abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2019 @ 21:50:31 #126
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824025
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:48 schreef HetDonkertAan het volgende:
Maar ff wat anders he STEL dat de piloot nu inderdaad gegijzeld werd en dus naar Henk van de hulptroepen belt met de mededeling dat hij gegijzeld wordt....
Kaper ziet dit en roept boos: "Don't call"
Henk legt telefoon neer. Kaper bedenkt plan: "Give them another call, tell them it was a joke"
Waarop Jan dus weer naar Henk belt met de mededeling dat het om een grapje ging.

.......

Wat zou Henk (dus van de hulptroepen) dan doen in die situatie????
Hoe vaak moeten we het nog zeggen? :|W
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 6 november 2019 @ 21:51:09 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_189824039
Ik kan me ook wel voorstellen dat bij een kapingscode gewoon het hele vliegtuig op lockdown gaat wat alleen door de politie ontgrendeld kan worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189824056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:51 schreef speknek het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat bij een kapingscode gewoon het hele vliegtuig op lockdown gaat wat alleen door de politie ontgrendeld kan worden.
Niet automatisch in ieder geval. En de buitendeur stond nog gewoon open.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 6 november 2019 @ 21:52:02 #129
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824057
quote:
Dat gebeurd ook.. En de piloot kan buiten dansen wat ie wil..
pi_189824067
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:49 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Oke.. en ik sta niet onder de douche maar ga een kop koffie pakken en dan ga ik weer verder typen maar ik weet niet of dat in dit topic is want hier is verder niet zoveel meer te doen behalve dan te lezen dat jij onder de douche staat #metoo
#waterdruppels
  woensdag 6 november 2019 @ 21:52:55 #131
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:51 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Komt vaak mede door verplichte radiostilte
  woensdag 6 november 2019 @ 21:53:02 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_189824074
quote:
dat mag nooit ivm veiligheid , Nooddeuren moeten ten alle tijden van binnen en buiten open gemaakt kunnen worden
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 6 november 2019 @ 21:53:04 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_189824075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:51 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ja maar je komt dan niet meer in de cockpit en kan dus ook niet makkelijk verifiėren of er niemand anders in zit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 november 2019 @ 21:53:58 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_189824083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat mag nooit ivm veiligheid , Nooddeuren moeten ten alle tijden van binnen en buiten open gemaakt kunnen worden
Ik bedoelde ook eigenlijk meer de cockpitdeur en de motoren die niet meer opstarten.
pi_189824085
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja maar je komt dan niet meer in de cockpit en kan dus ook niet makkelijk verifiėren of er niemand anders in zit.
De cockpitdeur is op de grond (bij de gate) ook altijd open want dat is een vluchtroute. En een cockpit heeft natuurlijk altijd nog ramen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_189824103
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook eigenlijk meer de cockpitdeur en de motoren die niet meer opstarten.
Daar zijn geen automatische systemen voor die het verhinderen. Een vliegtuig heeft ook geen 'contactsleutel'.
  woensdag 6 november 2019 @ 21:54:47 #137
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook een lockdown protocol.. Volgens mij heeft een vliegtuig verder geen sleuteltjes..
pi_189824131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:48 schreef HetDonkertAan het volgende:
Maar ff wat anders he STEL dat de piloot nu inderdaad gegijzeld werd en dus naar Henk van de hulptroepen belt met de mededeling dat hij gegijzeld wordt....
Kaper ziet dit en roept boos: "Don't call"
Henk legt telefoon neer. Kaper bedenkt plan: "Give them another call, tell them it was a joke"
Waarop Jan dus weer naar Henk belt met de mededeling dat het om een grapje ging.

.......

Wat zou Henk (dus van de hulptroepen) dan doen in die situatie????
Maar waarom steeds Henk en Jan? Een Mohammed of Hani kan ook een prima piloot zijn hoor.
  woensdag 6 november 2019 @ 21:56:17 #139
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_189824132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Een vliegtuig heeft ook geen 'contactsleutel'.
niet helemaal waar

Kleine vliegtuigjes hebben vaak nog wel een contactsleutel nodig om te starten, maar de grote lijntoestellen worden met behulp van schakelaars gestart.

De deur van de cockpit is voorzien van een elektronisch slot, dus daar is ook geen sleuteltje voor nodig.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_189824142
Als het vliegtuig geparkeerd is dan is er dus geen lockdown-protocol voor de deuren, het enige wat er afgegrendeld wordt is de taxibaan zodat ze niet kunnen vertrekken, en het uiteinde van de jetway biij de gate die vol gezet wordt met beveiligers.
pi_189824152
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hoe vaak moeten we het nog zeggen? :|W
Henk zou dus inderdaad het radiocontact verbreken om daarna zijn directe collega's erop te attenderen dat hij toch vermoed dat Jan onder dwang een verklaring geeft en niet echt een grap heeft gemaakt......
Aha

Maar dan nu het volgende..... : wat zouden de directe collega's van Henk daarop reageren....?
Hu..... Hu.......
  woensdag 6 november 2019 @ 21:57:28 #142
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824155
Marechaussee twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:45:28 Om 22:00 uur is een persvoorlichter voor de media beschikbaar voor toelichting. Locatie: Politiepost Schiphol Plaza. reageer retweet
pi_189824176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:56 schreef RAVW het volgende:

[..]

De deur van de cockpit is voorzien van een elektronisch slot, dus daar is ook geen sleuteltje voor nodig.
Klopt, elektronisch codeslot (van buiten) of schakelaar in de cockpit (van binnen). Maar die staat bij de gate eigenlijk altijd open zodat de crew er makkelijk in of uit kan.

Een vliegtuig proberen te kapen bij een gate is ook echt het meest zinloze wat je kan proberen.
  woensdag 6 november 2019 @ 21:59:42 #144
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824201
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:57 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Henk zou dus inderdaad het radiocontact verbreken om daarna zijn directe collega's erop te attenderen dat hij toch vermoed dat Jan onder dwang een verklaring geeft en niet echt een grap heeft gemaakt......
Aha

Maar dan nu het volgende..... : wat zouden de directe collega's van Henk daarop reageren....?
Hu..... Hu.......
Radiocontact word niet serieus genomen na de melding en die melding gaat niet per gesproken bericht blijkbaar..
pi_189824221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:56 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

Maar waarom steeds Henk en Jan? Een Mohammed of Hani kan ook een prima piloot zijn hoor.
Kan, maar vasthouden aan deze twee gefingeerde namen vermakkelijkt de huidige situatieschets. Zodat alle meelezers een juist beeld kunnen vormen bij hoe de gebeurtenissen zich naar alle waarschijnlijkheid daadwerkelijk hebben afgespeeld ;)

Constitentie is de sleutel om misdaden op te lossen en om eventuele vliegtuigkapingen die achteraf niet helemaal een vliegtuigkaping bleken te zijn helder in beeld te krijgen. ;)
pi_189824231
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_189824255
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:59 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Radiocontact word niet serieus genomen na de melding en die melding gaat niet per gesproken bericht blijkbaar..
Juist! Dus we(Henk) houden gewoon vast aan het protocol na deze melding. We nemen het zekere voor het onzekere! Heel verstandig (y)
  woensdag 6 november 2019 @ 22:05:14 #148
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_189824295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Klopt, elektronisch codeslot (van buiten)
Een vliegtuig proberen te kapen bij een gate is ook echt het meest zinloze wat je kan proberen.
code slot is toch nog niet zo lang is toch na die zelfmoord van die piloot die toen zich opgesloten had in de cockpit en tegen die berg is aangevlogen

ach , mensen kunnen wanhopig zijn ... dus je moet er nooit van uit gaan dat niemand het doet bij de gate

3 vliegtuigen een gebouw binnen vliegen had ook nog nooit iemand rekening mee gehouden voor 2001
  woensdag 6 november 2019 @ 22:06:42 #149
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189824316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:41 schreef Ali_boo het volgende:

Hij heeft toch een fucking telefoon, ja sorry jongens vals alarm , ik zal het niet meer doen
Wat hij mogelijk ook zou zeggen als de kaper een 9 mm tegen zijn achterhoofd houdt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 6 november 2019 @ 22:07:23 #150
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189824330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Juist! Dus we(Henk) houden gewoon vast aan het protocol na deze melding. We nemen het zekere voor het onzekere! Heel verstandig (y)
:') Dat is al 100 keer genoemd hier..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')