Ik haat jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Die gast wil op het laatst nog wat betekenenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:43 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem zitten bij zijn nieuwe vriendinnetjes. De hypocriete moraalridder![]()
[ afbeelding ]
Too little too latequote:Op donderdag 7 november 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast wil op het laatst nog wat betekenen
was hij int begin niet gek op fran ?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:43 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem zitten bij zijn nieuwe vriendinnetjes. De hypocriete moraalridder![]()
[ afbeelding ]
Eerder dat ie niemand anders meer heeft. Lekker voor hem.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast wil op het laatst nog wat betekenen
Wat heeft dat toch voor zin, hij blijft sowieso op jouw naam staan. Dus Formule doe maar zoiets als ik ben een vuige kaperquote:
Eerder andersom volgens mij. Maar hij wou of kon haar niet neuken.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was hij int begin niet gek op fran ?
Lijkt wel een nieuwe inwoner, heb hem nog nooit zoveel gezien en gehoord.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:39 schreef Lelie68 het volgende:
Wat zit Brandon nou weer te klitten bij Franny?
Ja het is net Bloesbloesquote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was hij int begin niet gek op fran ?
Too dead dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laat dat "te laat"maar zitten LOL
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat heeft dat toch voor zin, hij blijft sowieso op jouw naam staan. Dus Formule doe maar zoiets als ik ben een vuige kaper
Wie vindt ze nu weer dom.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Merel zingend: "Godverdomme wat een domme jongen".... SL.
Vindt het vrij logisch als alles om hem heen verdwijnt...je moet wat om het daar dragelijk te maken vooral omdat er niks meer te doen valt qua werk.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:44 schreef JijWel het volgende:
[..]
Eerder dat ie niemand anders meer heeft. Lekker voor hem.
Shelley moet gaan! Dan is mijn UI nog steeds toepasselijk maar dan met een positieve interpretatiequote:Op donderdag 7 november 2019 19:46 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, geef je gewenste TT maar door.
Laat me raden, ze viel als een blok op zijn lange kin en dacht: daar komen vast mooie kindje van🤪😂quote:Op donderdag 7 november 2019 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerder andersom volgens mij. Maar hij wou of kon haar niet neuken.
Hij kan altijd nog vogelhuisjes gaan bouwenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het vrij logisch als alles om hem heen verdwijnen....je moet wat om het daar dragelijk te maken vooral omdat er niks meer te doen valt qua werk.
De complimenten gaan, eerlijk gezegd, naar Gizmogirl28 de maakster die me de link stuurde.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kijk blijft fijn... zat al te scrollen op zoek naar stemmingsoverzicht maar vond t niet (kijk niet zo veel meer) Thx Paco!
ze gaat .. tis dubbel feest voor jou deze weekquote:Op donderdag 7 november 2019 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley moet gaan! Dan is mijn UI nog steeds toepasselijk maar dan met een positieve interpretatie
Of op zijn korte tongriem!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat me raden, ze viel als een blok op zijn lange kin en dacht: daar komen vast mooie kindje van🤪😂
Tjaquote:Op donderdag 7 november 2019 19:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet veel terugzeggen hè, vriendinnetje van vriendje staat met de Nilfisk klaar, dus next time muis, ik kijk ernaar uit
Dit ja. Hij heeft niets of niemand meer daar. Dus zoekt hij de minst erge personen voor hem op. Anders zit ie helemaal alleen.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het vrij logisch als alles om hem heen verdwijnen....je moet wat om het daar dragelijk te maken vooral omdat er niks meer te doen valt qua werk.
Ruimt lekker op. Het stookhok binnen 1 week de poort uitquote:Op donderdag 7 november 2019 19:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze gaat .. tis dubbel feest voor jou deze week
vraag me af of hij wel zo ver denktquote:Op donderdag 7 november 2019 19:48 schreef JijWel het volgende:
[..]
Dit ja. Hij heeft niets of niemand meer daar. Dus zoekt hij de minst erge personen voor hem op. Anders zit ie helemaal alleen.
Die is half gecremeerdquote:
.... ik wacht op het vervolg van die zin. Want dit is standaard voor hem.quote:
Hoi knulletje.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daar is vriendje van vriendinnetje. Daaag viriendje van vriendinnetje
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vraag me af of hij wel zo ver denkt
Lieve schat ik heb niemand nodig. Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2019 19:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daar is vriendje van vriendinnetje. Daaag viriendje van vriendinnetje
tis een echte man geworden he? die kunnen datquote:Op donderdag 7 november 2019 19:50 schreef JijWel het volgende:
[..]Dat weet ik eigenlijk ook niet. Maar lijkt me dat ie niet alleen wilt zitten.
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley moet gaan! Dan is mijn UI nog steeds toepasselijk maar dan met een positieve interpretatie
Echt bezopen voor zulke jonge mensen.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Bijna 8 uur, bedtijd voor Jessie en merel
Heeft ze bosje stro al weg gehaald??quote:Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mariska al gedoucht alles flink opgeschuurd ???
morgen is de dag he ...fotosjoet
dan komt ze eindelijk van dr camera enges af
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis een echte man geworden he? die kunnen dat
Ik typte het en hij zei het meteenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef JijWel het volgende:
[..]
Echt bezopen voor zulke jonge mensen.
Jij komt in dit verhaal ook helemaal niet voor, maar begrijpend lezen is nooit je sterkste kant geweestquote:Op donderdag 7 november 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb niemand nodig. Slaap lekker
Trustequote:Op donderdag 7 november 2019 19:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij komt in dit verhaal ook helemaal niet voor, maar begrijpend lezen is nooit je sterkste kant geweest
Ja echt he.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik typte het en hij zei het meteen
ze gaat er niet goed op.....................quote:Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef JijWel het volgende:
Jessie had allemaal bakcillen in bed gelegd en merel heeft dat voor hem gewassen. Vind ie lief van haar.
Vind je het gek.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat er niet goed op.....................
Ik geloof best dat de hele dag liegen, bedriegen, stoken en ruzie maken zeer vermoeiend kan zijn.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef JijWel het volgende:
[..]
Echt bezopen voor zulke jonge mensen.
krijg beeld een muis met een snorkelquote:Op donderdag 7 november 2019 19:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Truste muisje, vergeet je snorkel niet op te zetten
Dat zal vast wel ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de hele dag liegen, bedriegen, stoken en ruzie maken zeer vermoeiend kan zijn.
Blij dat ik me daarvoor kan afsluitenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
krijg beeld een muis met een snorkel![]()
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:53 schreef zodeju het volgende:
Ik wil ook wel een Tijs, vooral als hij lekker is.
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de hele dag liegen, bedriegen, stoken en ruzie maken zeer vermoeiend kan zijn.
Muisjequote:Op donderdag 7 november 2019 19:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Blij dat ik me daarvoor kan afsluiten
Ze zijn allemaal walgelijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:56 schreef Dark het volgende:
Ik gun een ieder zijn of haar favoriete Utopiaan, maar wat ik niet begrijp, is dat op 18 december 2018, Jessie binnenkwam "on his high horse, captain of his ship and kingdom", met zijn eigen slaapplek, zijn bedje gespreid, geen enkele moeite heeft hoeven doen om een plek te verwerven, ZIJN EIGEN FANBASE uit Uto1 meenam,......nu even gaat vertellen dat Shell geen plek verdient in de finale...
In mijn ogen klopt dat niet en gaat er iets mis.
Dat Jessie, een Jordie, die net 3,5 maanden in Utopia zit, of een Lexie, die alleen maar dingen voor zichzelf wil, of een Maris, omdat hij daar buiten een band mee heeft het meer gunt dan Shelly...![]()
![]()
![]()
Who the fuck is Jessie?
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:56 schreef Dark het volgende:
Ik gun een ieder zijn of haar favoriete Utopiaan, maar wat ik niet begrijp, is dat op 18 december 2018, Jessie binnenkwam "on his high horse, captain of his ship and kingdom", met zijn eigen slaapplek, zijn bedje gespreid, geen enkele moeite heeft hoeven doen om een plek te verwerven, ZIJN EIGEN FANBASE uit Uto1 meenam,......nu even gaat vertellen dat Shell geen plek verdient in de finale...
Dat Jessie, een Jordie, die net 3,5 maanden in Utopia zit, of een Lexie, die alleen maar dingen voor zichzelf wil, of een Maris, omdat hij daar buiten een band mee heeft het meer gunt dan Shelly...![]()
![]()
![]()
Who the fuck is Jessie?
Een dikke puppet on a string van de Feboquote:Op donderdag 7 november 2019 19:56 schreef Dark het volgende:
![]()
![]()
Who the fuck is Jessie?
Gerrit houdt van krulletjesquote:Op donderdag 7 november 2019 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Conclusie van Merel en Jessie: Gerrit is nog verliefd op Shelly, maar neukt met Franny.
quote:
Maar waarom?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een dikke puppet on a string van de Febo
Laten ze zich maar eens druk maken over hun zielige relatie.. als ze praten gaat het meestal over anderenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Conclusie van Merel en Jessie: Gerrit is nog verliefd op Shelly, maar neukt met Franny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |