Geen idee eigenlijk. Lijkt me niet ten goede van de zweer komen, ook al is het de opa van haar kinderen. En in het geval dat ze er wel bij zou zijn geweest zouden we dat allang hebben vernomen via insta.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou Samant ook aanwezig zijn geweest?
En als zijn vader van Vink van achteren heette, hoe komt Mike dan aan van der Plas?
Dit vroeg ik mij idd ook af.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
En als zijn vader van Vink van achteren heette, hoe komt Mike dan aan van der Plas?
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb rijste waffels met caramelsmaak meegenomen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek nog naar de rijste waffels in de supermarkt gisteren maar heb ze in het schap laten staan, het mag toch niet met gewone stroop
Dan mag je ook zeker geen stroop waffels?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek nog naar de rijste waffels in de supermarkt gisteren maar heb ze in het schap laten staan, het mag toch niet met gewone stroop
Ik kon m'n bril niet zo gauw vinden en las stroop swaffelsquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan mag je ook zeker geen stroop waffels?
En daar krijg je dus een zweer vanquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik kon m'n bril niet zo gauw vinden en las stroop swaffels
Wordt zo'n plakkerig boel...quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik kon m'n bril niet zo gauw vinden en las stroop swaffels
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En daar krijg je dus een zweer van
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En daar krijg je dus een zweer van
Ik heb de beelden niet bekeken. Maar ik vind dit dus echt stuitend!quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:53 schreef IriYe het volgende:
Michael van der Plas deelt beelden uitvaart vader
https://www.shownieuws.nl(...)lden-uitvaart-vader/
Foto’s van de open kist op facebook, kind op graf zetten en fotograferen, ik heb het allemaal voorbij zien komen (en nee, ze staan niet in mijn vriendenlijst, maar zijn familie van familie), ik zal het wel nooit begrijpenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet bekeken. Maar ik vind dit dus echt stuitend!
Waarom moet alles maar op Social media. Totaal geen respect als je het mij vraagt.
Dat vind ik overigens ook van mensen die foto’s (of zelfs selfies van zichzelf bij) van graven van dierbaren op Facebook zetten.
Waarom? Waarom kan dat niet gewoon in de privé sfeer blijven?
Goede vraag, begrijp het zelf ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet bekeken. Maar ik vind dit dus echt stuitend!
Waarom moet alles maar op Social media. Totaal geen respect als je het mij vraagt.
Dat vind ik overigens ook van mensen die foto’s (of zelfs selfies van zichzelf bij) van graven van dierbaren op Facebook zetten.
Waarom? Waarom kan dat niet gewoon in de privé sfeer blijven?
Inderdaad. Kinderen bij een graf ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Foto’s van de open kist op facebook, kind op graf zetten en fotograferen, ik heb het allemaal voorbij zien komen (en nee, ze staan niet in mijn vriendenlijst, maar zijn familie van familie), ik zal het wel nooit begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mon 'en!
Ik kan zoiets ook niet begrijpen. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om zoiets op social media te delen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Foto’s van de open kist op facebook, kind op graf zetten en fotograferen, ik heb het allemaal voorbij zien komen (en nee, ze staan niet in mijn vriendenlijst, maar zijn familie van familie), ik zal het wel nooit begrijpen
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:40 schreef bloempjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 hele weken nog welquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik las in 1 van de roddelblaadjes een interview met nieuwe papa Rolf. De moeder van zijn kind had hem de pijpsessie vergeven en hij vermeldde trots dat hij al 5 weken trouw was aan zijn vriendin. Dat waren wel 25 dagen
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:40 schreef bloempjuh het volgende:
Schijnt tegenwoordig echt een business te zijn, uitvaart fotograaf. Al 2x op een uitvaart geweest waar er een dethrone fotograaf was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Ik snap het wel. Genoeg mensen die het afscheid van hun geliefde als een vage bubbel meemaken en zich later amper nog iets ervan herinneren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig echt een business te zijn, uitvaart fotograaf. Al 2x op een uitvaart geweest waar er een dethrone fotograaf was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |