achterquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha normaal zijn het de losers die jou in vuur en vlam zetten
Zit je in R&P te lurken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:35 schreef Catkiller het volgende:
Nee klopt, als die twee lelijke vogeltjes gewoon hun bek hadden gehouden had ze dit nooit geweten. Dus nu ga ik zo naar die twee vuile kutwijven en zal ik ze een stuk van mijn gedachten geven die 2 vuile sletjes. Echt 2 vuile kuthoeren. Beetje m'n vrouw beïnvloeden
Sowtjes
Lekker man, altijd prijs bij die userquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit je in R&P te lurken?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hey mooiste user van fok
Dagelijkse kost hier. In R&P is altijd veel te belevenquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit je in R&P te lurken?
Wij zouden echt couplegoals zijn voor anderenquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je maakt me verlegen. Maar jij mag er anders ook zijn
Niet echt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij zouden echt couplegoals zijn voor anderen
Kindjes met kleine oogjes en harige wenkies, lijkt me dat die gepest gaan worden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Jullie passen totaal niet
Zelfs qua wippen lijkt mij er geen klik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kindjes met kleine oogjes en harige wenkies, lijkt me dat die gepest gaan worden.
Onze baby zou ogen doen verblindenquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij zouden echt couplegoals zijn voor anderen
Waarom denk je dit?!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Jullie passen totaal niet
Wordt sws een succesvolle zakenman met 3500+ warme contactenquote:
Menen die computerspelletjes spelen zijn nu eenmaal niet de beste minnaars ter wereld, die vind je elders.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfs qua wippen lijkt mij er geen klik.
Kiid die erg zijn best doet en Simone die maar gaat faken om er vanaf te zijn.
Dit kan ik beamen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die computerspelletjes spelen zijn nu eenmaal niet de beste minnaars ter wereld, die vind je elders.
Nu je het zegt, hebben wij eigenlijk elkaar wel op LinkedIn?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt sws een succesvolle zakenman met 3500+ warme contacten
Een echte man speelt Fifaquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een echte man van de wereld in, een 007 maar komt dat er niet uir.
Ben daar wel klaar voorquote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hebben wij eigenlijk elkaar wel op LinkedIn?
En dan jij zeker elke maand een bericht sturen als simpele recruiterquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Linkedln is toch voor mensen die werken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo bedrijvig ben ik niet in mijn werkquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan jij zeker elke maand een bericht sturen als simpele recruiter
Daaromquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkedln is toch voor mensen die werken?
Dat weet ik niet. Zoals je zag heeft ze geen LinkedInquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zij simpel uitzendwerk wil doen?
Wat dan in godesnaam?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zij simpel uitzendwerk wil doen?
Penalty!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel eens gespeeld met Messi? Die man is echt een fenomeen
Dan kan je je haar gewoon grijs verven en bijhouden. Heb ik nu het geld niet voorquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent zoeken.
Die vind je toch ook niet zomaarquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent zoeken.
Is toch vrij simpel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die vind je toch ook niet zomaar
Een cadeaubon van GameManiaquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef Kiid het volgende:
Wat voor cadeau zal ik vragen voor mijn bday? Krijg sws al de nieuwe call of duty en een verse paar boots. Maar wat nog meer =/
Call of Duty.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef Kiid het volgende:
Wat voor cadeau zal ik vragen voor mijn bday? Krijg sws al de nieuwe call of duty en een verse paar boots. Maar wat nog meer =/
Een leuke truiquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:23 schreef Kiid het volgende:
Af en toe is het wel fijn om even je gedachte op 0 te zetten en te schietenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Call of Duty.Gewoon het zoveelste gedrocht uit een franchise.
Nu ik het zo typ past het prima bij een 13 in een dozijn mannetje.
Budget is +- 250 euroquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een cadeaubon van GameMania
Van wat ik lees over dat spel denk ik dat jij vooral geschoten gaat worden met je verstand op 0.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Af en toe is het wel fijn om even je gedachte op 0 te zetten en te schieten
Dat eerste is je aardig gelukt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Af en toe is het wel fijn om even je gedachte op 0 te zetten en te schieten
Ontspannen is ook belangrijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat eerste is je aardig gelukt.
Dan zoek je een keer wat exclusiever.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
All you can eat is iets van 30 pp inclusief drank. Dan houd je nog 200 ekkies over
Mijn reflex is wel nog steeds van niveau 15 jarige. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van wat ik lees over dat spel denk ik dat jij vooral geschoten gaat worden met je verstand op 0.
Waarom zou je als je je voor 50 euro met zijn 2'en kan eten als een God?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zoek je een keer wat exclusiever.
Leuk weekendje weg.quote:
Simpele zielquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je als je je voor 50 euro met zijn 2'en kan eten als een God?
Dat scheelt echt max 2x 5 minuten in de maand. Dat gaat echt geen verschil maken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
1 of ander fuckmachine voor je vriendin twv 250?
Meer tijd voor fifa dan.
Vroeger had ik 'Licence to Chill' als ondertitel. Nu heb ik een Licence to Care, maar daar schaam ik me voor.quote:
Heb je geen reet aan als iedereen met een claymore achter de deur in een kamer zit te kamperen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn reflex is wel nog steeds van niveau 15 jarige. Ik ben benieuwd
Sparen voor het huwelijk dan maarquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat scheelt echt max 2x 5 minuten in de maand. Dat gaat echt geen verschil maken.
Volgens mij is een potje Fifa al standaard 12 minuten
Onzeker mannetje die 35000 warme contacten moet onderhouden met eten gespot.quote:
Goede suggesties vriend maar ik ben best materialistisch ingesteld. Ik wil iets tastbaarsquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Leuk weekendje weg.
Kerstmarkt in Duitsland bezoeken is mss wel leuk als je in de kerstsfeer wil komen
Trouwenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sparen voor het huwelijk dan maar
35000 warme contacten, ik kan 200+ gasten vanavond nog culinair verwennen als nooit tevoren als het echt moet maar 35000 gaat me niet lukken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onzeker mannetje die 35000 warme contacten moet onderhouden met eten gespot.
Ik heb mij nog niet eens 35000 keer afgetrokken denk ikquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
35000 warme contacten, ik kan 200+ gasten vanavond nog culinair verwennen als nooit tevoren als het echt moet maar 35000 gaat me niet lukken.
Outlander is toch een Jeep?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Heb net Outlander S4 gekeken, waarom duurt Narcos en La Casa nog zo lang.
Hoop echt dat ze een kutfilm op zet.quote:
Ik weet niet beterquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze een kutfilm op zet.
Gewoon in slaap vallen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze gaat nu een film uitkiezen op nf
Nog langer geen Fifa
Nee een Mitsubishiquote:
De aardappel (Solanum tuberosum) behoort tot de nachtschadefamilie, net als de tomaat, paprika en tabak. De aardappel is een plant die ondergronds een energievoorraad in de vorm van zetmeel aanlegt. Het zetmeel slaat de plant op in voor de mens eetbare stengelknollen, die net als de plant zelf aardappelen of aardappels worden genoemd. De aardappel is wereldwijd het belangrijkste voedselgewas na rijst, tarwe en mais.quote:
Gooi gewoon die afstandsbediening door de tv, scheur haar kleren kapot, tik die baarmoeder aan en ga daarna zuipen in de kroeg met maten, zul je zien dat je morgen een heel wat leuker wijfje hebt.quote:
Tuurlijk Ronquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
35000 warme contacten, ik kan 200+ gasten vanavond nog culinair verwennen als nooit tevoren als het echt moet maar 35000 gaat me niet lukken.
Hoe laat gaan de meubels naar het balkonquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga uitstraling plezieren voor een diner goedkope troelaquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
Catkiller zet zichzelf weer voor schut.
Haha Ron wat een kutnaamquote:
Een leuk hout gesneden souvenirquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goede suggesties vriend maar ik ben best materialistisch ingesteld. Ik wil iets tastbaars
Staat niet op mijn bucketlistquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga uitstraling plezieren voor een diner goedkope troela
Eigenlijk Ronaldquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha Ron wat een kutnaam
Weet je niet wat een tv kost? Dat is zo 600/700 euro wat je kapot maaktquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi gewoon die afstandsbediening door de tv, scheur haar kleren kapot, tik die baarmoeder aan en ga daarna zuipen in de kroeg met maten, zul je zien dat je morgen een heel wat leuker wijfje hebt.
JUICHENquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:56 schreef TTSS het volgende:
Lol er is nu een echt Juichbaak subforum
Je moet toch wat om een dood forum te reddenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:56 schreef TTSS het volgende:
Lol er is nu een echt Juichbaak subforum
Mijquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
FC3 is platinum wat zal ik nu gaan spelen
Een minigame dusquote:
Misschien kan je Ronald zijn sociale kring benaderen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:58 schreef TTSS het volgende:
Er staat een heel matig feestje op de planning vanavond. Echt leuke dingen word ik niet meer voor uitgenodigd denk ik
Alsof ik in de schaduw van zo'n sociaal zwaargewicht kan staanquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan je Ronald zijn sociale kring benaderen.
Natuurlijk niet, dat zou neigen naar pedofilie.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heeft ze niet de hele tijd honger naar jouw pik?
Goedenkloonquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zou neigen naar pedofilie.
Welk schuitje is dat?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Hey leuk een zaterdagavondkloon, iemand die dus in hetzelfde schuitje als Jimmy zit.
Hij lijkt ook op die van Harry Potter zekerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:58 schreef TTSS het volgende:
Er staat een heel matig feestje op de planning vanavond. Echt leuke dingen word ik niet meer voor uitgenodigd denk ik
Heb geen foto kunnen vinden. Wil hij vast wel in dm geven aan jequote:Op zaterdag 9 november 2019 22:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op die van Harry Potter zeker
Heyquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zou neigen naar pedofilie.
ben niet echt geïnteresseerd in hem eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb geen foto kunnen vinden. Wil hij vast wel in dm geven aan je
Ik ben nu sixpackje aan het wegtikken zodat ik daar straks om twaalf uur halflam aan kom zetten.quote:
Geen flauw idee meidquote:
Was niet erg veel om doorheen te gaan bbquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker door de pohi gegaan schat
Klopt schatjquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Was niet erg veel om doorheen te gaan bb
Ben je lam?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt schatj
Waar zijn de smileys?
Nu ben je een wild kind?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ben een veranderd mens sinds ik weg ben, heel naar.
Opso kan jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Stimoho of die corpstrut uit Groningen
Nee oberquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Stimoho of die corpstrut uit Groningen
Crip?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja op een andere manier. Was ik al hihihi
Maar ben je ook feederquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:11 schreef TTSS het volgende:
Zou wel nice zijn. Ik doe tegenwoordig ook moslimas namelijk
Geen probleem meequote:
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
Ben vrijgezel kan eindelijk sletten en een gewillige mannenkont vinden om dingen in te stoppen.
Iemand interesse?
Wil je macht over een man?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan en dat me leuk lijkt.
E nogwattesquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoe heette die chick van hzaw
Ligt echt op het puntje van mijn tong maar ben het niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoe heette die chick van hzaw
Jammerquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ligt echt op het puntje van mijn tong maar ben het niet.
Niet noodzakelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jij hield van dikke kutjes hè
Doe jullie co-parenting nu?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
Ben vrijgezel kan eindelijk sletten en een gewillige mannenkont vinden om dingen in te stoppen.
Iemand interesse?
Nou dat is het niet perse al zal het vast zulks een gevoel oproepen. Het mocht bij mijn ex nooit en als iets niet mag dan wil je het juist.quote:
Kom hier met dat puntje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ligt echt op het puntje van mijn tong maar ben het niet.
Wonen nog samen. Keek vanmiddag nog wel even rond maar er lag nergens een huis voor het oprapen.quote:
Wat wens je er allemaal in te stoppen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dat is het niet perse al zal het vast zulks een gevoel oproepen. Het mocht bij mijn ex nooit en als iets niet mag dan wil je het juist.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wonen nog samen. Keek vanmiddag nog wel even rond maar er lag nergens een huis voor het oprapen.
Beltegoedquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat wens je er allemaal in te stoppen?
Oh zit ze daarom op Tinderquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:18 schreef Catkiller het volgende:
Jonge het is toch duidelijk M-Y-R-R
Zei toch dat ik vergeten wasquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:18 schreef Catkiller het volgende:
Jonge het is toch duidelijk M-Y-R-R
Jij wel he boef!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je Fem nooit aan de telefoon gehad.
Ik ga er ook op dan hebben we zo'n zwart wit samengesteld gezin ahahquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh zit ze daarom op Tinder
Ja niet meer heb al een goeie matchquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh zit ze daarom op Tinder
Tegen betaling telt nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je Fem nooit aan de telefoon gehad.
Dat is geen gezichtquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga er ook op dan hebben we zo'n zwart wit samengesteld gezin ahah
Gun het je van harte meidquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja niet meer heb al een goeie match
Girllquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gun het je van harte meid
Bijna acht jaar is toch best netjes hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:21 schreef TTSS het volgende:
Goh wat een enorme verbazing dat Myrr's relatie geen stand heeft gehouden.
Haters gonna hatequote:
Waarom is dat netjes?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bijna acht jaar is toch best netjes hoor.
Omdat je wanhopig bent en brakke mensenkennis hebt? Heb twee dates gehad waarvan 1 raar was en vroegtijdig afgebroken en de tweede is bingo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:23 schreef TTSS het volgende:
Ik zit ook op tinder trouwens nu. Gaat niet erg goed, alle dates zijn kut.
Ik ben juist veel te veel mijzelf.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat je wanhopig bent en brakke mensenkennis hebt? Heb twee dates gehad waarvan 1 raar was en vroegtijdig afgebroken en de tweede is bingo.
Niet te veel jezelf zijnquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:23 schreef TTSS het volgende:
Zat er ooit op maar niks voor mijquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:23 schreef TTSS het volgende:
Leukquote:
Is ook niks voor mij, heb er in het verleden wel succes mee gehad, maar het is altijd maar kortstondig. En ik ga nu daar niet voor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zat er ooit op maar niks voor mij
Ja we hebben niet zoveel keuze dus het is wat het is. We hebben 0 ruzie dus het is eigenlijk een verbetering.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Samenwonen terwijl de relatie al voorbij is dat is vrij kut.
Ohja ik kan geen gesprek gaande houden digitaalquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Is ook niks voor mij, heb er in het verleden wel succes mee gehad, maar het is altijd maar kortstondig. En ik ga nu daar niet voor.
Ik vraag vrijwel meteen om af te spreken. Ik ga toch geen week beetje dom lopen berichten sturen aan iemand die ik niet ken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja ik kan geen gesprek gaande houden digitaal
Wat een dickquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hij heeft een aardige slipper gemaakt.
Tja, vrouwen vallen op eikels ipv. supreme gentlemen zoals ik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wow had ik toch gelijk paar maanden geledenquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Harde les, altijd zorgen dat je wat hebt om op terug te vallen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja we hebben niet zoveel keuze dus het is wat het is. We hebben 0 ruzie dus het is eigenlijk een verbetering.
Ja juist dus wel, dan kun je aanvoelen of iemand leuk genoeg is om mee af te spreken en wordt de succesrate groter t.o.v. je date aantal.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vraag vrijwel meteen om af te spreken. Ik ga toch geen week beetje dom lopen berichten sturen aan iemand die ik niet ken.
Kun je het hem niet vergeven of is de koek op?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog 2 huizen achter de hand zeker zodra je samenwoontquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harde les, altijd zorgen dat je wat hebt om op terug te vallen.
Geen ruzie is al heel wat maar pas op als het te lang duurt willen jullie beiden toch verder gaan met leven en ga je van elkaar walgen omdat je elkaars blok aan het been bent.
Wanhoop heet datquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik vraag vrijwel meteen om af te spreken. Ik ga toch geen week beetje dom lopen berichten sturen aan iemand die ik niet ken.
Dan moet het wel een hele goede zijn wil ik mijn hele leven bij je blijven. Echt even geen behoefte aan nu, al is deze nieuwe D echt legendarisch. Daar ga ik later als ik oud ben echt vol genot aan terug denken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wow had ik toch gelijk paar maanden geleden
Wel een dickhead tho gun jou een D waar je je hele leven mee doet
Het zal allemaal wel. Ik heb nu een hele rits matches die ik niet aanspreek want ik zie mezelf weer moeite er in steken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja juist dus wel, dan kun je aanvoelen of iemand leuk genoeg is om mee af te spreken en wordt de succesrate groter t.o.v. je date aantal.
Hoe is jouw liefdesleven, wijsneus?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog 2 huizen achter de hand zeker zodra je samenwoont
Daar komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog 2 huizen achter de hand zeker zodra je samenwoont
Eerst wilde hij niet verder en ik wel. Nu wil ik niet meer verder en is zijn ego aangetast omdat ik met iemand anders zit en doet ie poeslief dus echt legit zal dat ook niet zijn. En de schaats was echt flink diagonaal dus ik weet niet of ik daar in de toekomst weer aan toe kan wijden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je het hem niet vergeven of is de koek op?
Ja je zou ergens moeite in steken zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Ik heb nu een hele rits matches die ik niet aanspreek want ik zie mezelf weer moeite er in steken.
Was het de oppasquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Eerst wilde hij niet verder en ik wel. Nu wil ik niet meer verder en is zijn ego aangetast omdat ik met iemand anders zit dus echt legit zal dat ook niet zijn. En de schaats was echt flink diagonaal dus ik weet niet of ik daar in de toekomst weer aan toe kan wijden.
Tijd zal het leren.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan moet het wel een hele goede zijn wil ik mijn hele leven bij je blijven. Echt even geen behoefte aan nu, al is deze nieuwe D echt legendarisch. Daar ga ik later als ik oud ben echt vol genot aan terug denken.
En tevens ex schoonzusquote:
Heb ik ook gedaan hoor, en dan heb je een date en is het gewoon allemaal pure matigheid.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja je zou ergens moeite in steken zeg.
Dus het was meer dan een slippertje?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Eerst wilde hij niet verder en ik wel. Nu wil ik niet meer verder en is zijn ego aangetast omdat ik met iemand anders zit en doet ie poeslief dus echt legit zal dat ook niet zijn. En de schaats was echt flink diagonaal dus ik weet niet of ik daar in de toekomst weer aan toe kan wijden.
Tijd zal het leren.
Ik ga weer rustig acclimatiseren in het leven. Maandag weer studie oppakken en heb ook wat anders op de planning voor mezelf. Een relatie daar zit ik echt helemaal niet op te wachten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
En niet de volgende relatie in rennen, eerst je eigen fundament voor het leven bouwen, sta je veel sterker en kan niemand je ooit geen kont meer maken.
Wat ben je weer wijs makkerquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus het was meer dan een slippertje?
Ja, maar ik ga hier verder niet in detail treden hoe heerlijk dat ook smullen is. Het is gebeurd, klaar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus het was meer dan een slippertje?
Goedzo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ga weer rustig acclimatiseren in het leven. Maandag weer studie oppakken en heb ook wat anders op de planning voor mezelf. Een relatie daar zit ik echt helemaal niet op te wachten.
