Was ze toen nog bij de vader van je vriend? Of al uiteen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze zag mij op zijn feestje en ze vond mij zo'n geil ding dat ze mij uitnodigde bij haar thuis. Lekker volgespoten
Waren al wel uit elkaar. Was overigens niet de moeder van die vriend hoorquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:01 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Was ze toen nog bij de vader van je vriend? Of al uiteen?
Nicequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:56 schreef SwitchSwatch het volgende:
In een kroeg met een meid de toilet in om te neuken. Paar uur erna met een andere meid naar huis gegaan die uiteindelijk toch niet wilde neuken. Dan maar naar huis. Op weg naar huis een 3e meid (scharrel) ge-appt en ik kon langs komen.
Whatsgaybird!?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat mij hier godverdomme buiten.
Baas!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:16 schreef Sekiro het volgende:
Een geile vriendin eerst wit van mijn lul laten snuiven en daarna keihard in haar kont geneukt, terwijl ze in de spiegel keek en mij zag hengsten.
Was die dijk in februari in de omgeving Purmerend?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo, net als een pashokje (weet echt niet meer welke winkel) en kleedhokje in het zwembad.
En onderaan een dijk met aan de andere kant een druk fietspad...
Wowquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heel rustig ze had tranen in haar ogen en het bloedde een beetje
Nee was bij Callantsoog in de buurt, paar jaar geleden alquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:56 schreef Professor_Makamba het volgende:
[..]
Was die dijk in februari in de omgeving Purmerend?
Een keer is het gelukt om vijf dagen lang iedere dag een verschillende vrouw te neuken. En WAP, vaak met vieren en soms met zes.
Ik vraag me af wie dat nou zou zijn....quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:44 schreef vosss het volgende:
Zusje van toenmalige vriendin een beurt geven en zonder de piemel af te vegen 10 minuten later mijn vriendin een beurt geven.
Ik kom in de hel![]()
Laat maar horenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:16 schreef LanaMyst het volgende:
Toch redelijk brave ervaringen als ik het zo lees. En ik dacht nog wel dit ik pas een beginneling ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |