Ging wel snel ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:35 schreef Chia het volgende:
Wat is de afspraak nou, een of twee mensen binnen of niemand
Ja geen leuk karakter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:51 schreef BlackNero het volgende:
Die Quinten is echt een misselijkmakend verwend ventje.
Zag je FOK! op zijn mobiel?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Quinten lijkt me een beetje autistisch.
Hij is al van 2,5 bij Ivan vertelde ze op de camping.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:17 schreef Blues het volgende:
Quinten heeft kennelijk ook veel meegemaakt en is puber. Scheiding, nog een keer een scheiding (want de oudste dochter en Quinten zijn toch van 2 andere vaders?) en dan nog eens een nieuwe vader + wennen aan nieuwe situaties, paar broers/zussen erbij etc etc.
Niet niks. En dan zo'n enorm verwijtende moeder die iedereen maar steken onder water geeft, ten overstaan van iedereen je gewoon op je zwakke plek pakt + geen humor heeft, controlfreak is - dus bovenop alles zit - ik snap 't wel dat je dan een zogenaamd 'lastig' kind bent geworden.
Quinten heeft alleen de scheiding van zijn ouders meegemaakt lijkt mequote:Op vrijdag 20 december 2019 22:17 schreef Blues het volgende:
Quinten heeft kennelijk ook veel meegemaakt en is puber. Scheiding, nog een keer een scheiding (want de oudste dochter en Quinten zijn toch van 2 andere vaders?) en dan nog eens een nieuwe vader + wennen aan nieuwe situaties, paar broers/zussen erbij etc etc.
Niet niks. En dan zo'n enorm verwijtende moeder die iedereen maar steken onder water geeft, ten overstaan van iedereen je gewoon op je zwakke plek pakt + geen humor heeft, controlfreak is - dus bovenop alles zit - ik snap 't wel dat je dan een zogenaamd 'lastig' kind bent geworden.
Ja dus? Dan heeft ie toch veel meegemaakt al vanaf jongs af aan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij is al van 2,5 bij Ivan vertelde ze op de camping.
Mwah valt wel mee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dus? Dan heeft ie toch veel meegemaakt al vanaf jongs af aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |