Volgens mij wordt een kraamhotel voor een deel vergoed mits als je de juiste verzekering hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:56 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor rijkelui was, daar de meeste vrouwen na een paar uur weer gewoon naar huis gestuurd worden na de bevalling, mits alles ok is.
Dat is als je alleen het bevallingsdeel daar doet, want waarschijnlijk goedkoper dan een poliklinische bevalling in het ziekenhuis, in feite zijn het juist vaak mensen waar de thuisomgeving minder geschikt is om de kraamperiode door te brengen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:56 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor rijkelui was, daar de meeste vrouwen na een paar uur weer gewoon naar huis gestuurd worden na de bevalling, mits alles ok is.
Dat maatje zal dan idd wel verzonnen zijn om reclame te kunnen blijven maken voor die verkoper van nepspullen. Die nu blijkbaar aan z'n 481e naam en profiel bezig is.quote:samantha_de_jong29
Wat heb ik toch lieve vrienden staan altijd voor me klaar ben weer lekker verwend door me maatje met een mooie moncler muts en en LV tas me lieve maatje 💖 tassen en mutsen kun je hier bestellen @numode2019
En dan ook nog een profiel dat uiteraard op privé staat...quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.instagram.com/p/B5BSsdTgEdx/
[..]
Dat maatje zal dan idd wel verzonnen zijn om reclame te kunnen blijven maken voor die verkoper van nepspullen. Die nu blijkbaar aan z'n 481e naam en profiel bezig is.
Die moet je niet houwe maar eete met stroop of kipfilee!quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:39 schreef Leandra het volgende:
Rijste waffels![]()
Hou je rijste waffel joh!
Nou, daarvan zou ik ook uit een keukenraam springen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Voedingsadviezen van Suhmant, helemaal gratis!
Vergeet ook niet om de groenen appeltjes te etee na de training.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:52 schreef JaneDoe het volgende:
Die moet je niet houwe maar eete met stroop of kipfilee!
Ze is 18 jaar jonger dan Tangel dus zal 20 zijn. Of inmiddels 21.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:40 schreef Allyo het volgende:
Hoe oud is de vriendin van Tangel? Ze lijkt echt super jong.
Het valt me nog mee dat ze Broccoli wél goed schrijft.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:29 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
Voedingsadviezen van Suhmant, helemaal gratis!
Dat wordt op de achterbank geregeld.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:14 schreef Cyanide- het volgende:
Er missen wat eiwitten in dat overzicht.
Met appelstroopquote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef Leandra het volgende:
Maar rijste waffel met stroop dus.... dat klinkt bijna als iets om te proberen
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt op de achterbank geregeld.
Maar misschien mag Tangel nu even niet, nu de baby geboren is.
Maar ik hou niet van appelstroopquote:Op woensdag 20 november 2019 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met appelstroop
Dus niet die meuk die je op je pannenkoek doet
2 eieren per dag nog niet genoeg?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:14 schreef Cyanide- het volgende:
Er missen wat eiwitten in dat overzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |