SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
In Melting-land is alles vroeg open volgens mij.
Nu ook al druk op de weg daar?quote:Op vrijdag 8 november 2019 06:31 schreef Melting het volgende:
Moet nog een klein half uurtje rijden als het niet te druk is op de weg, dus ik ga maar eens vertrekken.
Nee, ik was de drukte net voor, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:31 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
tja.. als mijn mobiel leeg is doet de wekker het ook niet
dat zou wel wat voor mij zijnquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:36 schreef CindieY het volgende:
Er zijn net in Heerenveen heel veel kinderen ingestapt in de trein. Als in meerdere klassen aan kinderen. Hoe doen juffen en meesters dat zo vroeg op de ochtend, al dat geklets en die drukte?
Dat zijn een speciaal soort mensenquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:36 schreef CindieY het volgende:
Er zijn net in Heerenveen heel veel kinderen ingestapt in de trein. Als in meerdere klassen aan kinderen. Hoe doen juffen en meesters dat zo vroeg op de ochtend, al dat geklets en die drukte?
Koptelefoon op, dat scheelt al wat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:36 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor ze dwars door de muziek heen, zo luid zijn ze. Ze spreken ook Friesquote:Op vrijdag 8 november 2019 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Koptelefoon op, dat scheelt al wat.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor ze dwars door de muziek heen, zo luid zijn ze. Ze spreken ook Friesgelukkig komen we net in Leeuwarden aan. Rust
Ai, da's pech...quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
(Concert was beetje erg snel uitverkocht dus dat is niet gelukt)
Dank u! Nog wel in de trein onderweg naar Zwolle. Ik ben eigenlijk nooit op vrijdag op kantoor aan het werk, maar het was wel een keertje prima. Ander sfeertje en met de lunch even de markt in de stad over geweest.quote:
Meestal een stuk rustiger dan ander dagen...quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank u! Nog wel in de trein onderweg naar Zwolle. Ik ben eigenlijk nooit op vrijdag op kantoor aan het werk, maar het was wel een keertje prima. Ander sfeertje en met de lunch even de markt in de stad over geweest.
Prettig weekend, aRd!quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden MadMaster maar ik tune nu out.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
Ik luisterde nog! Thkx MadMasterquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of er nog iemand luistert, maar vanaf 17.30 uur is het klaar!
goede avond... ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Staat er voor vanavond al iemand in de planning?
Wie gooit er even een muntje op?quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
goede avond... ik wilde net hetzelfde vragen
https://www.random.org/coins/quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wie gooit er even een muntje op?
zeg jij het maar..quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wie gooit er even een muntje op?
Kopquote:
Top, dank je!quote:
Thanksquote:
Dat komt nog welquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:43 schreef CindieY het volgende:
Dit is toch heel wat anders dan we de vorige keer van je hoorden, ook fijn!
Ik bewaar het vuurwerk tot het eindquote:
Ik zit gewoon op de bankquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:59 schreef peaceman het volgende:
morgen komt de nieuwe bureaustoel. Hopelijk kan ik dan ook weer langer achter de PC zitten.
Een goede bureaustoel is dan wel essentieel inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:59 schreef peaceman het volgende:
morgen komt de nieuwe bureaustoel. Hopelijk kan ik dan ook weer langer achter de PC zitten.
sinds het ongeluk wel ja.. daarvoor kon ik prima 6 uur op deze stoel zitten. nu niet meer.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een goede bureaustoel is dan wel essentieel inderdaad
Er zit een Hello Kitty-gitaar tussenquote:
Dat roze valt wel op, ja...quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zit een Hello Kitty-gitaar tussen
Peaceman zou nog wel redelijk ver komen denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop niet dat je wilt dat we gaan raden...
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
brother52 aan het draaien?
+1quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
Allemaal onbekend hier, maar wel lekker.
Ze krijgen helaas niet de aandacht die ze verdienen. Het is gewoon een erg leuk bandje.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze krijgen helaas niet de aandacht die ze verdienen. Het is gewoon een erg leuk bandje.
die krijgen ook niet de aandacht die ze verdienen.quote:
Nogals doods, inderdaad...quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze zanger klinkt een beetje als Jim Morrison.
Ik heb vorig jaar wel heel veel lol gehad aan de zanger bij Maestro.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze krijgen helaas niet de aandacht die ze verdienen. Het is gewoon een erg leuk bandje.
Als dirigent was het geen succes, maar ik heb ook erg gelachen om 'm...quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar wel heel veel lol gehad aan de zanger bij Maestro.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap, dus ik doe mijn oordopjes uit.
Dank Brother!
Welterusten MadMaster.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik val in slaap, dus ik doe mijn oordopjes uit.
Dank Brother!
Nog even een testje tussendoor dus?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:48 schreef brother52 het volgende:
Die hierna was ik de vorige keer vergeten
#TestAfterpartyquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog even een testje tussendoor dus?
Peaceman kent de bandledenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog even een testje tussendoor dus?
Hello Kitty-gitaar?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
Green Cheese - Nuclear War
En let niet op de gitaar
Volgens mij was het een Blade Texas Proquote:
Voordat ik doorhad waar ik niet op moest letten was het al afgelopen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:51 schreef brother52 het volgende:
Green Cheese - Nuclear War
En let niet op de gitaar
Een nuclear war is idd in een flits voorbij.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Voordat ik doorhad waar ik niet op moest letten was het al afgelopen.
Het moest wel aan de 2-minuten regel voldoen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Voordat ik doorhad waar ik niet op moest letten was het al afgelopen.
Over het algemeen ijlt het wel lang na.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een nuclear war is idd in een flits voorbij.
Och, The Automaticquote:
Als ik de keus heb, laat dan maar een nuke naast mij ontploffen. Daar merk ik niks van en ik heb dan niks met de langdurige effecten te maken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Over het algemeen ijlt het wel lang na.
Ja, daarna helaas nooit weer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, The AutomaticDie hadden ook ooit een hitje met 'Monster' jaren geleden.
Eens.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik de keus heb, laat dan maar een nuke naast mij ontploffen. Daar merk ik niks van en ik heb dan niks met de langdurige effecten te maken.
Ach ik hou daar wel van...quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens.
Brother52 laat zich op het moment overigens niet van zijn meest optimistische kant zien.
Nou, het is maar een vraag hè? "Is this the end of the world?"quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens.
Brother52 laat zich op het moment overigens niet van zijn meest optimistische kant zien.
Ik vatte het een beetje als een retorische vraag op.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, het is maar een vraag hè? "Is this the end of the world?"
Je kan gewoon Nee antwoorden, dan is iedereen weer Shiny Happy People.
Ik heb me eigenlijk nooit verder in ze verdiept eigenlijk, maar dat hitje vond ik een leuk nummerquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daarna helaas nooit weer wat van gehoord.
Live ook erg leuk.
quote:
Ik zit in een EOL crisis.quote:
Ai, dan kun je maar beter terugdenken aan de goede oude tijden van de midlife inderdaad.quote:
Toen vloog ik voor 2 Pond half Europa door idd. Good timesquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dan kun je maar beter terugdenken aan de goede oude tijden van de midlife inderdaad.
Dit vond ik wat moeilijker in het gehoor liggend.quote:
Ik moest er eerst ook behoorlijk aan wennen maar ga ze steeds meer waarderen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vond ik wat moeilijker in het gehoor liggend.
Vaker luisteren dan! voor zover je nek het toelaat natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
Nek doet stom, dus ik ga achter de PC vandaan. Dank Brother! Vaker doen!
Hoop dat het met de nieuwe bureaustoel wat beter zal gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:25 schreef peaceman het volgende:
Nek doet stom, dus ik ga achter de PC vandaan. Dank Brother! Vaker doen!
Dat hoop ik ook. Tis ook net de afgelopen anderhalve week dat het minder gaat. Tocht zal ongetwijfeld negatieve invloed hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoop dat het met de nieuwe bureaustoel wat beter zal gaan.
Meh, sterkte.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Tis ook net de afgelopen anderhalve week dat het minder gaat. Tocht zal ongetwijfeld negatieve invloed hebben.
Maar goed morgen nieuwe stoel en fysio moeten de boel weer gaan fixen
Dit is wel Strange Terrain: de Darvaza gas crater in Turkmenistan.quote:
Ik klaag niet, want vanaf de vakantie tot kort geleden ging het eigenlijk heel goed. Fysio was heel tevreden, maar woensdag kon ze goed voelen dat ik weer last had. Een terugval, maar soms ga je een stap achteruit om daarna er drie vooruit te doen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meh, sterkte.
Zwaar klote dat het zo lang nog na-ettert.
Bijzonder. Even de verklaring opzoeken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is wel Strange Terrain: de Darvaza gas crater in Turkmenistan.
Gewoon een gat in de grond waarin eeuwig vuur brandt.
[ afbeelding ]
Daar kun je wel mooi het duurrecord marshmallows roosteren vestigenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit is wel Strange Terrain: de Darvaza gas crater in Turkmenistan.
Gewoon een gat in de grond waarin eeuwig vuur brandt.
[ afbeelding ]
Da's waarquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik klaag niet, want vanaf de vakantie tot kort geleden ging het eigenlijk heel goed. Fysio was heel tevreden, maar woensdag kon ze goed voelen dat ik weer last had. Een terugval, maar soms ga je een stap achteruit om daarna er drie vooruit te doen.
Daar ga ik vanuit
quote:
Dit is dus gelukkig de meest milieuvriendelijke oplossing.quote:Het gebied rond Derweze is rijk aan aardgas. Tijdens het boren in 1971 vonden geologen per ongeluk een ondergrondse grot gevuld met aardgas. De grond onder de boortoren stortte in, waardoor een groot gat met een diameter van ongeveer 70 meter ontstond. Om ontlading van giftig gas te voorkomen, werd besloten het gas af te branden. Geologen hoopten dat het vuur uit zou gaan na een paar dagen, maar sindsdien brandt het gat nog steeds. Lokale bewoners gaven het gat de naam: Poort naar de Hel.
Naast het opvangen van het methaangas is het affakkelen van het gas veiliger en milieuvriendelijker dan het vrij laten komen in de atmosfeer. Methaan is een relatief krachtig broeikasgas met een hoog aardopwarmingsvermogen dat significant hoger is dan dat van koolstofdioxide, het product van de verbranding van methaan.
Het stinkt naar zwavel daar. Misschien niet heel fijn om lang in te zittenquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar kun je wel mooi het duurrecord marshmallows roosteren vestigen
Gasmasker opquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het stinkt naar zwavel daar. Misschien niet heel fijn om lang in te zitten
Over welke lesbische vrouw gaat dit?quote:
Tot 22:30 ongeveer.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
Tot hoe lang ga je door, Brother?
De vrijdagavond-dip begint toe te slaan.
Ok, ik vrees dat ik rond 22.00 af ga haken.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over welke lesbische vrouw gaat dit?
Graag gedaan en welterustenquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik ben uitgetuned, Brother. Het was een hele vermoeiende week. Tijd om die af te sluiten.
Dank je wel voor de muziek. Echt een goede aanvulling op de andere DJ's
Ik begin er zelf ook wat last van te krijgen. Nog 4 en dan ben ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:08 schreef CindieY het volgende:
Hier ook een vrijdagavonddip. Ik luister nog steeds wel mee
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:21 schreef CindieY het volgende:
Wel een bak herrie om naar het einde toe te werken, brother52
Je bent net op tijd terug voor het slot.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik werd even weggeroepen door een beller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Het zit wel erg goed in elkaar, het is de vraag of het je smaak wasquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet nog even nadenken of ik dat net goed vond of niet.
Ja, nou, dat dusquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zit wel erg goed in elkaar, het is de vraag of het je smaak was
Die blijven er ook zeker in. Kan ik alleen geen ochtend- of middagshow doenquote:
quote:Thnx brother52
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, brother![]()
Jammer dat er zo weinig gitaren te horen waren.
Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Tool. Ik was erg blij dat ik oordoppen in had. Zo ontzettend luid.quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Ik neem aan dat jij ook wakker bent livelink, goedemorgenquote:
Goedemorgen.quote:
Uitslapen is overrated en zonde van je dagquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Slaapt hier niemand meer uit tegenwoordig?
Goedemorgen en goed bezig!quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij staan alweer bij het voetbalveld
Das dan weer het andere uiterste hoorquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij staan alweer bij het voetbalveld
Jij staat niet naast het voetbalveld?quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das dan weer het andere uiterste hoor
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij staat niet naast het voetbalveld?
Ik had wel gewild maar mijn wekker liep vanmorgen wel af. Ik heb zo golfcursus.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zorg maar dat je geen kou lijdt. Het is nogal fris buiten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had wel gewild maar mijn wekker liep vanmorgen wel af. Ik heb zo golfcursus.
De wekker ging af, familiebezoek op de planning vandaag. Alhoewel van 23 tot 8 slapen een prima nachtrust isquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan mag je inderdaad niet klagen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De wekker ging af, familiebezoek op de planning vandaag. Alhoewel van 23 tot 8 slapen een prima nachtrust is
Wanneer moet het project afgerond zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag verder met project woonkamer
Woensdag, denk ik, dan gaan we het dressoir in elkaar zetten en de geluidsinstallatie weer aansluiten enzo. Het gaat in kleine stapjes, want mijn lijf kan het eigenlijk niet aanquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer moet het project afgerond zijn?
Rustig aan.... je hoeft niet te haasten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Woensdag, denk ik, dan gaan we het dressoir in elkaar zetten en de geluidsinstallatie weer aansluiten enzo. Het gaat in kleine stapjes, want mijn lijf kan het eigenlijk niet aan
Erg wakker. Mijn dochter wordt binnenkort 18 en nu moet er ineens iets met ziektekostenverzekering, uitvaartverzekering, DUO en misschien nog wel meer wat ik nu niet kan bedenken. Dure grap hoor, een volwassen kind.quote:Op zaterdag 9 november 2019 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook wakker bent livelink, goedemorgen
Oh, ik herken het, ik heb toen voor haar een boekje aangevraagd, ik denk bij het Nibud, zodat we samen aan de slag konden. Eerder had ik haar al een Digid laten aanvragen en belastingteruggaves laten uitzoeken, samen doen leerde ze het meeste van. En de dure grap is hier sinds kort voorbijquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Erg wakker. Mijn dochter wordt binnenkort 18 en nu moet er ineens iets met ziektekostenverzekering, uitvaartverzekering, DUO en misschien nog wel meer wat ik nu niet kan bedenken. Dure grap hoor, een volwassen kind.
Uitvaart verzekering hoef je niet af te sluiten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Erg wakker. Mijn dochter wordt binnenkort 18 en nu moet er ineens iets met ziektekostenverzekering, uitvaartverzekering, DUO en misschien nog wel meer wat ik nu niet kan bedenken. Dure grap hoor, een volwassen kind.
Ja, Digid is bij ons ook al geregeld en belastingteruggave staat ook al op het programma. Toen ik gisteren voor de grap zei dat ze nu toch wel duur voor ons werd, kreeg ik de dooddoener: "Je hebt er zelf voor gekozen, ik heb er niet om gevraagd om geboren te worden"quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik herken het, ik heb toen voor haar een boekje aangevraagd, ik denk bij het Nibud, zodat we samen aan de slag konden. Eerder had ik haar al een Digid laten aanvragen en belastingteruggaves laten uitzoeken, samen doen leerde ze het meeste van. En de dure grap is hier sinds kort voorbij
Uitvaartverzekering heb ik juist net geregeld. Dat was het makkelijkste namelijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Uitvaart verzekering hoef je niet af te sluiten.
En wat is DUO?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, Digid is bij ons ook al geregeld en belastingteruggave staat ook al op het programma. Toen ik gisteren voor de grap zei dat ze nu toch wel duur voor ons werd, kreeg ik de dooddoener: "Je hebt er zelf voor gekozen, ik heb er niet om gevraagd om geboren te worden"
En daar was geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
Och...quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, Digid is bij ons ook al geregeld en belastingteruggave staat ook al op het programma. Toen ik gisteren voor de grap zei dat ze nu toch wel duur voor ons werd, kreeg ik de dooddoener: "Je hebt er zelf voor gekozen, ik heb er niet om gevraagd om geboren te worden"
En daar was geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
WA is voor auto's. Ik denk dat je AVP bedoelt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:47 schreef Rafeiro het volgende:
WA verzekering is ook wel aan te raden.
Kost weinig, en je gebruikt hem nooit, maar zonder zitten als er wat gebeurt is niet leuk.
Oh zou kunnen, ik ben in principe oververzekerd, mijn inboedel is bijvoorbeeld minder waard dan de verzekerde waarde. Maar ik wil als er wat gebeurd geen gelul hebben en alles snel kunnen vervangen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WA is voor auto's. Ik denk dat je AVP bedoelt.
En misschien zitten de kinderen nog in de gezinsverzekering, maar dat zal livelink even na moeten kijken.
Jouw inboedel wordt niet door jouw AVP vergoed. Een AVP is voor het vergoeden van schade die jij anderen toebrengt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, ik ben in principe oververzekerd, mijn inboedel is bijvoorbeeld minder waard dan de verzekerde waarde. Maar ik wil als er wat gebeurd geen gelul hebben en alles snel kunnen vervangen.
Hoeraquote:
Ik ben er op de normale tijd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Vanavond om 18:30 uur is er een nieuwe show van mijn hand. Ervan uitgaande dat Melting om 21:00 uur draait (zo niet, dan begin ik wat later).
Primaquote:
Leukquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel meeluisteren hoor straks
Anders begin ik gewoon om 18:45 uur. Dat is precies de hoeveelheid muziek die ik nu heb klaarstaan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:13 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo eten, dus ik ben bang dat ik net de ongewone start ga missen.
Ik hoor net van mijn man dat het eten over een kwartiertje klaar is. Dus 18.45 zou net kunnen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Anders begin ik gewoon om 18:45 uur. Dat is precies de hoeveelheid muziek die ik nu heb klaarstaan.
Ik neem zulke lijstjes niet meer serieus. Worden gewoon door zenders als Radio 5 en Radio 2 zelf samengesteld.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor de grap even aan het kijken naar de Top1000 Evergreen lijst van vorig jaar.... pffff
Staat een portie ellende tussen... en echte klassiekers vallen er al bijna uit....
Nu maar even een lijstje maken dus.
Ik heb al besloten om te starten om 18:45 uur, sorryquote:Op zaterdag 9 november 2019 18:27 schreef livelink het volgende:
Je kunt ook gewoon om 18.30 beginnen DJ11. Dan pak ik het ongewone begin nog mee.
Jou kennende komt er gedurende de show toch extra muziek bij.
Ingetuned. Ik had al het vermoeden dat het met de val van de Muur te maken zou hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:45 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag 30 jaar geleden begon de val van de Berlijnse muur. Ik begin daarom met het volkslied van de DDR: Auferstanden Aus Ruinen. Uiteraard niet als steun aan het regime, maar A) omdat het erg mooi is, B) omdat de tekst lange tijd verboden was en pas na de Wende weer mocht worden gezongen. De tekst heeft een nogal hoog gehalte "verenigd Duitsland", namelijk.
Mooiste volkslied dat ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ingetuned. Ik had al het vermoeden dat het met de val van de Muur te maken zou hebben.
Bijzonder was dat. Ik zat 30 jaar geleden met een paar vriendinnen in een huisje op Terschelling en we zaten vol ongeloof naar de televisie te kijken; we konden gewoon niet geloven dat het echt gebeurde.
Ik wist niet eens dat er een deel 2 is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:49 schreef DJ11 het volgende:
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
(als ik het goed heb: deel 1 en 2 achter elkaar)
Ook nog een deel 3, geloof ik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een deel 2 is.
Die eigenhandig de muur afgebroken heeft, toch?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dan komt straks natuurlijk ook David Hasselhoff voorbij
Die staat niet geplandquote:Op zaterdag 9 november 2019 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dan komt straks natuurlijk ook David Hasselhoff voorbij
quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:56 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 ziet dat MadMaster nog niet is gearriveerd, dus is de kust veilig voor het volgende nummer
Je hebt hem volgens mij al eens eerder gedraaid? Kan me vergissen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel leukJaren 90-jasje...
De kortere edit, jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt hem volgens mij al eens eerder gedraaid? Kan me vergissen.
Die laat ik over aan DDM. Geen idee.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Wolfram feat. Egyptian Lover - Rein
Quiz-vraag voor thuis: welke plaat draai ik hierna?
Het nummer ken ik wel, maar ik zou dit niet bedacht hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:06 schreef DJ11 het volgende:
De man die zojuist niet binnen wist te komen...
En nu: de man die veel te lang binnen blijft...Laserkraft 3D - Nein, Mann!
Ik had gelijk de associatie. Heb je soms hè?quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het nummer ken ik wel, maar ik zou dit niet bedacht hebben.
Ik zie bijna nooit meer videoclips.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk is er een videoclip bij dit heerlijke nummer van Labrinth. En er zit ook nog wat extra muziek in, dus draai ik nu die versie.Labrinth - Something's Got To Give (video version)
Videoclips interesseren mij ook niet zo, maar ze kunnen wel helpen om muziek te pushen. Van veel goede muziek bestaat geen videoclip en dan blijft het toch minder opgemerkt of zo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit meer videoclips.
Alleen mijn zoon laat me soms wel clips zien, maar hij heeft altijd liedjes met dood en verderf, dus die clipjes zijn niet helemaal wat ik leuk vind.
Lemaitre is goed. En Noorsquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
Dit is één van de favoriete clips van mijn zoon. Die vind ik dan nog wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |