Ik denk dat ik het met schrijven ook wel getraind heb en dat daarom mijn rechterhand zoveel minder erg isquote:Op donderdag 7 november 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel oefenen, is goed te trainen
Trainen op coördinatie, hersenloze activiteiten en repeterend, geen kracht oefenen want daar verneuk je juist fijne coördinatie mee
Boksquote:
Dat klinkt geheel niet verkeerd. Oma draait zich toch al om in haar graf omdat ik de boter met de helft heb verminderd. Dan kan deze heiligschennis er ook wel bij.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef Muck het volgende: [..] Mini marshmallows erdoor is ook lekker
![]()
Creatief dingen met links gaan doen dusquote:Op donderdag 7 november 2019 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met schrijven ook wel getraind heb en dat daarom mijn rechterhand zoveel minder erg is
En sommige producten in de Jumbo of in de Jumbo City, volgens mij.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze wonen nu vooral langs snelwegen, heb ik het idee.
Jup. Ik snap ook niet waarom het cake heet. Het is niet eens gebakken.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit gehad maar klinkt gewoon matig
Ik ga voor jouw favoriete taart, Schwartzwalder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En sommige producten in de Jumbo of in de Jumbo City, volgens mij.
Handwerken is niet een slimme zet, want vooral belastend vaak.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met schrijven ook wel getraind heb en dat daarom mijn rechterhand zoveel minder erg is
Wat dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Creatief dingen met links gaan doen dus
Drank in taartquote:Op donderdag 7 november 2019 21:49 schreef fietsie het volgende:
Ik moet ook maar weer eens langevinger taart maken, daar moet rum in en advocaat op
De hazelnootpasta van de La Place bij de Jumbo is erg lekkere velen hazelnotenquote:Op donderdag 7 november 2019 21:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En sommige producten in de Jumbo of in de Jumbo City, volgens mij.
Belastend omdat het zo'n repetitieve beweging is?quote:Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Handwerken is niet een slimme zet, want vooral belastend vaak.
Je wil vloeiendheid trainen, dus tappen op muziek, typen op toetsenbord, schrijven, licht tekenen, met lichte siliconenklei spelen/frunniken etc.
Eigenlijk alles wat je soepel en in een ritme kunt uitvoeren zonder veel kracht te zetten. Met je vingers
quote:Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
Arretjescake: mijn moeder maakt 'm met margarine, mariabiscuitjes, cacao en kristalsuiker. Nogal goor, als kind vond ik het wel lekker. De structuur van de kristallen erin vonden we juist wel lekker, goed tegenwicht tegen alle zompigheid.
Wat doen de eieren voor de structuur van het spul, Cat?
wat Molo zegt, altijd doen wat Molo zegtquote:Op donderdag 7 november 2019 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat dan?
Met links schrijven of tekenen of kleurplaten inkleuren was geen succes. (We moesten dat bij creatieve therapie wel eens, "om de imperfectie te leren accepteren")
Ja. M'n moeder is sowieso nogal van de kookzondes. Zie ook stukjes appel door de chili con carne en lasagne met zo'n pakje aangemaakt met melkquote:
Je zet flink druk op je gewirhcten doorgaans, dat belemmert coördinatietraining. Dat wil je doen met gewrichten en structuren die niet op spanning staan want dan pas kun je vrij en soepel bewegenquote:Op donderdag 7 november 2019 21:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Belastend omdat het zo'n repetitieve beweging is?
Margarinequote:Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
Arretjescake: mijn moeder maakt 'm met margarine, mariabiscuitjes, cacao en kristalsuiker. Nogal goor, als kind vond ik het wel lekker. De structuur van de kristallen erin vonden we juist wel lekker, goed tegenwicht tegen alle zompigheid.
Maakt de massa wat soepeler vind ik. En minder droog als je die hap botersuikerkoekjes eet.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
Oh mijn moeder is een drama in de keuken hoor, ik ken het.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja. M'n moeder is sowieso nogal van de kookzondes. Zie ook stukjes appel door de chili con carne en lasagne met zo'n pakje aangemaakt met melk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |