Definieer normaal doen?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Jullie kunnen ook niet normaal doen. Ga lekker in je eigen zure kutten-sc rondhangen
Duurde wel erg langquote:
Proest.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je eigen mensen beetje backen he, die zure wijven hebben zowel Tjacka als JC een ban aangesmeerd.
Ik heb de citaten allemaal niet onthouden, maar de zuurheid daar is niet te meten in ieder gevalquote:
Niet gekliktquote:
Jij klinkt ook niet echt blij.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de citaten allemaal niet onthouden, maar de zuurheid daar is niet te meten in ieder geval
Niet naar jullie toe nee. Voor de rest voel ik me prima hoor, geen zorgenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij klinkt ook niet echt blij.
Eerder een pampertje.quote:
Is De Sleutel soort van Amsterdam Project ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:10 schreef I het volgende:
@:Amarantha, wat een ellende met die Rigo joh.
Jullie? En we hebben mensen een ban aangesmeerd? Ik zou niet weten hoe dat moet,dat doe je zelf door achterlijk te posten meisje.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet naar jullie toe nee. Voor de rest voel ik me prima hoor, geen zorgen
Meisje nog welquote:Op woensdag 6 november 2019 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie? En we hebben mensen een ban aangesmeerd? Ik zou niet weten hoe dat moet,dat doe je zelf door achterlijk te posten meisje.
of is het nu een jongenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie? En we hebben mensen een ban aangesmeerd? Ik zou niet weten hoe dat moet,dat doe je zelf door achterlijk te posten meisje.
Ja echt he, wat een zwijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:10 schreef I het volgende:
@:Amarantha, wat een ellende met die Rigo joh.
Man3.quote:
Jongetje,transgender,ik vind alles best.quote:
Soort van, ja. Alleen krijgen ze dus de sleutel van een huis ipv geld, en moeten ze hun leven op zien te bouwen en weer op het rechte pad komen zodat ze de huur zelf kunnen gaan betalen etc.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is De Sleutel soort van Amsterdam Project ofzo?
Klinkt wel als een beter concept dan ja. Was het niet bij dat vorige programma dat iermand van dat geld een Iphone X ging kopen?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:13 schreef I het volgende:
[..]
Soort van, ja. Alleen krijgen ze dus de sleutel van een huis ipv geld, en moeten ze hun leven op zien te bouwen en weer op het rechte pad komen zodat ze de huur zelf kunnen gaan betalen etc.
In de bioscoop toen ze dat zwarte gat in gingen was een van de meest intense ervaringen die ik daar heb gehadquote:Op woensdag 6 november 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurde wel erg lang
Maar cinematografisch was dat wel plaatje
Matthew Mcmoeilijke achternaamOok zo'n bazenacteur. En dat terwijl hij in zijn jonge jaren werd gezien als niet veel bijzonders
Zo ontzettend koppig en stug. Mja, die vent moet ook gewoon psychisch geholpen worden. Hij vertrouwt nergens meer op en blijft dus enkel vasthouden aan de 'liefde' van dieren.quote:
Zo zou het leven eigenlijk een stuk beter zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:13 schreef I het volgende:
[..]
Soort van, ja. Alleen krijgen ze dus de sleutel van een huis ipv geld, en moeten ze hun leven op zien te bouwen en weer op het rechte pad komen zodat ze de huur zelf kunnen gaan betalen etc.
Dat weet ik wel zeker ja. Zoiets kan je alleen in een bioscoop ervarenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de bioscoop toen ze dat zwarte gat in gingen was een van de meest intense ervaringen die ik daar heb gehad![]()
Heb het verder nooit meer herkeken, denk dat als ik het thuis weer kijk het veel minder is.
Geen idee, heb dat programma dus nooit gezien, omdat ik dacht dat het toch matig zou zijn, vanwege Beau.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel als een beter concept dan ja. Was het niet bij dat vorige programma dat iermand van dat geld een Iphone X ging kopen?
lastig als het close komtquote:Op woensdag 6 november 2019 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb moeite deze zin te ontcijferen
Dit gaat over die meneer met die geit en die pony?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef I het volgende:
[..]
Zo ontzettend koppig en stug. Mja, die vent moet ook gewoon psychisch geholpen worden. Hij vertrouwt nergens meer op en blijft dus enkel vasthouden aan de 'liefde' van dieren.
Ik zou niet graag met ze willen ruilen.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo zou het leven eigenlijk een stuk beter zijn.
Beau is tofquote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef I het volgende:
[..]
Geen idee, heb dat programma dus nooit gezien, omdat ik dacht dat het toch matig zou zijn, vanwege Beau.Maar daar heb ik me flink op verkeken.
Klopt ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over die meneer met die geit en die pony?
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over die meneer met die geit en die pony?
Vanwege Beau ja? Vind hem juist enorm sympathiek altijdquote:Op woensdag 6 november 2019 02:15 schreef I het volgende:
[..]
Geen idee, heb dat programma dus nooit gezien, omdat ik dacht dat het toch matig zou zijn, vanwege Beau.Maar daar heb ik me flink op verkeken.
quote:
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top in z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanwege Beau ja? Vind hem juist enorm sympathiek altijd
Dat moet ik nog zien,schijnt wel een dingetje te zijn.quote:
Dat is geen toeval.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top in z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.Heb hem daarna regelmatig ontweken.
Het is een behoorlijk ding, ja.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien,schijnt wel een dingetje te zijn.
Deal or no deal, is dan ook gewoon een over the top programma overallquote:Op woensdag 6 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top uit z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.Heb hem daarna regelmatig ontweken.
Five Days Inside heb je ook wel gezien toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:17 schreef I het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vond hem dus altijd zo over de top in z'n Boulevard, Deal or No Deal en dat soort meukshows periode.Heb hem daarna regelmatig ontweken.
True.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deal or no deal, is dan ook gewoon een over the top programma overall
Kijk goede tv*quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Samengevat: Kijk geen TV.
Ik bedoel dat je onderbuik weet dat je naar onzin kijkt.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef I het volgende:
[..]
Schreeuwerig karakter bij een schreeuwerige show bedoel je?
Ja kloptquote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Five Days Inside heb je ook wel gezien toch?
Ik heb een prima TV.quote:
Genoeg mooie programma's die wél de moeite waard zijn hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Samengevat: Kijk geen TV.
Ja, dan kijk je dus uiteindelijk goede tv. Dat hoef je natuurlijk niet op een televisie te kijkenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.
Kies zelf je programmering.
Destijds; ja. Nu; nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je onderbuik weet dat je naar onzin kijkt.
oh maar ...quote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je onderbuik weet dat je naar onzin kijkt.
Exact, maar het gaat er om dat je een programma informatie kiest ipv van voor geschoteld (pun intended) krijgtquote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef I het volgende:
[..]
Genoeg mooie programma's die wél de moeite waard zijn hoor.
Ja snap t probleem ook nietquote:Op woensdag 6 november 2019 02:22 schreef I het volgende:
[..]
Het kan prima hč, normaal discussiëren.
Daarom. En bij het zelf uitzoeken krijg je die ellendige reclame er ook nog 'ns niet bij.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, maar het gaat er om dat je een programma informatie kiest ipv van voor geschoteld (pun intended) krijgt
das leuk in onzin.. Frans Bauer maakt een lego camping..quote:Op woensdag 6 november 2019 02:22 schreef I het volgende:
[..]
Het kan prima hč, normaal discussiëren.
Adsquote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef I het volgende:
[..]
Daarom. En bij het zelf uitzoeken krijg je die ellendige reclame er ook nog 'ns niet bij.
You, Sir, got a good eye.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef I het volgende:
[..]
Daarom. En bij het zelf uitzoeken krijg je die ellendige reclame er ook nog 'ns niet bij.
Ik heb niet zo snel problemen.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren er problemen dan? Ik val net binnen....
Deze kan ik even niet plaatsen.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
das leuk in onzin.. Frans Bauer maakt een lego camping..
Eentje maar op het moment, helaas.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You, Sir, got a good eye.
Jaquote:
Dat is dan ook niet heel raarquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel raar
Als je het over meest nutteloze televisie hebt
Ja, Hoiquote:Op woensdag 6 november 2019 02:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herken you ook !
Hai
In onzin alles moeten plaatsen is wel iets van het uiterste vragen van je gasten.quote:
TV en nuttigquote:Op woensdag 6 november 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel raar
Als je het over meest nutteloze televisie hebt
Met reality-tv hadden ze na Big Brother gewoon mee moeten kappenquote:
Jij zat daar in het begin ook.quote:
Voor een ONZ-SC, gaat het hier verrassend vaak wél ergens over.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
In onzin alles moeten plaatsen is wel iets van het uiterste vragen van je gasten.
OK dan links onder
Meer dan. Komt genoeg informatieve content op. Maar als je niet filtert, nee dan niet neequote:
over wat dan bv":?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:29 schreef I het volgende:
[..]
Voor een ONZ-SC, gaat het hier verrassend vaak wél ergens over.
Ow, God, heb je hem ookquote:Op woensdag 6 november 2019 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij zat daar in het begin ook.
Filosofie, politiek, reizen, films, boekenquote:
De Gouden Kooi heeft me ook wel grijnzend door wat slapeloze nachten geholpen en vice versa.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met reality-tv hadden ze na Big Brother gewoon mee moeten kappen
niet over masturberen en zwarte vrouw dingesjes ?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Filosofie, politiek, reizen, films, boeken
Met de gouden kooi was ik 16 ofzo, toen was het hilarisch, weet niet of ik dat nu anno 2019 nog zou trekken lolquote:Op woensdag 6 november 2019 02:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Gouden Kooi heeft me ook wel grijnzend door wat slapeloze nachten geholpen en vice versa.
Eerlijk... iets gemeenschappelijks , wat banter , een flirt of een strijd om je gedachten te verzetten zo online is af en toe best lekker,... welk forum dan ook.
Oh ook soms hoor. Maar ONZ is in ieder geval nooit echt onzin. Altijd wel inhoudelijke gesprekken bij de meestequote:Op woensdag 6 november 2019 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
niet over masturberen en zwarte vrouw dingesjes ?
Tijden zijn niet te vergelijken, plezier wel!quote:Op woensdag 6 november 2019 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de gouden kooi was ik 16 ofzo, toen was het hilarisch, weet niet of ik dat nu anno 2019 nog zou trekken lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |