Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik weer aan onze trouwdag denkenlogisch maar toch raar
Dat hahaquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden dezelfde fotograaf en in die tijd kende ik haar alleen daarvan/het trouwtopic.
Coolquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden dezelfde fotograaf en in die tijd kende ik haar alleen daarvan/het trouwtopic.
Was dat 'de' Dario? Die naam zag ik vaak voorbijkomen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yesquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Was dat 'de' Dario? Die naam zag ik vaak voorbijkomen?
quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CoolDat was een goede/originele fotograaf, dat herinner ik me nog wel.
Leuk! Hij is ook echt een fijn persoon om een hele dag bij te zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
ZekerHij heeft samen met een vriend de Animal Rights March gefotografeerd voor ons
Zin in gegrilde kip nuquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens... weekenddienst en wij eten bloemkool, gebakken aardappelen en kippenbout
https://www.darioendara.nl/quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:36 schreef Barreltje het volgende:
Ja euh.. waar kan ik het werk van dario bekijken?![]()
Wij willen ook nog een fotograaf voor in NL
Ik snap dit niet in relatie wat je ervoor zei?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Erg lastig ja. Ze heeft zelf echt een mislukte opvoeding gehad en probeert het nu uit alle macht beter te doen. Dat resulteert helaas in een enorm geforceerde paniekerige situatie. Sneu. Ik had dit nooit kunnen denken voor ze kinderen had.
Tnx!quote:
Waarom niet gewoon 19 ct per kilometer?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:43 schreef Molo het volgende:
Weet iemand waar je gemiddeld verreden kosten aan benzine op een traject kunt berekenen?
Is dat nog altijd de ANWB site ofzo? Net als honderd jaar geleden toen ik voor het laatst keek?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Ze doen ook op locatie.. eens kijken of ons budget dat toelaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |