Waarom denk je dit?!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Jullie passen totaal niet
Wordt sws een succesvolle zakenman met 3500+ warme contactenquote:
Menen die computerspelletjes spelen zijn nu eenmaal niet de beste minnaars ter wereld, die vind je elders.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfs qua wippen lijkt mij er geen klik.
Kiid die erg zijn best doet en Simone die maar gaat faken om er vanaf te zijn.
Dit kan ik beamen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Menen die computerspelletjes spelen zijn nu eenmaal niet de beste minnaars ter wereld, die vind je elders.
Nu je het zegt, hebben wij eigenlijk elkaar wel op LinkedIn?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt sws een succesvolle zakenman met 3500+ warme contacten
Een echte man speelt Fifaquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een echte man van de wereld in, een 007 maar komt dat er niet uir.
Ben daar wel klaar voorquote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hebben wij eigenlijk elkaar wel op LinkedIn?
En dan jij zeker elke maand een bericht sturen als simpele recruiterquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Linkedln is toch voor mensen die werken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo bedrijvig ben ik niet in mijn werkquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan jij zeker elke maand een bericht sturen als simpele recruiter
Daaromquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkedln is toch voor mensen die werken?
Dat weet ik niet. Zoals je zag heeft ze geen LinkedInquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zij simpel uitzendwerk wil doen?
Wat dan in godesnaam?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat zij simpel uitzendwerk wil doen?
Penalty!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel eens gespeeld met Messi? Die man is echt een fenomeen
Dan kan je je haar gewoon grijs verven en bijhouden. Heb ik nu het geld niet voorquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |