Nee, ik ben reeds overleden.quote:
Zulks een aanname, ik luister dagelijks Spotifyquote:Op woensdag 6 november 2019 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij snapt hem vriendin
Jij geen Spotifygebruiker lees ik al?
schaamteloos.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee... ik heb mijn auto op een parkeerplaats gezet van een ander bedrijf.
Of ik dat niet meer wilde doen ..
rond de 60 denk, daarna wordt lopen met die rugzak wel zwaarquote:Op donderdag 7 november 2019 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
T/m welke leeftijd Kan je backpacken
72quote:Op donderdag 7 november 2019 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben je al te oud voorquote:Op donderdag 7 november 2019 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Auto is opgehaald voor winterbanden, auto weer gebracht, auto weer opgehaald, want verkeerde bandenquote:
Lekker handig.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Auto is opgehaald voor winterbanden, auto weer gebracht, auto weer opgehaald, want verkeerde banden
Communicatie is key!quote:
handig.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto is opgehaald voor winterbanden, auto weer gebracht, auto weer opgehaald, want verkeerde banden
Goed zo, bij mij kon het niet eerder.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig.
ik heb er vorige maand all weather banden op laten leggen.
ik had geen zin meer om te wisselen.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, bij mij kon het niet eerder.
Kost mij 150 euro netto, maar ik rijd er ook mee naar Dalfsenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had geen zin meer om te wisselen.
zeker omdat die auto toch meer stil staat dan wat anders.
op het werk eens vragen wat het me zou kosten om ook prive met de werk auto te gaan rijden
150 zou ik ook prima vinden.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kost mij 150 euro netto, maar ik rijd er ook mee naar Dalfsen
Meer om aan te geven dat de auto goed gebruikt wordt.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
150 zou ik ook prima vinden.
waar je er dan mee naartoe rijdt boeit toch niet?
met mijn werk auto heb ik afgelopen half jaar 15000km gereden. met mn eigen 2000 ofzo, maar dat komt omdat ik er mee naar Odense op en neer ben geredenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer om aan te geven dat de auto goed gebruikt wordt.
Ja manquote:
Okequote:Op donderdag 7 november 2019 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn werk auto heb ik afgelopen half jaar 15000km gereden. met mn eigen 2000 ofzo, maar dat komt omdat ik er mee naar Odense op en neer ben gereden
lekker op zoek naar jezelf in zuid amerikaquote:
Of Ibizaquote:Op donderdag 7 november 2019 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker op zoek naar jezelf in zuid amerika
Ik denk niet dat ik mezelf daar vind, ik hou niet van warmte en stranden met veel mensenquote:
Ga je lekker naar Alaska, minder mensen, geen warmte of strandenquote:Op donderdag 7 november 2019 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mezelf daar vind, ik hou niet van warmte en stranden met veel mensen
alaska heeft wel heel veel kustlijn, weet je zeker dat daar geen strand bij zit?quote:Op donderdag 7 november 2019 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je lekker naar Alaska, minder mensen, geen warmte of stranden
Niet zulk strand als Ibiza...quote:Op donderdag 7 november 2019 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alaska heeft wel heel veel kustlijn, weet je zeker dat daar geen strand bij zit?
Maar Alaska wil ik wel heen
mijn lijstje is vrij langquote:Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zulk strand als Ibiza...
Alaska staat sowieso nog wel op het lijstje
Mijn lijstje is langerquote:
Dank je welquote:
wat eet je vanavond?quote:
Ik heb een borrel van werk en aansluitend een dinerbuffet, dus ik ben benieuwd.quote:
vega kipkrokant, aardappelschijfjes en uhm, ik dacht worteltjesquote:Op donderdag 7 november 2019 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een borrel van werk en aansluitend een dinerbuffet, dus ik ben benieuwd.
En jij ?
Veel plezierquote:Op donderdag 7 november 2019 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een borrel van werk en aansluitend een dinerbuffet, dus ik ben benieuwd.
En jij ?
Haha vegaquote:Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vega kipkrokant, aardappelschijfjes en uhm, ik dacht worteltjes
Wajo zelfde merk winterjas als Jol Beukersquote:
Moet toch naar m'n werk hequote:Op donderdag 7 november 2019 18:24 schreef Catkiller het volgende:
Mensen met een winterjas.
Blijf gewoon lekker binnen als het koud is.
Dat is een keuze die je maakt.quote:
Vorige collectie zekerquote:Op donderdag 7 november 2019 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wajo zelfde merk winterjas als Jol Beukers
Gvd succesvol
Nee al wel 3 collecties terugquote:
Denk eens heel goed naquote:Op donderdag 7 november 2019 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom wrapt die gast die auto's zo mokerlelijk in goud. Man man man.
Omdat die geen smaak heeft?quote:
Die auto's staan natuurlijk gewoon op naam van z'n bedrijf en worden gebruikt als reclameauto'squote:Op donderdag 7 november 2019 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die geen smaak heeft?
13quote:Op donderdag 7 november 2019 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Echt jongequote:Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
POL / Rare overeenkomsten Isralisch rechts en nazi's
BIEMquote:Op donderdag 7 november 2019 19:03 schreef Rozevla het volgende:
Moeilijk veel Chinees gegeten.
Klap bijna uit mekander
Wat is er?quote:
Heey allerbeste user van de hele scquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dolgraag jouw anus wil likken
Vind je dat geen plebsvoer?quote:Op donderdag 7 november 2019 19:03 schreef Rozevla het volgende:
Moeilijk veel Chinees gegeten.
Klap bijna uit mekander
Wat heb jij gegeten?quote:
Wat vind je van m'n topics?quote:
Vergelijking met Nazi's zijn nooit echt succesvol. Verder zijn veel Israeli's wel moeilijk racistisch inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat vind je van m'n topics?
POL / Rare overeenkomsten Isralisch rechts en nazi's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |