Golden shower is op zich niks mis meequote:Op vrijdag 8 november 2019 15:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben meer van de babygoldenshowers
Dat is wel waar. Alles boven de 35K kan me echt aan m'n reet roesten wat Rolex betreft.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
Maar even serieus hoe duurder rolexen worden hoe lelijker. Echt een kampermerk
In het geval van heling zit er meestal geen doos/papieren bij.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je de naam van de verkoper ziet ook nog eens grote kans dat je meewerkt aan heling
Ik heb 2 keer de helft op de bank staanquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit ik ook een beetje tegenaan. En uit 1987
Nieuwe kost 6400. Maar is ook weer zo duurm
Alsof een koper doorheeft of die echt zijnquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In het geval van heling zit er meestal geen doos/papieren bij.
Dus ik zou zeggen CHILL HASSAN
Wil jij mijn vriendin zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Haha, smooth. Als het goed is hoef ik nooit meer van m’n leven te daten.
Jij al een vriendin?
Wel een van de mooiere modellenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
https://www.chrono24.nl/r(...)-set--id12571108.htm
zal ik deze kopen
quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
zal ik deze kopen
Kijk iemand met smaakquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel een van de mooiere modellen
Ik ben natuurlijk skeere heftruckchauffeur maar als k ooit t geld heb, zou ik wel een AP royal oak willen mjaaa
Nou en heb toch een iPhonequote:
Van coolblue ?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk iemand met smaak
[..]
Nou en heb toch een iPhone
Wie niet hierquote:
Nee hotredquote:
Ben jij ooit wel eens het ziekenhuis ingeslagen met je eigen hond?quote:
Ooit wel eens geweldadig gefist in je oor?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens het ziekenhuis ingeslagen met je eigen hond?
O SORRY HOOR MENEER-DE-IK-HEB-GEEN-HERSENBLOEDING-GEHAD-MENEER !!quote:
Uitgescheurde kleren in dit gevalquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hou niet van te ruime kleren, dank je
Excuses aanvaard, gehandicapte medemensquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
O SORRY HOOR MENEER-DE-IK-HEB-GEEN-HERSENBLOEDING-GEHAD-MENEER !!
Jezelf uitkleden kan inderdaad voor sommige mensen een uitdaging betekenenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uitgescheurde kleren in dit geval
Ach, je ziet direct wat voor volk dat is. Met gender reveal party en baby shower.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha, als ik die zus van dat zwangere wijf was had ik der mooi in der pens getrapt
Die is mooooi! En subtiel. 7/10quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
zal ik deze kopen
Gefeliciteerd vriendquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:49 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet maar is ook goed.
Als hij dat het waard vindt, is dat toch zijn keus.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet cacjie straks geeft hij hier echt 4k aan uit
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:49 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet maar is ook goed.
Die dingen behouden hun waarde wel dus boeiequote:Op vrijdag 8 november 2019 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga denk ook een gestolen iphone handel doen danquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer ditquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Geen idee wat ik moet kijken op Netflix of Videoland
Inderdaad, zo'n alleenstaande drugsverslaafde moeder is vragen om problemen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gatverdamme, gelukkig is er geen kind uit voortgekomen dan.
Ja jij bent te druk met in elke sc op fok zittenquote:
Inderdaad Sherlockquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jij bent te druk met in elke sc op fok zitten
Thanksquote:
In tegenstelling tot mijn Apple Watch kun je er niet mee betalen. Dus wel matig voor die prijs.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ThanksGoedzo nog iemand die het snapt
Er is hoop
Mwah, m'n telefoon uit m'n broekzak halen kost toch niet zoveel tijd. Op zich een leuke gadget maar dan ga ik liever voor iets met meer elan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:20 schreef Cachie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijn Apple Watch kun je er niet mee betalen. Dus wel matig voor die prijs.
Je hebt er ook geen reet aan. Koop liever iets waar je wat aan hebt voor 4kquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah, m'n telefoon uit m'n broekzak halen kost toch niet zoveel tijd. Op zich een leuke gadget maar dan ga ik liever voor iets met meer elan.
@Elanquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah, m'n telefoon uit m'n broekzak halen kost toch niet zoveel tijd. Op zich een leuke gadget maar dan ga ik liever voor iets met meer elan.
Je kan er toch van genietenquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt er ook geen reet aan. Koop liever iets waar je wat aan hebt voor 4k
Ja leukquote:
@Niveauquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht dat jij zo'n hoog niveau had.
Maar dat is ook maar schijn blijkt maar weer
Je kan er niet zo van genieten als een goede pot Fifaquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan er toch van genieten
[..]
Ja leuk
Een goede pot FIFA duurt 10 minuten. Een Rolex gaat een leven lang mee.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan er niet zo van genieten als een goede pot Fifa
Maar een goede pot Fifa neem je mee in je graf en die Rolex wordt geroofd of verkocht door je kinderenquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede pot FIFA duurt 10 minuten. Een Rolex gaat een leven lang mee.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar een goede pot Fifa neem je mee in je graf en die Rolex wordt geroofd of verkocht door je kinderen
Zie maar zo, jij hoeft tenminste nu niet naar het toilet en ik wel vriendquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh die kinderen zullen dat ding met trots dragen. Nou ja, één ervan.
Totdat je die dingen uit een 3d printer kan laten rollenquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die dingen behouden hun waarde wel dus boeie
Je moet overgeven?quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zie maar zo, jij hoeft tenminste nu niet naar het toilet en ik wel vriend
Denk je dat echt jaquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Totdat je die dingen uit een 3d printer kan laten rollen
Ga je er een paar ontvoeren? Denk niet dat een man in zijn eentje makkelijk kinderen kan adopteren.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh die kinderen zullen dat ding met trots dragen. Nou ja, één ervan.
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je er een paar ontvoeren? Denk niet dat een man in zijn eentje makkelijk kinderen kan adopteren.
Echt hequote:Op vrijdag 8 november 2019 19:05 schreef TTSS het volgende:
Echt weer CK, lekker de hele tijd lurken en dan vanuit het niets met een linkse directe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |