Ik zal hem nog een keer aanpassen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al snap ik hem nog steeds niet helemaal.
Ik begrijp het nu! Hartstikke bedankt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
Als hij nu niet goed is vervang ik hem door 3 Nicki Minaj foto's.
Dat is nergens voor nodig maat, dit was mijn fout, niet die van jou!quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu! Hartstikke bedankt.
Ik was al aan het piekeren.
Komma zou fijn zijn tussen kom en weet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig maat, dit was mijn fout, niet die van jou!
1) Chagrijn 2) Chagrijnig mens 3) Chagrijnig persoon 4) Gemelijk mens 5) Humeurig mens 6) Kniezerig mens 7) Onaangenaam persoon 8) Onaangename persoon 9) Pessimist 10) Sacherijn 11) Zeur 12) Zeurderig mens 13) Zuurpruim 14) Zwartkijkerquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komma zou fijn zijn tussen kom en weet.
Nummer 4quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
1) Chagrijn 2) Chagrijnig mens 3) Chagrijnig persoon 4) Gemelijk mens 5) Humeurig mens 6) Kniezerig mens 7) Onaangenaam persoon 8) Onaangename persoon 9) Pessimist 10) Sacherijn 11) Zeur 12) Zeurderig mens 13) Zuurpruim 14) Zwartkijker
Kniesoor!quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Komma zou fijn zijn tussen kom en weet.
Ik ben trots op je maatquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben al een week nuchter.
Edit: zes dagen.
Hoever ben je met de 12 stappen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je wel, dat doet me goed.
Elke woensdag naar de AA
Afgelopen woensdag was pas de eerste keer, dus ik ben daar nog niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoever ben je met de 12 stappen?
heb je deze al gehad?
Ik zet mijn tekortkomingen op een rij
Ik vertel aan anderen wat mijn tekortkomingen zijn
Want ik heb nog niks gehoord.
Ga zo doorquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was pas de eerste keer, dus ik ben daar nog niet.
Ik heb de eerste twee stappen gehad.
Ik erken dat ik machteloos sta tegenover alcohol en dat ik de controle over mijn leven heb verloren.
Ik geloof dat er een Macht is, groter dan ikzelf, die mij weer gezond kan maken.
Het is soms wat zweverig, maar vervang God door iets waar je je prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik probeer het contact met God, zoals ik hem ervaar, te verdiepen en vraag God om mij te inspireren en de kracht te geven op deze weg door te gaan.
Nou, dat moet ik toch zelf weten.
Zo is het!quote:
Zet em op maat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik erken dat ik machteloos sta tegenover alcohol en dat ik de controle over mijn leven heb verloren.
Ik geloof dat er een Macht is, groter dan ikzelf, die mij weer gezond kan maken.
Zou je er 1 doen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo is het!
Wel schrikken hoor, allemaal tong80-achtige mannen en vrouwen met de meest ellendige verhalen die ze hebben meegemaakt door de drank.
succesquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
sow koekoekquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er zijn 4 vrouwen, 3 daarvan 55+ en een daarvan 35.
Ik zou ze allemaal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |