abonnement Unibet Coolblue
pi_192307071
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Jouw meest sletterige ervaring is een verhaal wat je van een vrouw hebt gehoord.
Ok
Neen, maar een vriendin zei dat ze naar een feestje ging. Die avond had ze eerst nog een date met een Tindermatch, allemaal heel gezellig enz.
Na afloop nog met vrienden naar het feestje waar de vrouw een oude bekende tegen het lijf liep en ze achteraf uitgebreid vertelde dat ze hem meegenomen heeft naar huis en de seks geweldig was.

Toen zei ze zelf dat ze die avond 2 gasten had geneukt. Ik dacht ‘jeetje, vuile slet’

Heb ook zo’n vrouwelijke collega die onlangs eens haar seksdates evalueerde :’). Ze toonde haar matches op Tinder en voegde er aan toe welke ze gedaan had en welke ze wil doen maar die niet toehappen :’)


Dus vrouwen zijn daar best wel open in hoor.
Cindy De Vuyst
  vrijdag 27 maart 2020 @ 20:01:20 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192308530
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:57 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Neen, maar een vriendin zei dat ze naar een feestje ging. Die avond had ze eerst nog een date met een Tindermatch, allemaal heel gezellig enz.
Na afloop nog met vrienden naar het feestje waar de vrouw een oude bekende tegen het lijf liep en ze achteraf uitgebreid vertelde dat ze hem meegenomen heeft naar huis en de seks geweldig was.

Toen zei ze zelf dat ze die avond 2 gasten had geneukt. Ik dacht ‘jeetje, vuile slet’

Heb ook zo’n vrouwelijke collega die onlangs eens haar seksdates evalueerde :’). Ze toonde haar matches op Tinder en voegde er aan toe welke ze gedaan had en welke ze wil doen maar die niet toehappen :’)


Dus vrouwen zijn daar best wel open in hoor.
Ja leer mij vrouwen kennen.
Maar waarom post je dat in dit topic?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192308866
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:57 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Neen, maar een vriendin zei dat ze naar een feestje ging. Die avond had ze eerst nog een date met een Tindermatch, allemaal heel gezellig enz.
Na afloop nog met vrienden naar het feestje waar de vrouw een oude bekende tegen het lijf liep en ze achteraf uitgebreid vertelde dat ze hem meegenomen heeft naar huis en de seks geweldig was.

Toen zei ze zelf dat ze die avond 2 gasten had geneukt. Ik dacht ‘jeetje, vuile slet’

Heb ook zo’n vrouwelijke collega die onlangs eens haar seksdates evalueerde :’). Ze toonde haar matches op Tinder en voegde er aan toe welke ze gedaan had en welke ze wil doen maar die niet toehappen :’)

Dus vrouwen zijn daar best wel open in hoor.
En jouw meest sletterige ervaring?
Dit aanhoren zeker, met rode oortjes. :')
pi_192310546
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:57 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Neen, maar een vriendin zei dat ze naar een feestje ging. Die avond had ze eerst nog een date met een Tindermatch, allemaal heel gezellig enz.
Na afloop nog met vrienden naar het feestje waar de vrouw een oude bekende tegen het lijf liep en ze achteraf uitgebreid vertelde dat ze hem meegenomen heeft naar huis en de seks geweldig was.

Toen zei ze zelf dat ze die avond 2 gasten had geneukt. Ik dacht ‘jeetje, vuile slet’

Heb ook zo’n vrouwelijke collega die onlangs eens haar seksdates evalueerde :’). Ze toonde haar matches op Tinder en voegde er aan toe welke ze gedaan had en welke ze wil doen maar die niet toehappen :’)


Dus vrouwen zijn daar best wel open in hoor.
Hoe zit het met jou en de mannen?
  vrijdag 27 maart 2020 @ 22:22:06 #209
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_192311473
Op een late zomeravond doggy vanuit de auto en dat er dan ineens fietsers langskomen... Maar ook echt een hele groep gewoon. Was toch wel hartslag verhogend om dan ook door te gaan terwijl de hele groep passeerde. Leuk om te horen hoe stil sommigen dan worden.

Ook alleens uit de bios gezet ivm onzedelijke handelingen, maar dat was niet echt full on slet mode.
pi_192313839
Ik heb ooit meegedaan aan een gangbang met 7 mannen. Ze gingen er allemaal over zonder condoom. Ik was de laatste maar toen ik de smeerboel zag daar vanonder heb ik maar bedankt.
pi_192313879
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:20 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb ooit meegedaan aan een gangbang met 7 mannen. Ze gingen er allemaal over zonder condoom. Ik was de laatste maar toen ik de smeerboel zag daar vanonder heb ik maar bedankt.
Wil ik ook wel eens doen. Mag dat zonder condoom?
Cindy De Vuyst
pi_192320284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:22 schreef NotWijs het volgende:
Op een late zomeravond doggy vanuit de auto en dat er dan ineens fietsers langskomen... Maar ook echt een hele groep gewoon. Was toch wel hartslag verhogend om dan ook door te gaan terwijl de hele groep passeerde. Leuk om te horen hoe stil sommigen dan worden.

Ook alleens uit de bios gezet ivm onzedelijke handelingen, maar dat was niet echt full on slet mode.
Respect dat je door kon gaan!
  zaterdag 28 maart 2020 @ 14:46:53 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192320363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:27 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Wil ik ook wel eens doen. Mag dat zonder condoom?
Als je genoeg betaalt wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192322681
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je genoeg betaalt wel
Hoe weet je dit?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 18:08:42 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192322992
W
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?
Dat weet iedereen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192323517
Als je genoeg betaald, kan alles.
pi_192336743
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 18:39 schreef MissFluttershyyy het volgende:
Als je genoeg betaald, kan alles.
betaalt
pi_192337087
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:30 schreef PivotPiet het volgende:

[..]

betaalt
Dankjewel, nu begrijpt iedereen het.
  zondag 29 maart 2020 @ 17:49:48 #219
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_192339843
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:01 schreef MissFluttershyyy het volgende:

[..]

Dankjewel, nu begrijpt iedereen het.
:D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_192342242
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:20 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb ooit meegedaan aan een gangbang met 7 mannen. Ze gingen er allemaal over zonder condoom. Ik was de laatste maar toen ik de smeerboel zag daar vanonder heb ik maar bedankt.
Niet even alles opgelikt?
pi_192343162
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
Jouw meest sletterige ervaring is een verhaal wat je van een vrouw hebt gehoord.
Ok
:D ja sommige mensen kunnen daar wel gewoon tevreden mee zijn

Zo heb ik zelf ook wel eens wat verhalen gehoord van een collega. Bijv dat een oudere man op een terrasje over haar hotpants "goede kledingstijl, meisje ;)" zei.
Die had ook al een 1 of andere door iedereen gestoord beschouwde fuckboy gepijpt op het station. 'S nachts en het was binnen 2 seconden (overdreven denk ik maarja) over, dat dan wel weer. En de erotisch getinte foto's gemaakt in weghotel werden voornamelijk mooi gevonden door haarzelf en de fotograaf en verder nog door 1 vrijwillige brandweerman die volgens haar zeer jaloers aangelegde andere fwb (die zelf al verliefd was op een ander) zich beter weer kon gaan bezighouden met branden blussen. En ik hoorde dus viavia dat zij eigenlijk ook wel een gangbang met 7 mannen had gewild, maar het was dus bij een moeizaam gaand gynaecologisch onderzoek gebleven en het gekke is dat mensen daar soms nog niet eens spijt van hebben.

[ Bericht 19% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-03-2020 21:52:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192350913
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 14:56 schreef babylon het volgende:

[..]

Laat maar horen :)
Door 5 op één avond genomen te worden plus nog een aantal alleen oraal (dus in totaal 8) en als kers op de taart dubbele penetratie. En als eind resultaat mijn gezicht onder. Een geslaagde club avond zeg maar. En dat was dan alleen het hoogtepunt van een heel weekend bijna continu seks in de rol als slavin. (samen met mijn tweede partner die tevens dominant is waar ik eens in de 4 weken een seksweekend mee beleef)

En leuke van alles is, mijn primaire relatie cq eerste partner weet hiervan en vind het okay.
pi_192351184
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

:D ja sommige mensen kunnen daar wel gewoon tevreden mee zijn

Zo heb ik zelf ook wel eens wat verhalen gehoord van een collega. Bijv dat een oudere man op een terrasje over haar hotpants "goede kledingstijl, meisje ;)" zei.
Die had ook al een 1 of andere door iedereen gestoord beschouwde fuckboy gepijpt op het station. 'S nachts en het was binnen 2 seconden (overdreven denk ik maarja) over, dat dan wel weer. En de erotisch getinte foto's gemaakt in weghotel werden voornamelijk mooi gevonden door haarzelf en de fotograaf en verder nog door 1 vrijwillige brandweerman die volgens haar zeer jaloers aangelegde andere fwb (die zelf al verliefd was op een ander) zich beter weer kon gaan bezighouden met branden blussen. En ik hoorde dus viavia dat zij eigenlijk ook wel een gangbang met 7 mannen had gewild, maar het was dus bij een moeizaam gaand gynaecologisch onderzoek gebleven en het gekke is dat mensen daar soms nog niet eens spijt van hebben.
Jezus, wat een vaag niet te volgen kut verhaal.
-
  maandag 30 maart 2020 @ 11:10:35 #224
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192351353
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Jezus, wat een vaag niet te volgen kut verhaal.
Wen er maar aan met haar ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_192351394
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Door 5 op één avond genomen te worden plus nog een aantal alleen oraal (dus in totaal 8) en als kers op de taart dubbele penetratie. En als eind resultaat mijn gezicht onder. Een geslaagde club avond zeg maar. En dat was dan alleen het hoogtepunt van een heel weekend bijna continu seks in de rol als slavin. (samen met mijn tweede partner die tevens dominant is waar ik eens in de 4 weken een seksweekend mee beleef)

En leuke van alles is, mijn primaire relatie cq eerste partner weet hiervan en vind het okay.
Mijn vrouw leest mee en is gelijk jaloers op je :)
pi_192351457
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Door 5 op één avond genomen te worden plus nog een aantal alleen oraal (dus in totaal 8) en als kers op de taart dubbele penetratie. En als eind resultaat mijn gezicht onder. Een geslaagde club avond zeg maar. En dat was dan alleen het hoogtepunt van een heel weekend bijna continu seks in de rol als slavin. (samen met mijn tweede partner die tevens dominant is waar ik eens in de 4 weken een seksweekend mee beleef)

En leuke van alles is, mijn primaire relatie cq eerste partner weet hiervan en vind het okay.
HALLO BUURVROUW
U MAD?
pi_192365120
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 11:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wen er maar aan met haar ;)
Ja thanks

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef LanaMyst het volgende:
Door 5 op één avond genomen te worden plus nog een aantal alleen oraal (dus in totaal 8) en als kers op de taart dubbele penetratie. En als eind resultaat mijn gezicht onder. Een geslaagde club avond zeg maar. En dat was dan alleen het hoogtepunt van een heel weekend bijna continu seks in de rol als slavin. (samen met mijn tweede partner die tevens dominant is waar ik eens in de 4 weken een seksweekend mee beleef)

En leuke van alles is, mijn primaire relatie cq eerste partner weet hiervan en vind het okay.
Waar ik echt heel erg nieuwsgierig naar ben bij dit soort verhalen is wat vond je er precies geil aan? Het lichaam van die mannen? Was het alleen narcistisch om er weer wat toe te kunnen voegen aan je laycount? Was het voor de aandacht of iets anders?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192366748
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 02:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja thanks
[..]

Waar ik echt heel erg nieuwsgierig naar ben bij dit soort verhalen is wat vond je er precies geil aan? Het lichaam van die mannen? Was het alleen narcistisch om er weer wat toe te kunnen voegen aan je laycount? Was het voor de aandacht of iets anders?
Dat is wel een valide vraag ja, ik zal het proberen te beantwoorden.

Het lichaam van sommige van die mannen is inderdaad wel geil maar nog niet eens het belangrijkste, laycount interesseert me niets en dat hou ik allang niet meer bij.

Aandacht speelt natuurlijk wel een rol want er zitten ook wel eens jongens van 24 bij terwijl ik zelf 48 ben en het streelt mijn ego wel een beetje dat die jongetjes op mij geilen natuurlijk.
Maar waar het vooral om gaat is de kick. Je komt in een soort geile roes van pure lust terecht en de tijd staat even stil op dat moment, alsof je drugs gebruikt hebt maar in dit geval zijn het gewoon de stofjes die het lichaam zelf aanmaakt. In zekere zin is het ook verslavend. In die toestand maakt het ook niet meer uit of die mannen jong, oud, dik of dun zijn (zolang ze maar schoon en verzorgd zijn), je wilt alleen maar dat het blijft doorgaan.
pi_192367109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 14:16 schreef LanaMyst het volgende:
Toch redelijk brave ervaringen als ik het zo lees. En ik dacht nog wel dit ik pas een beginneling ben
:X
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Door 5 op één avond genomen te worden plus nog een aantal alleen oraal (dus in totaal 8) en als kers op de taart dubbele penetratie. En als eind resultaat mijn gezicht onder. Een geslaagde club avond zeg maar. En dat was dan alleen het hoogtepunt van een heel weekend bijna continu seks in de rol als slavin. (samen met mijn tweede partner die tevens dominant is waar ik eens in de 4 weken een seksweekend mee beleef)

En leuke van alles is, mijn primaire relatie cq eerste partner weet hiervan en vind het okay.
Ik snap dat naar verhouding redelijk braaf lijkt. Maar kan nou niet echt zeggen dat jouw ervaring klinkt als een beginneling. Als we kijken naar gemiddeld, denk ik dat jij er wel redelijk uit schiet. Maar daar is niks mis mee :)
pi_192367566
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 09:24 schreef babylon het volgende:

[..]

[..]

Ik snap dat naar verhouding redelijk braaf lijkt. Maar kan nou niet echt zeggen dat jouw ervaring klinkt als een beginneling. Als we kijken naar gemiddeld, denk ik dat jij er wel redelijk uit schiet. Maar daar is niks mis mee :)
Is misschien ook wel zo, het vergelijkingsmateriaal uit mijn omgeving is dan ook niet representatief voor het gemiddelde.
pi_192375508
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:53 schreef LanaMyst het volgende:
Dat is wel een valide vraag ja, ik zal het proberen te beantwoorden.

Het lichaam van sommige van die mannen is inderdaad wel geil maar nog niet eens het belangrijkste, laycount interesseert me niets en dat hou ik allang niet meer bij.

Aandacht speelt natuurlijk wel een rol want er zitten ook wel eens jongens van 24 bij terwijl ik zelf 48 ben en het streelt mijn ego wel een beetje dat die jongetjes op mij geilen natuurlijk.
Maar waar het vooral om gaat is de kick. Je komt in een soort geile roes van pure lust terecht en de tijd staat even stil op dat moment, alsof je drugs gebruikt hebt maar in dit geval zijn het gewoon de stofjes die het lichaam zelf aanmaakt. In zekere zin is het ook verslavend. In die toestand maakt het ook niet meer uit of die mannen jong, oud, dik of dun zijn (zolang ze maar schoon en verzorgd zijn), je wilt alleen maar dat het blijft doorgaan.
Bedankt voor het antwoord, wel goed verwoord. Je seksleven is iig verre van saai dat scheelt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192376306
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:53 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat is wel een valide vraag ja, ik zal het proberen te beantwoorden.

Het lichaam van sommige van die mannen is inderdaad wel geil maar nog niet eens het belangrijkste, laycount interesseert me niets en dat hou ik allang niet meer bij.

Aandacht speelt natuurlijk wel een rol want er zitten ook wel eens jongens van 24 bij terwijl ik zelf 48 ben en het streelt mijn ego wel een beetje dat die jongetjes op mij geilen natuurlijk.
Maar waar het vooral om gaat is de kick. Je komt in een soort geile roes van pure lust terecht en de tijd staat even stil op dat moment, alsof je drugs gebruikt hebt maar in dit geval zijn het gewoon de stofjes die het lichaam zelf aanmaakt. In zekere zin is het ook verslavend. In die toestand maakt het ook niet meer uit of die mannen jong, oud, dik of dun zijn (zolang ze maar schoon en verzorgd zijn), je wilt alleen maar dat het blijft doorgaan.
Ik kan me hier helemaal niks bij voorstellen, maar herken het wel van mensen die hetzelfde zeggen (ken een paar swingers).
Ik stel toch wel hogere eisen aan de persoon/het lichaam om seks mee te hebben.

Maar ik wil je niet veroordelen verder. Fijn dat je er zo van kan genieten.
pi_192381488
Anale seks om 3 uur snachts op het strand op lanzorate in januari 😏
pi_192384386
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 10:37 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Door 5 op één avond genomen te worden plus nog een aantal alleen oraal (dus in totaal 8) en als kers op de taart dubbele penetratie. En als eind resultaat mijn gezicht onder. Een geslaagde club avond zeg maar. En dat was dan alleen het hoogtepunt van een heel weekend bijna continu seks in de rol als slavin. (samen met mijn tweede partner die tevens dominant is waar ik eens in de 4 weken een seksweekend mee beleef)

En leuke van alles is, mijn primaire relatie cq eerste partner weet hiervan en vind het okay


Nice :9
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 13:52:08 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201794425
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 10:03 schreef Anneloos het volgende:

[..]
Ja
En de jouwe? Ik vraag dit voor een vriend.

@Wereldgozer
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201794730
quote:
6s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]
En de jouwe? Ik vraag dit voor een vriend.

@:Wereldgozer
;) ;) ;)
pi_201801454
Meerdere accounts op fok Aanmaken
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 23:05:56 #238
441859 crew  Lenny77
pi_201801876
Ja dat gaan we dus maar even niet doen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')