Ik denk dat een van die contacten daar niet warm voor looptquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat Uitstraling binnenkort 35001 warme contacten heeft
Ik leefde vroeger op slippertjes, besefte ik me later pas, ik dacht dat ik de hele wereld moest neuken, mensen kunnen wel veranderen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hier verder niet in detail treden hoe heerlijk dat ook smullen is. Het is gebeurd, klaar.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hier verder niet in detail treden hoe heerlijk dat ook smullen is. Het is gebeurd, klaar.
Stop het in mijn reetquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:38 schreef 00wildchild het volgende:
Dat report knopje is kei irritant.
Oh ja zoiets als dit zal hij zeker niet meer in zijn hoofd halen. Dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leefde vroeger op slippertjes, besefte ik me later pas, ik dacht dat ik de hele wereld moest neuken, mensen kunnen wel veranderen.
Hij heeft zoveel warme contacten dat het voor hem weer een zaterdagavondje FOK! is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:36 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat Uitstraling binnenkort 35001 warme contacten heeft
Dat weet je niet maar je zit wel vast aan hem voor de rest van je leven dus daar kom je wel achter.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ja zoiets als dit zal hij zeker niet meer in zijn hoofd halen. Dat is 1 ding dat zeker is.
Misschien ziet hij iedereen die hem heeft gequote als warm contactquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel warme contacten dat het voor hem weer een zaterdagavondje FOK! is.
Moet jij niet naar dat matige feestje?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel warme contacten dat het voor hem weer een zaterdagavondje FOK! is.
Zolang ik er geen last van heb doet ‘ie maar lekker.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet je niet maar je zit wel vast aan hem voor de rest van je leven dus daar kom je wel achter.
Je miste onsquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:41 schreef 00wildchild het volgende:
En hierom wilde ik dus niet meer op Fok zijn. Ik zou gaan trainen maar zit hier.
Ik kan nog zeker een half uur mijn warme vriendschappen op FOK! onderhouden, wees niet bang.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet jij niet naar dat matige feestje?
Ja zal geen zeer meer doen dan maar voelen als een bevestiging eerder.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zolang ik er geen last van heb doet ‘ie maar lekker.
Hoop voor je dat het meevalt, ik moet er niet aan denken, letterlijk voor een miljoen niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik kan nog zeker een half uur mijn warme vriendschappen op FOK! onderhouden, wees niet bang.
Zou fijner zijn voor alle betrokkenen als hij het niet meer doet. Zijn moeder was er echt helemaal stuk van. Lullo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zal geen zeer meer doen dan maar voelen als een bevestiging eerder.
Ja maar ja dat blijf je toch houden, dat is het leven.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou fijner zijn voor alle betrokkenen als hij het niet meer doet. Zijn moeder was er echt helemaal stuk van. Lullo.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ik moest ergens anders reageren en toen ging ik uit automatisme naar klb. :’)
Ach ja. Zolang ik er geen last van heb doen mensen maar lekker. Ik heb een nieuw motto; Not my problem.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja dat blijf je toch houden, dat is het leven.
Heeft wel even geduurd voor het weer goed met me ging. Ben nu pas aan het herstellen, maar heb zin in de komende tijd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Wel fijn dat om te lezen dat het eigenlijk goed met je gaat ondanks de omstandigheden.
You go girlquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heeft wel even geduurd voor het weer goed met me ging. Ben nu pas aan het herstellen, maar heb zin in de komende tijd.
Ja ik ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin om een BBC detective te kijken maar ik weet niks
Blackedquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin om een BBC detective te kijken maar ik weet niks
Niet echt een detectivequote:
Haaa gevonden!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet echt een detective
Of het moet zoek de schwanz zijn
Niet in m’n kunst opleiding maar ga m wel af maken. Andere ding nog kijken, daar wel zin in.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zin in de opleiding?
Leuk pakje aan ook?
Veel doen nog om het af te maken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet in m’n kunst opleiding maar ga m wel af maken. Andere ding nog kijken, daar wel zin in.
Nog 3 jaarquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel doen nog om het af te maken?
Ja dat andere past wel bij je
Myrr the soldierquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet in m’n kunst opleiding maar ga m wel af maken. Andere ding nog kijken, daar wel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |