Ja dat idee heb ik ook wel meer dan bij die kale gabberquote:Op maandag 16 december 2019 19:44 schreef Chia het volgende:
Heb juist het idee dat die pa best lekker meedraait in het gezin. Bij de andere gezinnen is de moeder meer de moederkloek die alles doet.
Ja normaal keken ze toch ook altijd naar wat er volgende week zou voorvallen?quote:
Misschien bewust weggelaten nu i.v.m. tijdnood?quote:Op maandag 16 december 2019 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja normaal keken ze toch ook altijd naar wat er volgende week zou voorvallen?
Ik denk dit inderdaadquote:Op maandag 16 december 2019 20:08 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Misschien bewust weggelaten nu i.v.m. tijdnood?
quote:Op maandag 16 december 2019 20:08 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Misschien bewust weggelaten nu i.v.m. tijdnood?
Ja denk het, vind die nieuwe gezinnen wel leuk iig.quote:Op maandag 16 december 2019 20:10 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik denk dit inderdaad
De laatste zin die zo'n vader uitsprak werd ook half afgekapt, volgens mij hebben ze vandaag er nog snel ergens een knip ingezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op de persoonlijke FB van Thaila staat ook al een doopfoto. Ze was 10 november uitgerekend en kind is eerder geboren.quote:Op maandag 16 december 2019 20:30 schreef Alieda-R het volgende:
Op facebook zijn velen de Buddenbrucks aan het feliciteren met de zwangerschap, kind is in oktober al geboren.
In het vorige seizoen had Rob het er nog over dat hij zich ging laten steriliseren.quote:Op maandag 16 december 2019 21:51 schreef maily het volgende:
@:Thaila .... als je laatste 2 en/of 3 zwangerschappen zo riskant waren .... dan zorg je er toch voor dat je niet meer zwanger wordt?!
Ik ben ook 39 maar ik kan me niet met haar identificerenquote:Op maandag 16 december 2019 20:20 schreef Tegan het volgende:
Die moeder van het samengestelde gezin lijkt me echt een controlfreak. Dan beweert ze dat de kinderen nooit iets doen, maar ze is eigenlijk te perfectionistisch om iets uit handen te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |