SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/dossier(...)platteland~ad5ef74e/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Gewoon stiekem ploertendoder fixen tochquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:53 schreef wollah het volgende:
En ze hebben geen wapens?![]()
Heb je veel aan als er een groep met geweren je huis komt overvallen
Met geweld ingrijpen tegen een groep met geweren lijkt mij niet de bedoeling van een burgerwacht. Maar met 20 man, honden en een helikopter kan je bijna alle criminaliteit wel aanpakken en in de overige gevallen kan je de politie goed assisteren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:53 schreef wollah het volgende:
En ze hebben geen wapens?![]()
Heb je veel aan als er een groep met geweren je huis komt overvallen
Knap. Het fout en goed doen in dezelfde bijzin.quote:Kogelvrije en steekwerende vesten.
Dat wel, maar bij dit soort lokale groepjes vrees ik ervoor dat je er een groter risico op willekeur, vriendjespolitiek en mogelijk zelfs corruptie mee in de hand werkt. Meneer Oostblokker de eenzame inbreker pakken ze ongetwijfeld aan, maar wat als ik een lokale bewoner ben die zich met schimmige dingen bezighoudt en de burgerwachten zijn goede bekenden of familie van me? Als je een beetje een snuggere crimineel bent kun je er zo dan zelfs van profiteren...quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In die plattelandsdorpen zullen ze wel 2x nadenken voordat er winkels geplunderd worden.
Daalt? Wordt met de dag erger.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:52 schreef BoneThugss het volgende:
Dit komt allemaal omdat de criminaliteit daalt.
De meeste zijn al een paar jaar bezig en hebben al veel resultaat behaald. Minder criminaliteit en inbraken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Het wachten is op de eerste die ze onterecht hebben gepakt.
Nou enquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Het wachten is op de eerste die ze onterecht hebben gepakt.
Het is zeker geen ideale situatie nee. Maar het is een hele verbetering op de wetteloosheid die er in delen van het platteland is nadat de meeste politie overgeplaatst is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij dit soort lokale groepjes vrees ik ervoor dat je er een groter risico op willekeur, vriendjespolitiek en mogelijk zelfs corruptie mee in de hand werkt. Meneer Oostblokker de eenzame inbreker pakken ze ongetwijfeld aan, maar wat als ik een lokale bewoner ben die zich met schimmige dingen bezighoudt en de burgerwachten zijn goede bekenden of familie van me? Als je een beetje een snuggere crimineel bent kun je er zo dan zelfs van profiteren...
Ahja, onschuldigen beschuldigen (en wellicht meer) is prima. Natuurlijk. Logisch.quote:
Alsof de politie waar jij zo’n fan van bent er nooit naast zit. Bovendien, lekker boeiend als er iemand zogenaamd onterecht wordt opgepakt, wat een gejank zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, onschuldigen beschuldigen (en wellicht meer) is prima. Natuurlijk. Logisch.
Nogmaals:quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof de politie waar jij zo’n fan van bent er nooit naast zit. Bovendien, lekker boeiend als er iemand zogenaamd onterecht wordt opgepakt, wat een gejank zeg.
Sommige drugscriminaliteit bestrijden moet ook en het levert ook geregeld wat op. Gisteren werd in een huis in Amsterdam een kleine 13 miljoen Euro aan contant geld gevonden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
#Neoliberalisme, #participatie maatschappij, #zelfredzaamheid, #corrupteVVD.
En natuurlijk omdat de politie de helft van de tijd en budget besteed aan de jacht op plantjes, pillen en poeders.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Knap. Het fout en goed doen in dezelfde bijzin.
Als jij het verschil niet ziet tussen een burgerwacht en de politie dan heeft discussiëren geen zin. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sow, goed inhoudelijk man. Heel tof dat je dit kunt produceren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |