Dat is dan ook niet heel raarquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel raar
Als je het over meest nutteloze televisie hebt
Ja, Hoiquote:Op woensdag 6 november 2019 02:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herken you ook !
Hai
In onzin alles moeten plaatsen is wel iets van het uiterste vragen van je gasten.quote:
TV en nuttigquote:Op woensdag 6 november 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel raar
Als je het over meest nutteloze televisie hebt
Met reality-tv hadden ze na Big Brother gewoon mee moeten kappenquote:
Jij zat daar in het begin ook.quote:
Voor een ONZ-SC, gaat het hier verrassend vaak wél ergens over.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
In onzin alles moeten plaatsen is wel iets van het uiterste vragen van je gasten.
OK dan links onder
Meer dan. Komt genoeg informatieve content op. Maar als je niet filtert, nee dan niet neequote:
over wat dan bv":?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:29 schreef I het volgende:
[..]
Voor een ONZ-SC, gaat het hier verrassend vaak wél ergens over.
Ow, God, heb je hem ookquote:Op woensdag 6 november 2019 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij zat daar in het begin ook.
Filosofie, politiek, reizen, films, boekenquote:
De Gouden Kooi heeft me ook wel grijnzend door wat slapeloze nachten geholpen en vice versa.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met reality-tv hadden ze na Big Brother gewoon mee moeten kappen
niet over masturberen en zwarte vrouw dingesjes ?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Filosofie, politiek, reizen, films, boeken
Met de gouden kooi was ik 16 ofzo, toen was het hilarisch, weet niet of ik dat nu anno 2019 nog zou trekken lolquote:Op woensdag 6 november 2019 02:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Gouden Kooi heeft me ook wel grijnzend door wat slapeloze nachten geholpen en vice versa.
Eerlijk... iets gemeenschappelijks , wat banter , een flirt of een strijd om je gedachten te verzetten zo online is af en toe best lekker,... welk forum dan ook.
Oh ook soms hoor. Maar ONZ is in ieder geval nooit echt onzin. Altijd wel inhoudelijke gesprekken bij de meestequote:Op woensdag 6 november 2019 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
niet over masturberen en zwarte vrouw dingesjes ?
Tijden zijn niet te vergelijken, plezier wel!quote:Op woensdag 6 november 2019 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de gouden kooi was ik 16 ofzo, toen was het hilarisch, weet niet of ik dat nu anno 2019 nog zou trekken lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |