Jawel hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Veltman hem niet raakt
Of Megafoon Mindy.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beter dan dat kinderachtige gefluit in de Arena.
JPC heeft niets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Feulyenoord had ook een penal moeten hebben tegen Ajax.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Veltman hem niet raakt
Chelsea heeft meer inhoud dan ajax hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
Laat Chelsea maar blijven jagen. 1 steekbal en hij ligt erin genot.
Omdat Chelsea welquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ajax niet met de traditionele witte kousen speelt?
Vind het niks bijzonders dit Chelsea.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Chelsea heeft meer inhoud dan ajax hoor
Omdat je moeder een hoer isquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ajax niet met de traditionele witte kousen speelt?
Omdat Chelsea witte kousen heeftquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef bjanaan het volgende:
kokosnoten zijn geen specerijenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |