Oooh, dat is erg kut ja!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:27 schreef BE het volgende:
Ola!
Onze interactieve tv van KPN is echt HEEL KUT, altijd eig al in ons nieuwe huis (sinds april dus) maar we hebben het nooit gemist.
Tot nu... weet iemand of The Voice ergens live online te kijken is?
Het is gelukt! Via kpn app op mijn telefoon en dan casten!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooh, dat is erg kut ja!
Je kan een account maken bij NL Ziet. 1e maand is gratis. Gewoon gelijk weer opzeggen, dan vergeet je dat niet. Heb dat zelf recent ook gedaan toen ik een paar dagen geen tv had. Werkte prima.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:49 schreef BE het volgende:
[..]
Het is gelukt! Via kpn app op mijn telefoon en dan casten!
Geen idee. Weet niet eens meer wie de winnaars warenquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:15 schreef KoningPils het volgende:
En de winnaar van vorig jaar? Wat doet hij/zij tegenwoordig? En die van dat jaar daarvoor?
Daar zijn geen beelden van, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:30 schreef BE het volgende:
Dat was die Balkenende-kloon toch?
Ben benieuwd wat er waar is van de zogenaamde ruzie tussen Anouk en Lil Kleine.
Ik zag ergens iets voorbij komen maar als ik het fragment wilde zien moest ik door zes wachtwoorden en online reclames. Geen zin in.Lijkt me ook niet meer dan een beetje publiciteit wekken.
Niet hetzelfde mooie, lieve gezicht.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:40 schreef MissJ het volgende:
Een soort nieuwe Maan is dit, inclusief de handjes
Eensquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet hetzelfde mooie, lieve gezicht.
Wat vond je vals? Ik vond het erg zuiver en vol powerquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik meende iets vals te horen?
Details.
Euhm een hogere toon, uithaal zo half in.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat vond je vals? Ik vond het erg zuiver en vol power
Pas maar op, hij scheldt je zo verrotquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef DKUp het volgende:
Oh die Kleine is al vervelend aan het doen met kippenvel en aan iedereen laten zien.
Ik dacht een tattoo met My Way ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef DKUp het volgende:
Oh die Kleine is al vervelend aan het doen met kippenvel en aan iedereen laten zien.
Echt hoorquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
Wat ziet Waylon er toch weer heerlijk uit... En ook nog janken, ik ben verkocht!
Laatste seizoenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Pas maar op, hij scheldt je zo verrot
Anouk ziet er wat gekunsteld uit vandaag.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
Wat ziet Waylon er toch weer heerlijk uit... En ook nog janken, ik ben verkocht!
Je weet dat ze er vorig seizoen al niet meer bij zat?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
Lil kleine
Ik mis Sanne. Dacht dat ze nog terug zou komen.
Maar dat was tijdelijk werd toen gezegd, ze was bezig met het opnemen van een nieuwe plaat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet dat ze er vorig seizoen al niet meer bij zat?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
Die bands vind ik echt geen toegevoegde waarde.
Ja, dacht dat het om 1 seizoen zou gaan en ze dit seizoen weer erbij zou zijn, maar ik leef soms onder een steenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet dat ze er vorig seizoen al niet meer bij zat?
Ik kan er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
Die bands vind ik echt geen toegevoegde waarde.
Ze is wel leuker ja. Al zie je haar wel heul veel op tv.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:47 schreef Nexum het volgende:
Ben zo blij dat Chantal het heeft overgenomen van Wendy
Vind ze allemaal nogal geforceerd overkomenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:47 schreef vencodark het volgende:
Blonde zanger ziet er nogal ‘gemaakt rock’ uit.
Ik vind ze allemaal niet echt spontaan overkomen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:47 schreef vencodark het volgende:
Blonde zanger ziet er nogal ‘gemaakt rock’ uit.
Ja, maar 2 ervan hebben in ieder geval nog een beetje een ‘look’.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:48 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Vind ze allemaal nogal geforceerd overkomen
Nee, Martijn ging er over vertellen bij Beau.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zijn geen beelden van, denk ik.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
Martijn’s kop?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:52 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, Martijn ging er over vertellen bij Beau.
Ik vermoed alleen dat de kop wat aangedikt was.
Sinds vorig seizoenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Is het nieuw dat bands ook mee doen?
Ik heb het een paar seizoenen niet gezien
Niet nieuw. Vorig jaar kwam de band Navarone tot in de finalequote:Op vrijdag 8 november 2019 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Is het nieuw dat bands ook mee doen?
Ik heb het een paar seizoenen niet gezien
Daar zijn we het allemaal over eens hier.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Ik geloof niet dat ik het iets vind.
"Een paar prikjes"quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:05 schreef MissJ het volgende:
mijn hemel, hoeveel botox en fillers en zulks zit daar in?
Die loopt dus sinds haar 13de alle talenten shows langsquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:06 schreef iBenny het volgende:
TAL / Anne Wilson-Schellekens, in 2 jaar tijd 5 jaar ouder
Schept meteen een bandquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Daar zijn we het allemaal over eens hier.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:06 schreef Nexum het volgende:
De ‘echte’ Anna. Zegt ze terwijl ze daar met opgespoten tieten zit
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:07 schreef Nexum het volgende:
Ze lijkt echt op een Temptation Island verleidster
Misschien moet ze dan een keer concluderen dat het 'm niet gaat wordenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Die loopt dus sinds haar 13de alle talenten shows langs
Ik zie daar een rare bol onder die rok. Bij de buik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:08 schreef Laysa het volgende:
Ik vind haar wel een mooi figuurtje hebben en een mooie stem
Die bijna onder d'r kin zitten.quote:
Gewoon een paar spuiten er in en opnieuw proberenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Misschien moet ze dan een keer concluderen dat het 'm niet gaat worden
Te strak.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
Die rok is wel onflatteus voor haar buik.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Gewoon een paar spuiten er in en opnieuw proberen
Ja, wat een aandachtshoerquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:10 schreef vencodark het volgende:
Echt hè, who cares dat Waylon je ex is.
Hij vertegenwoordigt de jonge ‘hippe’ garde.quote:
Ow dat verklaart hetquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hij vertegenwoordigt de jonge ‘hippe’ garde.
ik bedoel deze nep latina, die streepjes band en die spuitjes grietquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die nerveuze dame vind ik heeel echt.
Snap ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik bedoel deze nep latina, die streepjes band en die spuitjes griet
Wat haar mi onaantrekkelijk maaktquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:18 schreef vencodark het volgende:
Deze meid heeft schijt aan alles maar doet er dus alles aan om geil en sexy over te komen ipv gewoon normaal.
Ze laten alleen bij kandidaten waarbij gedraaid is, het jurycommentaar zienquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd of het janken of bitchen wordt.
Beide niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd of het janken of bitchen wordt.
Ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze laten alleen bij kandidaten waarbij gedraaid is, het jurycommentaar zien
Of gewoon een glas water aanbieden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:35 schreef Nexum het volgende:
Ik vind haar echt aandoenlijk. Ik wil dr gewoon een knuffel geven
Of een hamburger.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of gewoon een glas water aanbieden.
Ik vind haar ook dun. Maar ze staat ook heel krom. Dan lijkt ze fragiel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:36 schreef Magica het volgende:
[..]
Of een hamburger.
Geintje natuurlijk
Ja!! Ik dacht dat ik de enige wasquote:
Ik lees op haar site dat ze gastrollen heeft gehad in o.a. GTST en heel veel reclames heeft gedaan. Niet gek dus.quote:
Nou dat!quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:40 schreef MissJ het volgende:
Z'n stem lijkt best wel op die van John Legend
Ja, ik dacht het ook al!quote:
GTST kijk ik niet, maar mss v reclame danquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik lees op haar site dat ze gastrollen heeft gehad in o.a. GTST en heel veel reclames heeft gedaan. Niet gek dus.
Zal idd wel door gaan.
Ja echt goede stem. Belachelijk dat er niemand draaidequote:Op vrijdag 8 november 2019 21:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ook, goede stem ook als ze iets anders zou zingen.
https://groteprijsvan.nl/deelnemers/dasilvian-bruce/quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:40 schreef MissJ het volgende:
Z'n stem lijkt best wel op die van John Legend
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
https://groteprijsvan.nl/deelnemers/dasilvian-bruce/
Nou echt. Niet bepaald sexy ook ofzoquote:
Ik dacht hetzelfde. Gebaseerd op niks.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:43 schreef Protoplanet het volgende:
Zijn vriendin wil absoluut niet dat hij bij Anouk komt
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou echt. Niet bepaald sexy ook ofzo
quote:
Maar echt haha, ze is veel te bang dat Anouk 'm wil doenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:43 schreef Protoplanet het volgende:
Zijn vriendin wil absoluut niet dat hij bij Anouk komt
quote:
Wat begrijpelijk is.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Maar echt haha, ze is veel te bang dat Anouk 'm wil doen
Ze zal heus wel ooit Hitske als bijnaam hebben gehad, op de middelbare school ofzo..quote:
Echt hèquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou echt. Niet bepaald sexy ook ofzo
Neh, denk het niet. Voor nu zet ik in op dat eerste meisje, die van 16 jaar.quote:
Ja ze neemt het goed opquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:49 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt er wel om te kunnen lachen. Dus ze kan kritiek hebben.
Ja, zou ze zeker moeten doenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zou wel stoer zijn als ze voor Anouk kiest
Lijkt me dat ze dat doet, die andere kwam nou niet echt blij over dat hij had gedraaid.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zou wel stoer zijn als ze voor Anouk kiest
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef MissJ het volgende:
Prachtig liedje en hij kan ook best wel zingen, maar ik voel 'm echt niet
Inderdaad. Alleen getoupeerd haar ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:05 schreef BE het volgende:
Ik vind Chantal erg leuk, maar waarom die Scapino-outfit?
Dat had inderdaad wel iets stijlvoller gekund.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:05 schreef BE het volgende:
Sowieso witte laarsjes...
quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen getoupeerd haar ontbreekt nog.
Ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:11 schreef IxCalypso het volgende:
Dit word de lolbroek van dit seizoen
Ja toch wel tochquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:10 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet of ik dit een lekker ding vind of niet.
Ergens wel. Als hij nou een charmant karakter heeft, zou ik er wel voor vallen.quote:
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:05 schreef BE het volgende:
Sowieso witte laarsjes...Maar ook het mini-rokje...
Ik zal wel weer achter lopen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zouden er nou veel mensen niet kijken vanwege de Lidl sponsoring?
Dat verklaart de goedkoop uitziende outfit van Chantal.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zouden er nou veel mensen niet kijken vanwege de Lidl sponsoring?
Oh ja karakter.. Ik vond zijn lach wel schattigquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ergens wel. Als hij nou een charmant karakter heeft, zou ik er wel voor vallen.
Maar ik hou niet van dat drukke gedoe.
Mooi kleurtje wel, dat caramel.
Juist.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart de goedkoop uitziende outfit van Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |