twitter:Marechaussee twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:31:25Op dit moment onderzoeken wij een verdachte situatie aan boord van een vliegtuig op #schiphol. Nadere mededelingen volgen. reageer retweet
twitter:Marechaussee twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:37:00Passagiers en crew veilig van boord. Onderzoek ter plaatse duurt nog voort. reageer retweet
NOS liveblog:twitter:AirEuropa twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:17:55#AirEuropaInfo Vals alarm. Op de vlucht van Amsterdam tot Madrid werd vanmiddag, per ongeluk, een waarschuwing geactiveerd die protocollen voor ontvoeringen op de luchthaven lanceert. Alle passagiers wachten perfect om snel te vliegen. Ons excuus voor 't ongemak. reageer retweet
Dat is best te doen.. andersom is minder..quote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dat slaat als een lul op een baksteen ☹
Ik ga onderduiken denk ik.twitter:010Emirhan twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:08:49@Voetbalisgeloo1 @jack6ot Je hebt wel grote praatjes voor iemand die rens heet reageer retweet
wel jammer dat die andere knop ook nog niet van toepassing was aangezien nog niet iedereen aan boord was.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef TheRacingElf het volgende:
"Een bron meldt aan De Telegraaf dat de gezagvoerder ’aan een stagiair wilde uitleggen wat alle codes betekenen’. Vervolgens werd ’per ongeluk daadwerkelijk op de knop ’send’ gedrukt’.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-vliegtuig-schiphol
Ik denk dat die zijn brevet (en zijn pensioen) wel mag inleveren.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Mogen we namens de passagiers een andere piloot?
Dat foutje kan je toch binnen enkele sec rechtenzetten?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef TheRacingElf het volgende:
"Een bron meldt aan De Telegraaf dat de gezagvoerder ’aan een stagiair wilde uitleggen wat alle codes betekenen’. Vervolgens werd ’per ongeluk daadwerkelijk op de knop ’send’ gedrukt’.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-vliegtuig-schiphol
als je niet door heb dat je op sent heb gedruktquote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat foutje kan je toch binnen enkele sec rechtenzetten?
Niet in het land der protocollenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat foutje kan je toch binnen enkele sec rechtenzetten?
Ik vind het ook vreemd dat die piloot niet iedereen gevraagd heeft om even uit te stappen en daarna de 'walk of shame' zijn vliegtuig uit heeft gemaakt om het gewoon uit te leggen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef epicbeardman het volgende:
en dan duurt het 1.5 uur om er achter te komen? mooi verhaal
coverup van hoe 3 verwarde mannen makkelijk met messen een vliegtuig konden boarden
saaie film zou dat zijn danquote:Op woensdag 6 november 2019 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit had wel een aflevering van mr. Bean kunnen zijn
Ze hebben toch radiocontact? Hebben ze al die tijd niets van de piloten gehoordquote:Op woensdag 6 november 2019 21:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je niet door heb dat je op sent heb gedrukt heb
Over BNW gesprokenquote:
twitter:mir_nexit twitterde op woensdag 06-11-2019 om 21:12:48@nathaliekoopma2 @geenstijl Martin Vrijland waarschuwde voor false flags/oefeningen in Europa gedurende 3 dagen. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Maar goed.. we wachten af. reageer retweet
Ik denk dat het verhaal van 3 mannen met messen een coverup is voor het feit dat er 5 mannen met messen waren.quote:
26 April 1986quote:
Ja, dan overleg je toch een manier waarop je snel kan duidelijk maken dat het idd een fout was? ''Stuur nu je lekkerste passagiers en stewardessen naar de gate met de handen omhoog.'' Ben je met vijf minuten klaar.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze hebben toch radiocontact? Hebben ze al die tijd niets van de piloten gehoord
Vind het maar een vreemd verhaal
Er is niet zoiets als een "send" knop op het betreffende panel.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
NEW: Pilot pressed "send" by accident while explaining to an intern what the transponder codes are for
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Van Standby af halen is alleen voor TCAS, de transpondercode blijft ie sowieso uitzenden.
En hoe weet je dat een bericht na de melding niet van de kapers of in hun opdracht is?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dan overleg je toch een manier waarop je snel kan duidelijk maken dat het idd een fout was? ''Stuur nu je lekkerste passagiers naar de gate met de handen omhoog.'' Ben je met vijf minuten klaar.
Van Standby af halen is alleen voor TCAS, de transpondercode blijft ie sowieso uitzenden. En waarschijnlijk zijn de 7000-codes een uitzondering die altijd een 'IDENT' uitzenden als je ze invoert.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een "send" knop op het betreffende panel.
Paneel ziet er ongeveer zo uit. Je moet de code intoetsen en 'm van Standby halen.
[ afbeelding ]
Dan komen er vrouwen in burka eerstquote:Op woensdag 6 november 2019 21:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En hoe weet je dat een bericht na de melding niet van de kapers of in hun opdracht is?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als een "send" knop op het betreffende panel.
Paneel ziet er ongeveer zo uit. Je moet de code intoetsen en 'm van Standby halen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Van Standby af halen is alleen voor TCAS, de transpondercode blijft ie sowieso uitzenden.
Heb je wel genoeg blikken in huis gehaald?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het kan best zijn dat dit 'oefeningen' zijn om eventuele terroristen te laten zien dat 'wij' voorbereid zijn op een eventuele aanval.
Ook in t achterhoofd houdende dat de IS-leider nu dood blijkt.
Zou ook niet helemaal gek zijn vind ik.
Zie deze discussie in het vorige deel.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En hoe weet je dat een bericht na de melding niet van de kapers of in hun opdracht is?
Waarvoor? Kattenvoer?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg blikken in huis gehaald?
Neu want dat is de regel.. als er een kapingsmelding is, is alle bericht daarna niet meer te vertrouwenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie deze discussie in het vorige deel.
dacht wel dat het inderdaad altijd zichtbaar is .. als je zeker wil zijn ....probeer het even uit op schiphol ......O wacht ...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Van Standby af halen is alleen voor TCAS, de transpondercode blijft ie sowieso uitzenden. En waarschijnlijk zijn de 7000-codes een uitzondering die altijd een 'IDENT' uitzenden als je ze invoert.
Jaha, zie vorige deel.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neu want dat is de regel.. als er een kapingsmelding is, is alle bericht daarna niet meer te vertrouwen
Terwijl die hoer niet eens jarig was?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:22 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb ook weleens "Gefeliciteerd hoer!" verzonden..
Neehee dat is me veel te veel zoekwerk stuur maar een li-ink innnik..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |