Klopt is meer een dieet als je wil bulken/gainen. Als vrouw wil je dat doorgaans juist niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:06 schreef IriYe het volgende:
Volgens mij is dit ook voer voor bodybuilders [?], iets dat Samant niet is.
Ja, zie je. Idd, als vrouw moet je dat niet willen en een vrouwenlichaam heeft dan ook meer nodig dan dat.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt is meer een dieet als je wil bulken/gainen. Als vrouw wil je dat doorgaans juist niet.
ìk volg inmiddels, maar het is echt niet de moeite waard. Lelijke spullen met achterlijke prijzenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ook nog een profiel dat uiteraard op privé staat...
Nou ja, het is meer dat het raar is dat je een account hebt om dingen te verkopen, maar dat dat account vervolgens niet openbaar is.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:39 schreef Vlinder het volgende:
[..]
ìk volg inmiddels, maar het is echt niet de moeite waard. Lelijke spullen met achterlijke prijzen
[ afbeelding ]
Dus ik ontvolg maar weer
Ja dan houdt het op voor jou. Geen rijste waffels met stroop dus.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van appelstroop
eitjes zacht koken.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:43 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ze wil graag ook nog wat in vloeibare, warme, vorm.
Groene appeltjes na het trainen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Voedingsadviezen van Suhmant, helemaal gratis!
Dat dat enge mens nog een podium krijgt ook nog. Sowieso, het verheerlijken van deze ombouwpraktijken.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:15 schreef Pippi het volgende:
Vanavond werd er in Ladies Night kort gesproken over (extreme) plastische chirurgie met Diana Gabriels en daar kwam opeens Naomi in beeld.
Ze heeft 3 weken geleden een neusoperatie laten doen omdat ze "een soort van toren van Pisa recht in haar gezicht had"
en een Dubai neusje wilde
Steeds dat domme irritante gegiechel als ze haar opgespoten mond opentrok.
Gekeken en daarmee 10 min. van mijn leven onnodig verspeeld
Het bleek in feite een promo te zijn voor Plastisch Fantastisch, een serie van 6 afleveringen met Diana Gabriels die volgende week start op net5.
Nog nooit naar gekeken en ben ook niet van plan dat te doen. Ladies night, alleen het idee al is idd om te gruwelen. Een soort van Viva-forum maar dan met beeld. The horror.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, net5 powered bij Linda. Echt joh, wat een niveautje (dat Ladies Night is ook een gruwel)
Ik zie alleen de trailers voorbij komen en die nodigen niet uit tot kijken neequote:Op donderdag 21 november 2019 10:19 schreef IriYe het volgende:
[..]
Nog nooit naar gekeken en ben ook niet van plan dat te doen. Ladies night, alleen het idee al is idd om te gruwelen. Een soort van Viva-forum maar dan met beeld. The horror.
Laatst zapte ik er per ongeluk over. Heb het nog geen 2 minuten volgehouden. Idd Viva forum op beeld. Dan zie ik nog liever kerels over voetbal of auto's praten.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:19 schreef IriYe het volgende:
[..]
Nog nooit naar gekeken en ben ook niet van plan dat te doen. Ladies night, alleen het idee al is idd om te gruwelen. Een soort van Viva-forum maar dan met beeld. The horror.
Ja, of lekker op tijd naar bed met een goed boek of voor mijn part je teennagels knippen is nog interessanter.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Laatst zapte ik er per ongeluk over. Heb het nog geen 2 minuten volgehouden. Idd Viva forum op beeld. Dan zie ik nog liever kerels over voetbal of auto's praten.
Het feit dat het door Linda gesupport wordt zegt genoeg. Die is zelf ook niet vies van een nip and tuck hier en daar. Maar mag toch wel hopen dat die het professioneler aanpakt.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:56 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dat dat enge mens nog een podium krijgt ook nog. Sowieso, het verheerlijken van deze ombouwpraktijken.Allemaal onzekere typetjes die denken er op vooruit te gaan maar het tegendeel is waar.
![]()
Beter hadden ze een programma kunnen maken met enkele goede psychiaters die blootleggen waar het aan schort bij deze figuren.
Niet eens de groenen appeltjes?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Geïnspireerd door Sumanth heb ik gisteren een pak rijste waffels en een pot appelstroop gekocht
Wat zijn dat voor afgrijselijke schoenen eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:39 schreef Vlinder het volgende:
ìk volg inmiddels, maar het is echt niet de moeite waard. Lelijke spullen met achterlijke prijzen
[ afbeelding ]
Dus ik ontvolg maar weer
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:19 schreef IriYe het volgende:
[..]
Nog nooit naar gekeken en ben ook niet van plan dat te doen. Ladies night, alleen het idee al is idd om te gruwelen. Een soort van Viva-forum maar dan met beeld. The horror.![]()
Ik keek nog naar de rijste waffels in de supermarkt gisteren maar heb ze in het schap laten staan, het mag toch niet met gewone stroopquote:Op donderdag 21 november 2019 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Geïnspireerd door Sumanth heb ik gisteren een pak rijste waffels en een pot appelstroop gekocht
Gelukkig maar, die vieze stinkdingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
Ik keek nog naar de rijste waffels in de supermarkt gisteren, maar ze in het schap laten staan, want het mag toch niet met gewone stroop
Ik vind het best kwalijk dat die Mevrouw Gabriëls nu dus nog een podium krijgt ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:15 schreef Pippi het volgende:
Vanavond werd er in Ladies Night kort gesproken over (extreme) plastische chirurgie met Diana Gabriels en daar kwam opeens Naomi in beeld.
Ze heeft 3 weken geleden een neusoperatie laten doen omdat ze "een soort van toren van Pisa recht in haar gezicht had"
en een Dubai neusje wilde
Steeds dat domme irritante gegiechel als ze haar opgespoten mond opentrok.
Gekeken en daarmee 10 min. van mijn leven onnodig verspeeld
Het bleek in feite een promo te zijn voor Plastisch Fantastisch, een serie van 6 afleveringen met Diana Gabriels die volgende week start op net5.
Mag ook met kipfilee hèquote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek nog naar de rijste waffels in de supermarkt gisteren maar heb ze in het schap laten staan, het mag toch niet met gewone stroop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |