abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:30:26 #151
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_194680888
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jij bent zo treurig dat je om de moderatie zwart te maken ons met 2 verschillende accounts hier hebt afgekraakt, denk je nog dat ik jou vriendelijk ga behandelen?
Tja, twee accounts inderdaad. Die ik beiden door elkaar gebruik en die ik beiden van naam heb laten veranderen om FOK! te steunen. Tot nu toe heb ik daar van niemand op FOK! commentaar op gehad. Ik maak er nergens een geheim van dat er dezelfde persoon achter zit. Jammer dat ik het beeld bij je opwek dat ik die twee accounts heb om de boel af te kraken.

Daarnaast heb ik niet het idee dat ik de moderatie zwart maak. Ja, ik heb commentaar en ben kritisch, allemaal omdat ik FOK! (en DIG in het bijzonder) een warm hart toedraag.

Zoals ik wel vaker heb aangeven missen jij en Faux. affiniteit met DIG en DIG-users. Daar is op zich niks mee natuurlijk, je kan als mens niet overal affiniteit mee hebben. Het maakt het modden van een forum wel een stuk lastiger: Je maakt sneller de kans dat je users tegen de haren in strijkt doordat je dingen als "gebash" of "offtopic" bestempelt die totaal niet zo bedoelt zijn.

Als jullie die affiniteit wél hadden dan had je geweten dat je niet zomaar iemands hulpvaardige topic moet sluiten, de OP 1:1 overnemen én dan ook nog eens claimen dat het "technisch gezien niet eens mijn post is".

Daar nog eens bovenop zijn zowel jij als Faux. van autoritaire type: als het niet volgens jullie "game plan" gaat dan is het een probleem. Als het niet aan jullie voorwaarden voldoet, dan is discussie onmogelijk. Ook daar is niks mee, maar dan moet je niet raar op kijken als users daar geïrriteerd door raken en nóg kritischer worden.

quote:
En ik moet er ook nog blij mee zijn volgens jou?
Zeker. Ik ben niet de enige die commentaar heeft op de moderatie: ook andere users met een lange DIG historie hebben hun ongenoegen geuit. Dat viel in net zulke onvruchtbare aarde als mijn commentaar. Ik heb jullie mod-gedrag niet zien veranderen in de afgelopen maanden, dus ik vermoed dat ze het of maar gelaten over zich heen laten komen of ze laten FOK! in zijn geheel links liggen. Dus ja, je mag blij zijn dat ik wél blijf en laten weten wat we me dwars zit.

quote:
Ga toch weg.
Tja, als je mensen die anders denken dan jou weg gaat sturen dan wordt het wel een heel stille boel hier...
So we just called him Fred
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:33:36 #152
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_194680931
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
En voor wat betreft een topic over “welke desktop heb je”, ja dat is saai als er alleen specs worden gepost, de bedoeling is dat mensen er met elkaar in dialoog over gaan. Lijkt mij logisch.
En om te voorkomen dat de dialoog anders gaat dan jij wil heb je de post van mij en Megumi verwijderd :?
So we just called him Fred
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:48:32 #153
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194681167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 13:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich kom je dit soort topics vaker tegen op FOK ik vraag dan vaak aan de TS waarom wil je dat weten? Wat ik dacht ook in dit topic als antwoord gegeven te hebben wat blijkbaar is verwijderd?
In het topic over de desktops heb ik niks van jou verwijderd.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194822113
Ah er zijn meer klachten over je :')
pi_194822136
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 21:30 schreef Fred het volgende:

[..]

Tja, twee accounts inderdaad. Die ik beiden door elkaar gebruik en die ik beiden van naam heb laten veranderen om FOK! te steunen. Tot nu toe heb ik daar van niemand op FOK! commentaar op gehad. Ik maak er nergens een geheim van dat er dezelfde persoon achter zit. Jammer dat ik het beeld bij je opwek dat ik die twee accounts heb om de boel af te kraken.

Daarnaast heb ik niet het idee dat ik de moderatie zwart maak. Ja, ik heb commentaar en ben kritisch, allemaal omdat ik FOK! (en DIG in het bijzonder) een warm hart toedraag.

Zoals ik wel vaker heb aangeven missen jij en Faux. affiniteit met DIG en DIG-users. Daar is op zich niks mee natuurlijk, je kan als mens niet overal affiniteit mee hebben. Het maakt het modden van een forum wel een stuk lastiger: Je maakt sneller de kans dat je users tegen de haren in strijkt doordat je dingen als "gebash" of "offtopic" bestempelt die totaal niet zo bedoelt zijn.

Als jullie die affiniteit wél hadden dan had je geweten dat je niet zomaar iemands hulpvaardige topic moet sluiten, de OP 1:1 overnemen én dan ook nog eens claimen dat het "technisch gezien niet eens mijn post is".

Daar nog eens bovenop zijn zowel jij als Faux. van autoritaire type: als het niet volgens jullie "game plan" gaat dan is het een probleem. Als het niet aan jullie voorwaarden voldoet, dan is discussie onmogelijk. Ook daar is niks mee, maar dan moet je niet raar op kijken als users daar geïrriteerd door raken en nóg kritischer worden.
[..]

Zeker. Ik ben niet de enige die commentaar heeft op de moderatie: ook andere users met een lange DIG historie hebben hun ongenoegen geuit. Dat viel in net zulke onvruchtbare aarde als mijn commentaar. Ik heb jullie mod-gedrag niet zien veranderen in de afgelopen maanden, dus ik vermoed dat ze het of maar gelaten over zich heen laten komen of ze laten FOK! in zijn geheel links liggen. Dus ja, je mag blij zijn dat ik wél blijf en laten weten wat we me dwars zit.
[..]

Tja, als je mensen die anders denken dan jou weg gaat sturen dan wordt het wel een heel stille boel hier...
Deze Chevy is alleen mod omdat hij graag een blauwe kleur wilt. Technische kennis is bij hem ver te zoeken. Mag hoor, je hoef niet alles te weten. Maar het ergste is nog dat hij het ontkent en gewoon liegt tegen mij. Ik ben er wel klaar mee en zal dit eens bij een forum admin voorleggen wanneer ik daar zin in heb. Dit begint gewoon triest te worden.

Dus totaal met je eens @Fred

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 08:41:27 ]
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:28:04 #156
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194823772
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:37 schreef Syd het volgende:

[..]

Deze Chevy is alleen mod omdat hij graag een blauwe kleur wilt. Technische kennis is bij hem ver te zoeken. Mag hoor, je hoef niet alles te weten. Maar het ergste is nog dat hij het ontkent en gewoon liegt tegen mij. Ik ben er wel klaar mee en zal dit eens bij een forum admin voorleggen wanneer ik daar zin in heb. Dit begint gewoon triest te worden.

Dus totaal met je eens @:Fred
Wat jij vindt heeft weinig met de moderatie zelf te maken. Het enige wat jij probeert te doen is je gelijk halen over een suf onderwerpje, en omdat ik het niet met je eens ben pak je me op mijn blauwe naam. Heeft niks met die discussie over OEM licenties te maken verder.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:29:17 #157
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194823795
Naast mod ben hier ook gewoon user, met een eigen mening en visie. Dat mag gewoon hoor.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194823848
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat jij vindt heeft weinig met de moderatie zelf te maken.
Als jij als mod zijnde onzin loopt te verkondigen dan heeft dat zeker met jouw functie als mod te maken.

quote:
Het enige wat jij probeert te doen is je gelijk halen over een suf onderwerpje, en omdat ik het niet met je eens ben pak je me op mijn blauwe naam. Heeft niks met die discussie over OEM licenties te maken verder.
Nee ik probeer geen gelijk te halen, jij zegt letterlijk dat OEM versies niet bestaan dus adviseer jij als Mod letterlijk onzin aan andere users en lezers die het topic zien, een blauwe kleur wordt toch vaak serieuzer genomen.

Als jij dit naar tig keer nog steeds niet inziet ben jij gewoon niet modwaardig. Maar goed dat was je blijkbaar al maanden niet..... En daarom is DIG nu ook verneukt door users/mods zoals jij.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:35:34 #159
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194823875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:33 schreef Syd het volgende:

[..]

Als jij als mod zijnde onzin loopt te verkondigen dan heeft dat zeker met jouw functie als mod te maken.
Dat ik onzin verkoop is slechts jouw mening, Syd. Dat mag :)
quote:
[..]

Nee ik probeer geen gelijk te halen, jij zegt letterlijk dat OEM versies niet bestaan dus adviseer jij als Mod letterlijk onzin aan andere users en lezers die het topic zien, een blauwe kleur wordt toch vaak serieuzer genomen.
Waar zeg ik dat OEM versies niet bestaan?
quote:
Als jij dit naar tig keer nog steeds niet inziet ben jij gewoon niet modwaardig. Maar goed dat was je blijkbaar al maanden niet..... En daarom is DIG nu ook verneukt door users/mods zoals jij.
Oké dus iemand is pas modwaardig als jij je mening bij diegene kan doordrukken? Interessant.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194823911
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat ik onzin verkoop is slechts jouw mening, Syd. Dat mag :)
[..]

Waar zeg ik dat OEM versies niet bestaan?
[..]

Oké dus iemand is pas modwaardig als jij je mening bij diegene kan doordrukken? Interessant.
:')

laat maar jij snapt er werkelijk niks van. Het is ook wel vrij duidelijk dat jij gewoon niet mod waardig bent.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:38:32 #161
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194823930
Als een OEM licentie voor 10 euro wordt aangeboden op een website terwijl diezelfde software aangeboden wordt voor 250 euro mag men daar vraagtekens bij zetten. Net als bij een zwerver die een fiets verkoopt voor een tientje.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:39:46 #162
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194823955
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:37 schreef Syd het volgende:

[..]

:')

laat maar jij snapt er werkelijk niks van. Het is ook wel vrij duidelijk dat jij gewoon niet mod waardig bent.
Oké dat is erg jammer. Fijne dag verder Syd!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194823982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als een OEM licentie voor 10 euro wordt aangeboden op een website terwijl diezelfde software aangeboden wordt voor 250 euro mag men daar vraagtekens bij zetten. Net als bij een zwerver die een fiets verkoopt voor een tientje.
Gast, ophouden nu, ik heb je dit nu al letterlijk tig keer laten zien wat het verschil is. Dat jij letterlijk te dom kan ik echt niks aan doen.

Ik heb je uitgelegd waarom, ik heb je zelf, op jouw niveau een link gevonden waar alles in mickey mouse taal uitgelegd staat. Maar je bent te laks om dat door te nemen. Dat jij dit nu nog durft te vragen word ik echt schijtziek van.

Ik ben er ook klaar mee, in ieder geval met jouw, ik zal daarom ook een klacht indienen bij forumadmin via de mail. Dit is in en in triest aan het worden.

Lekker de calimero nu uithangen.....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 10:42:17 ]
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 10:50:40 #164
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194824101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:41 schreef Syd het volgende:

[..]

Gast, ophouden nu, ik heb je dit nu al letterlijk tig keer laten zien wat het verschil is. Dat jij letterlijk te dom kan ik echt niks aan doen.
Je bent een woordje vergeten :D
quote:
Ik heb je uitgelegd waarom, ik heb je zelf, op jouw niveau een link gevonden waar alles in mickey mouse taal uitgelegd staat. Maar je bent te laks om dat door te nemen. Dat jij dit nu nog durft te vragen word ik echt schijtziek van.

Ik ben er ook klaar mee, in ieder geval met jouw, ik zal daarom ook een klacht indienen bij forumadmin via de mail. Dit is in en in triest aan het worden.

Lekker de calimero nu uithangen.....
Oké, ik hoor het wel. Fijne dag!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194829966
:')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 22 september 2020 @ 17:59:31 #166
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195202802
Kunnen jullie de rest schonen alvast bedankt.
DIG / Modem blijft in bridge mode (ondanks 2x bellen met Ziggo)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 18:31:34 #167
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195203239
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 17:59 schreef Megumi het volgende:
Kunnen jullie de rest schonen alvast bedankt.
DIG / Modem blijft in bridge mode (ondanks 2x bellen met Ziggo)
Alsjeblieft.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator donderdag 24 september 2020 @ 10:29:26 #168
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195230254
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:27 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Waarom laat je een deel staan en haal je een deel weg? Wat is het nut of doel daarvan?
Vragen over moderatie in FB aub. Ik laat het weg omdat dat topic over iPhones, geen persoonlijke dingetjes.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195230270
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Vragen over moderatie in FB aub. Ik laat het weg omdat dat topic over iPhones, geen persoonlijke dingetjes.
Zoals ik al zei, waarom laat je een deel staan.
  Moderator donderdag 24 september 2020 @ 10:31:08 #170
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195230287
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:30 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, waarom laat je een deel staan.
Omdat ik het niet nodig vind om het te verwijderen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195230334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Omdat ik het niet nodig vind om het te verwijderen,
Bijzonder gezien het volgende: Ik laat het weg omdat dat topic over iPhones, geen persoonlijke dingetjes.
  Moderator donderdag 24 september 2020 @ 10:36:17 #172
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195230357
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:34 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Bijzonder gezien het volgende: Ik laat het weg omdat dat topic over iPhones, geen persoonlijke dingetjes.
Ok!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 27 september 2020 @ 02:51:58 #173
19194 Oversight
◢◤
pi_195278825
;) Lief blauw, mogen wij in DIG een topic om ook Ebooks aan elkaar .... euhmmm.. uit te lenen ?

O-) ... zie ook TTK FB

[ Bericht 36% gewijzigd door Oversight op 27-09-2020 04:53:14 ]
◢◤
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 10:54:52 #174
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195281428
quote:
3s.gif Op zondag 27 september 2020 02:51 schreef Oversight het volgende:
;) Lief blauw, mogen wij in DIG een topic om ook Ebooks aan elkaar .... euhmmm.. uit te lenen ?

O-) ... zie ook TTK FB
Nee. :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 27 september 2020 @ 11:00:17 #175
19194 Oversight
◢◤
pi_195281497
quote:
3s.gif Op zondag 27 september 2020 02:51 schreef Oversight het volgende:
-O- Lief blauw,
:( ...nou. *stampt met voet*

}:| T'is dat we je nodig hebben hier.

_O- als ik me ooit echt verveel gaan we deze tegen het licht van de policy houden,...

O-) Met Gratis treinreizen heb ik het OOK na 25 slotjes gewonnen van een tag-team blauw.

;) Voor nu....

:O ... dittus.
◢◤
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')