Alsof dat ook maar iets uithaalt. Gewoon de schijn ophouden naar buiten zodat het lijkt dat ze begaan zijn met Shelley. Je weet maar nooit of het publiek straks een stem krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Flow3r het volgende:
Hiske , Ger en Mariska gaan een positieve stem aan Shelly geven
Geen meneer sukkel..quote:Op donderdag 7 november 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit hier al ruim 13 jaar sukkel
Franny kan mij niet genoeg genaaid worden!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik durf zelfs te beweren dat er een aantal stagiares, staan te trappelen om Frutsel anaal gewenst binnen te treden
Maar niet voor het gewenste bedrag....quote:
onderhandelingen van Mariska, dat wilde ze graagquote:Op donderdag 7 november 2019 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar niet voor het gewenste bedrag....
1.500quote:Op donderdag 7 november 2019 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar niet voor het gewenste bedrag....
1500 was het geworden toch?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
onderhandelingen van Mariska, dat wilde ze graag
Ik vond het nogal een verschil,van 3500 naar 1500.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
onderhandelingen van Mariska, dat wilde ze graag
hahahaha ja, het daalde en daalde, met honderden eurosquote:Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal een verschil,van 3500 naar 1500.
Dat dus,Ik zou zo een keuken van Maris wel willen kopen.quote:
Gewoon kijken waar de tent inwoners gaan slapenquote:Op donderdag 7 november 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zoiets geloof ik, mooie prijs
Voor die lekke tent wel ja....Eigenlijk nog teveel.....quote:Op donderdag 7 november 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zoiets geloof ik, mooie prijs
Lekkere natuurlijke uitstraling heeft die kaak ook zo.....quote:Op donderdag 7 november 2019 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
GeileG met een neukpop in bed, spreetenthoertje…
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een Thaise realdollquote:Op donderdag 7 november 2019 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekkere natuurlijke uitstraling heeft die kaak ook zo.....
quote:Op donderdag 7 november 2019 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Maris wil een lekker wijntje bij het eten.
Lex, met halloween en ze heeft haar thuisgebracht etc.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:34 schreef formule het volgende:
Shell had het leuk met iemandhoe dan en met wie
En dan met een piemel eronder....quote:Op donderdag 7 november 2019 18:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Lijkt meer op een Thaise realdoll
Linksom of rechtom - I don't fucking care!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:36 schreef Laysa het volgende:
Links of rechts om....Ik ben blij als Shelley weg is
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Hiske de misnste rat vind daar.quote:
Dat mag,Ik zie het andersquote:Op donderdag 7 november 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Hiske de misnste rat vind daar.
echt waar??????????????????? wtf, sorry, maar dat beschuldigen van Sjellie omdat haar lip trilde. was voor mij de limit, gemeen mensquote:Op donderdag 7 november 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Hiske de misnste rat vind daar.
De grootste...Maar niemand heeft haar door...Vreemd....quote:
Die griet heeft echt zo een raar pijpbekkiequote:Op donderdag 7 november 2019 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
GeileG met een neukpop in bed, spreetenthoertje…
[ afbeelding ]
iig een hoop knaagdieren.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zitten hier ook een hoop ratten
Ik vind haar best wel eerlijk. In tegenstelling van de restquote:Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt waar??????????????????? wtf, sorry, maar dat beschuldigen van Sjellie omdat haar lip trilde. was voor mij de limit, gemeen mens
Dat was een typische NLP move.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt waar??????????????????? wtf, sorry, maar dat beschuldigen van Sjellie omdat haar lip trilde. was voor mij de limit, gemeen mens
neeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muis!quote:Op donderdag 7 november 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel eerlijk. In tegenstelling van de rest
ze houden wel allebei van geld uitgevenquote:Op donderdag 7 november 2019 18:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske vult maar even in voor Shelley dat zij en merel heel veel gemeen hebben
Ja sorryquote:Op donderdag 7 november 2019 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
neeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muis!
Terwijl dat mokkel er al eerder 3 op hem wilde zettenquote:
Nou ze heeft aardig wat op de bank.quote:
Kijk je wel vaak genoeg dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
die Muis is gek gewordenquote:Op donderdag 7 november 2019 18:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Kijk je wel vaak genoeg dan?
Jaquote:Op donderdag 7 november 2019 18:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Kijk je wel vaak genoeg dan?
Dat kan ook nogquote:
Klopt, want dat vind ik toch niet. Je kunt die grote bek van Merel die denkt dat de wereld van haar is, niet vergelijken met een grote bek van Shelley.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske vult maar even in voor Shelley dat zij en merel heel veel gemeen hebben
ze bedoelt natuurlijk advocaat van de duivel, maar ja kind van de duivel is in haar geval niet vreemdquote:Op donderdag 7 november 2019 18:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Juf Hiske: "laten we even het kind van de duivel spelen"
[ afbeelding ]
quote:
Waarom deed ze dat deze week niet ?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ik Shelley was, ging ik morgenochten vroeg naar huis, of vanavond gewoon vertrekken.
Waarom zou je je druk maken over de mensen die er nog zitten!?
Hiske is de hele dag al hele woorden en zinnen aan het verdraaienquote:Op donderdag 7 november 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze bedoelt natuurlijk advocaat van de duivel, maar ja kind van de duivel is in haar geval niet vreemd
HBO dan krijg je datquote:Op donderdag 7 november 2019 18:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiske is de hele dag al hele woorden en zinnen aan het verdraaien
Ik ook, dat geslijm met positieve stemmen zou ik ook niet hoeven horen want ze hebben niks gedaan om haar van de bank te houden.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ik Shelley was, ging ik morgenochten vroeg naar huis, of vanavond gewoon vertrekken.
Waarom zou je je druk maken over de mensen die er nog zitten!?
Ze weet va het topic tegeltjes wijsheidquote:Op donderdag 7 november 2019 18:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiske is de hele dag al hele woorden en zinnen aan het verdraaien
quote:
quote:
He nu ga je te ver, we gaan niet mijn collega beledigen hequote:Op donderdag 7 november 2019 18:49 schreef formule het volgende:
Hiske is een heks, ze plukt steeds aan haar haren aan haar gezicht, alleen de wrat op haar neus ontbreekt
Die had wel een mooi optreden.quote:
Ik had het liever ook gezien, maar kan mij wel voorstellen dat ze die gok nog wilde nemen, omdat het dan helemaal raar is.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom deed ze dat deze week niet ?
Dat vroeg Jessie.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zo zo myleentje durft. zitten naast de baas
Precies.....quote:Op donderdag 7 november 2019 18:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik ook, dat geslijm met positieve stemmen zou ik ook niet hoeven horen want ze hebben niks gedaan om haar van de bank te houden.
geweldig nummer trouwensquote:Op donderdag 7 november 2019 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had wel een mooi optreden.
Welnee dat mokkel ziet een camera en denk..... Ohhh nu kan het nog.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had het liever ook gezien, maar kan mij wel voorstellen dat ze die gok nog wilde nemen, omdat het dan helemaal raar is.
Nu kan ze gaan omdat ze net als de vorige keer, weinig meer heeft met die lui.
Dit, omdat de mensen die haar overgehaald hebben om te blijven, haar nu niet steunen, erger nog, een mes in de rug krijgen. Ze konden van mij lekker het heen en weer kunnen krijgen.
Mochten ze achter mij rug lullen wat ze wilden.....
Jordie moest vandaag moven van de baas.die zat op zijn plek.en Jordie deed dat braaf.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zo zo myleentje durft. zitten naast de baas
Ik zeg sorryquote:Op donderdag 7 november 2019 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He nu ga je te ver, we gaan niet mijn collega beledigen he![]()
Die combi van hardcore en Je Broer kan ik ook wel hebben.quote:
Dat verwacht je wel veel van haar.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat mokkel ziet een camera en denk..... Ohhh nu kan het nog.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat verwacht je wel veel van haar.
Ik zie het anders. Als ze zo doorgaat, zoals ze zich nu opstelt, vind ik haar een kanjer.quote:
ze houd gewoon van zijn muziek, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 7 november 2019 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik snap niet dat Sjellie zich nog durft te vertonen met die MJ obsessie
ja die muziek ok, maar zou hem echt niet meer verheerlijken, walgelijk figuurquote:Op donderdag 7 november 2019 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze houd gewoon van zijn muziek, ik zie het probleem niet
het enige wat zij echt niet doet is iemand met woorden de grond in trappen.....quote:Op donderdag 7 november 2019 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
neeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muis!
Ik ook. MJ 4-ever.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Het is een naar wijf, ze denkt dat alles om haar draait. Ze wordt lelijker bij de dagquote:Op donderdag 7 november 2019 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Als ze zo doorgaat, zoals ze zich nu opstelt, vind ik haar een kanjer.
we hebben het over His he?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
het enige wat zij echt niet doet is iemand met woorden de grond in trappen.....
Klopt, is geen kontenlikker. De rest wel.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet btwquote:Op donderdag 7 november 2019 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Leuk dat pijltje naar beneden met Merel erbij en dan verwijzen naar Gerrit....quote:
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een naar wijf, ze denkt dat alles om haar draait. Ze wordt lelijker bij de dag
Niet over de zelfde als jij blijkbaarquote:
Ja, heb je haar weleens iemand voor rot zien schelden.....quote:
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hiskequote:
Nee, liet ze maar eens zien wat ze echt dacht. Ze slikt alles in of laat het een ander zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heb je haar weleens iemand voor rot zien schelden.....
Voor de rest is ze net zo tactisch als de rest.
Denk het ook niet. My bad, dacht dat je een normale dicussie kon voeren.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet over de zelfde als jij blijkbaar
Bedoel je Hiske?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heb je haar weleens iemand voor rot zien schelden.....
Voor de rest is ze net zo tactisch als de rest.
Waarom is iedereen pro Shelly? Dat mokkel heeft haar eigen glazen ingeslagenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
Franny durft Shell niet eens aan te kijken......![]()
![]()
eet smakelijk Franny, je ogen maken overuren......
Fraany, dat is een laf kind. Past heel goed bij de rest van haar karakter en handelingen daar.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
Franny durft Shell niet eens aan te kijken......![]()
![]()
eet smakelijk Franny, je ogen maken overuren......
het wordt steeds gekker hierquote:Op donderdag 7 november 2019 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]Ze is wel net zo gemeen als elk ander daar maar is niet ordinair.
Ik heb het over Franny, die zo schijterig is dat Shell ook maar een woord tegen haar zegt.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is iedereen pro Shelly? Dat mokkel heeft haar eigen glazen ingeslagen
Nee, maar dat valt bij mij toch in het niet als je een manipulant en leugenaar bent.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]Ze is wel net zo gemeen als elk ander daar maar is niet ordinair.
Waarom?? Omdat de rest een stelletje volgers zijn van Merel en Jessiequote:Op donderdag 7 november 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 7 november 2019 19:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Waarom?? Omdat de rest een stelletje volgers zijn van Merel en Jessie
Wat een schransbak is dat zeg, die eet Op eten waar ik een hele week over doequote:
Jesus dat mens heeft zich zo negatief opgesteld (maanden lang)quote:Op donderdag 7 november 2019 19:06 schreef Inca het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ben dat gescheld zo zat.......quote:Op donderdag 7 november 2019 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt bij mij toch in het niet als je een manipulant en leugenaar bent.
Ik ben geen pro Shelley,ze mag van mij nu al weg.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de haat zit om wat voor reden ook, heel diep. Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:06 schreef Inca het volgende:
[..]
de volgende artiest die gaat op zijn 27stequote:
eensquote:Op donderdag 7 november 2019 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
En heeft het aan haarzelf te danken.
vrees dat ze dat niet zienquote:Op donderdag 7 november 2019 19:09 schreef Inca het volgende:
Waarom zou Hiske wel mogen blijven heeft 16 maanden niks uitgevreten
Shelly is wel de enige die veel geld heeft verdiend. En laat niet met haar sollen heeft een mening. De rest van wat er nu nog over blijft kruipt voor Jessie de FEBO favoriet.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
En heeft het aan haarzelf te danken.
BS,Shelley heeft ook veel geld gekost.Faal op faal.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Shelly is wel de enige die veel geld heeft verdiend. En laat niet met haar sollen heeft een mening. De rest van wat er nu nog over blijft kruipt voor Jessie de FEBO favoriet.
tis en bijft een onaardig mens, net zoals Jessie, Merel Hske, en noem maar op, wat maakt het uit?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:10 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Shelly is wel de enige die veel geld heeft verdiend. En laat niet met haar sollen heeft een mening. De rest van wat er nu nog over blijft kruipt voor Jessie de FEBO favoriet.
Ja, maar dat doen ze bijna allemaal, ik verwacht niet anders meer, tenzij het echt heel ordinair wordt.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ben dat gescheld zo zat.......
zeker, met haar evenementjes, walgelijk mens ookquote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BS,Shelley heeft ook veel geld gekost.Faal op faal.
Oké en dat doet bv Jessie niet en zijn snorkel faal op faal? Ze kosten allemaal veel geld krijgen ze het niet jatten ze het wel. En als je een volger van Jessie bent krijg je misschien wel de pin pas.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 november 2019 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen ze bijna allemaal, ik verwacht niet anders meer, tenzij het echt heel ordinair wordt.
Verder kijk ik dan naar inborst.
hou eens op met dat terugkaatsen, ja ze doen het allemaal!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:13 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Oké en dat doet bv Jessie niet en zijn snorkel faal op faal? Ze kosten allemaal veel geld krijgen ze het niet jatten ze het wel. En als je een volger van Jessie bent krijg je misschien wel de pin pas.
Shelley citaat.quote:
Sorry zit ik hier met een eigen mening of moet ik net als in Utopia jou mening bv volgen?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hou eens op met dat terugkaatsen, ja ze doen het allemaal!
Jij bent walgelijkquote:Op donderdag 7 november 2019 19:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gwoon random wat uitspraken in de cos gooien
dat maakt het gezellig
haske leuk
Waarom niet? Dat doen ze allemaal wel eens tochquote:Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
Sinds wanneer geeft Jessie die kat te vreten?
Heel vaakquote:Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
Heb ik hem vaker zien doen.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
Voor tv beelden hoopt hij komt hij lief op beeld.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
nee, sorryquote:Op donderdag 7 november 2019 19:15 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Sorry zit ik hier met een eigen mening of moet ik net als in Utopia jou mening bv volgen?
Alvast afscheid nemen van de diertjes waar ze niets mee hadquote:Op donderdag 7 november 2019 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Helly snift nog steeds
zoveel verdrietjes is dit dan echt de laatste avond/nacht
dikke ogen loop neus
Sjezus, ze jankt alweer, daar wordt je toch gek van. Gestoorde lex.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef Labradoodle het volgende:
De overjarige barbs wil weer naar huis met de volgende stemming ze trekt het niet meer😂
Wat dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja die plastic kut denkt stemmen te verzamelen (positieve)quote:
Het was een positieve stem.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:22 schreef Bramenstruik het volgende:
Lex heppfffff pvandaag fruzie met fiemandfff gfehadfff, ze is e fziekkfff van
Misschien was het leuk geweest, maar ik denk dat ze slim genoeg is om te weten dat het hem niet zou gaan worden, gezien de groep waar hij in zit.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel had willen winnen van Greetje
Omdat hij Merel nog vetter wil mesten. Bekend verschijnsel wat wetenschappelijk vastgelegd is:quote:Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
Zeg dat wel! Die meid heeft klauwen met geld gekost en het is nooit genoeg bij haar.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
jammer dan, haar wraak is groter dan haar daadkrachtquote:Op donderdag 7 november 2019 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien was het leuk geweest, maar ik denk dat ze slim genoeg is om te weten dat het hem niet zou gaan worden, gezien de groep waar hij in zit.
Al maanden.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Inca het volgende:
Psst het ging over de kat. Niet over Merel.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat hij Merel nog vetter wil mesten. Bekend verschijnsel wat wetenschappelijk vastgelegd is:
Feeder zijn of feedee: wat houdt dat in?
Feeders zijn mannen die zich seksueel aangetrokken voelen tot dikke vrouwen en alles doen om hun partner, de feedee, vet te mesten.
https://mens-en-samenlevi(...)at-houdt-dat-in.html
Jessie gaat niet echt op dik hoor.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat hij Merel nog vetter wil mesten. Bekend verschijnsel wat wetenschappelijk vastgelegd is:
Feeder zijn of feedee: wat houdt dat in?
Feeders zijn mannen die zich seksueel aangetrokken voelen tot dikke vrouwen en alles doen om hun partner, de feedee, vet te mesten.
https://mens-en-samenlevi(...)at-houdt-dat-in.html
zal haar bloedmooie zoon bedoelenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:25 schreef Angelique61 het volgende:
Lex zegt met Jordie kon ik buiten ook goed?
Daar moet een piemel inquote:
Echt zo labiel, ze huilt droge tranen. En ondertussen zit ze alweer iets te bedenkenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:25 schreef juul. het volgende:
Pfff wat een vermoeiend mens is die Lex
Oeps, foutje, verkeerde interpretatie.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psst het ging over de kat. Niet over Merel.
Ik vind het wel meevallen. Merel is eerder iemand die leeft bij wraak.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jammer dan, haar wraak is groter dan haar daadkracht
Komt op mij over als slecht theater.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jessz heeft een naar onderbuik gevoel over Gerrit
geen veilige gedachte vrienden naaien elkaar niet
ook niet voor een miljoen
Meroll snapt ut
Zwelgt in zelfmedelijden, uithuilen bij 20 jarigequote:Op donderdag 7 november 2019 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt zo labiel, ze huilt droge tranen. En ondertussen zit ze alweer iets te bedenken
voor 'n nieuwe fotoshoot
Maar ondertussen denkt ze: Nou een miljoen..... ff denkenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jessz heeft een naar onderbuik gevoel over Gerrit
geen veilige gedachte vrienden naaien elkaar niet
ook niet voor een miljoen
Meroll snapt ut
Deze shit kan toch ergens andersquote:
Als een slecht geweten. Hij is hetzelfde van plan en moet binnenkort Gerrit wippen, want Gerrit is zijn legertje ook in positie aan het brengen. Dat ziet Jessie ook. Gerrit begint ook een grote bek te geven en dat is voor zijn imago niet best.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Komt op mij over als slecht theater.
ja andere twintigjarigen mogen geen kritiek geven, dan eist ze respect, maar kinderachtig vriendsschapsringetjes kopen met een nog labielere kleuter kan welquote:Op donderdag 7 november 2019 19:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Zwelgt in zelfmedelijden, uithuilen bij 20 jarige
quote:
... en eentje die haar bespeelt als een pro.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja andere twintigjarigen mogen geen kritiek geven, dan eist ze respect, maar kinderachtig vriendsschapsringetjes kopen met een nog labielere kleuter kan wel
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en eentje die haar bespeelt als een pro.
En dat noemt zich powervrouwquote:Op donderdag 7 november 2019 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
ze wil geen strijd meer an, ze vertikt het.
wie kan haar nog serieus nemen, ik zweer t op mn bloedmooie kind zijn ogen
Ze is precies hetzelfde als alco Mariska gooi er wijn in en alles is weer goed en gezellig daar.quote:
Tim is min of meer een heilige nu dat Franny haar ware aard heeft laten zienquote:Op donderdag 7 november 2019 19:32 schreef Lelie68 het volgende:
Franny lekker doorstoken.. naar meisje..laat Tim maar komen..
gozer blijft niet sporen, ze hadden elkaar ff gevonden, zeg maarquote:Op donderdag 7 november 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tim is min of meer een heilige nu dat Franny haar ware aard heeft laten zien
Nee, Gerrit want de paniek is uitgebroken over Gerrits rare uitlatingen.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
de pijlen zijn al gericht op de volgende stemming, Brandon is aan de beurt
En dat ze zwaarbezopen op de streams was is heel normaal zeker?quote:
Ik zie meer Tim als een stalkerquote:Op donderdag 7 november 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat positieve stemmen zo waardeloos.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mariska gaat morgen positief op shell
ze is er al zo lang
en ze weet dat ze morgen gaat
Ja ze zijn allebei niet echt goedquote:Op donderdag 7 november 2019 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gozer blijft niet sporen, ze hadden elkaar ff gevonden, zeg maar
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
ok, ik hoorde ff Brandon, maar zal bij die gasten nu wel random zijnquote:Op donderdag 7 november 2019 19:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee, Gerrit want de paniek is uitgebroken over Gerrits rare uitlatingen.
Waarom? Het maakt niet zo veel uitquote:Op donderdag 7 november 2019 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat positieve stemmen zo waardeloos.
Ze heeft het er nooit over dat ze zichzelf slecht neerzet!quote:Op donderdag 7 november 2019 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ze zwaarbezopen op de streams was is heel normaal zeker?
Franny heeft zeker haar ware aard laten zien. Eng meisje..quote:Op donderdag 7 november 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Slang is het in slangsklerenquote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
FRann .. het verlegen deprie meisje
wat is ze sterk geworden allemaal adviezen voor Lex
gewoon op je social blokkeren die handel
.
Omdat ik gewoon iemand wegstemmen leuker vind. Dat ze eerlijk zeggen: jou moet ik niet ik hoop dat je vertrekt.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Het maakt niet zo veel uit
wie?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
Hoor die Ladyboy pleiten voor het vertrek van Shelley. Ze is als de dood voor Shell, de portiesnol
lief van Jeszquote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Merel heeft het over de pinpas. Jessie geeft haar de pinpas.
Ja al ¤300 is opquote:Op donderdag 7 november 2019 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft die oranje snol haar geld al opgemaakt online ?
Het blijft het zelfde toch?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon iemand wegstemmen leuker vind. Dat ze eerlijk zeggen: jou moet ik niet ik hoop dat je vertrekt.
quote:Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
Hoor die Ladyboy pleiten voor het vertrek van Shelley. Ze is als de dood voor Shell, de portiesnol
Het is al bepaald toch?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nu kunnen ze zelf bepalen wie weg moet .. das jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |