die zijn goedkoper.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
Nee die bevroreren kartonnen planken uit de vriezer zijn lekker
Je moet ze ook wel eerst verwarmen.quote:Op donderdag 7 november 2019 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
Nee die bevroreren kartonnen planken uit de vriezer zijn lekker
quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:02 schreef C.L.Werner het volgende:
@:anneloos @:charlotte3 @:jantje2k @:coolguy @:danny @:klapmongeaul @:stokj @:smegmasmuller @:djmo @:plompzakker @:varkenshart
Mij niet meer mentionen graagquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:02 schreef C.L.Werner het volgende:
@:anneloos @:charlotte3 @:jantje2k @:coolguy @:danny @:klapmongeaul @:stokj @:smegmasmuller @:djmo @:plompzakker @:varkenshart
Mijn andere account wel Willem.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:05 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij bent niet gementioned beter lezen harrie
Ga je moeder lastigvallen kleuter.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:02 schreef C.L.Werner het volgende:
Wat is dat bakje in de linkerbovenhoek?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:14 schreef Treinhoer het volgende:
Dus, ik besloot vandaag om maar eens een pizza bij Papa Johns te bestellen, kan natuurlijk niet als je wil afvallen maar goed, was wel benieuwd naar deze "nieuwe" keten
Een 30 cm Chicken Shoarma dus. Ik weet niet wàt er gebeurd is met de Chicken én de Shoarma, maar waarschijnlijk ligt de shoarma op de A1 en de Chicken ergens langs de A27, want het leek meer een margharita pizza met restjes van de vorige pizza... Wát een aanfluiting. Nooit meer dus.
[ afbeelding ]
Aioliquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wat is dat bakje in de linkerbovenhoek?
quote:
Ziet er opzich nog wel ok uitquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:14 schreef Treinhoer het volgende:
Dus, ik besloot vandaag om maar eens een pizza bij Papa Johns te bestellen, kan natuurlijk niet als je wil afvallen maar goed, was wel benieuwd naar deze "nieuwe" keten
Een 30 cm Chicken Shoarma dus. Ik weet niet wàt er gebeurd is met de Chicken én de Shoarma, maar waarschijnlijk ligt de shoarma op de A1 en de Chicken ergens langs de A27, want het leek meer een margharita pizza met restjes van de vorige pizza... Wát een aanfluiting. Nooit meer dus.
[ afbeelding ]
Alleen op dagen dat hij niet bezig is met zijn 4 master opleidingen of het managen van zijn eigen gigantisch succesvolle horecagelegenheid.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Deze ts
Je hebt volgens mij echt een eethuisobsessie
En z'n vastgoedportefeuillequote:Op vrijdag 8 november 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen op dagen dat hij niet bezig is met zijn 4 master opleidingen of het managen van zijn eigen gigantisch succesvolle horecagelegenheid.
Je vergeet baffenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen op dagen dat hij niet bezig is met zijn 4 master opleidingen of het managen van zijn eigen gigantisch succesvolle horecagelegenheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |