Rob is zo single al maar zijn kanquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:40 schreef Bocaj het volgende:
Rob Stenders heeft ook een hele leuke vrouw idd!
Ik lees het... wiki geeft nog wel Margje Teeuwen aan....quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob is zo single al maar zijn kan
Nog steeds ja? Dat is al 10 jaar uit ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik lees het... wiki geeft nog wel Margje Teeuwen aan....
De legendarische Dik Voormekaar Show was geloof ik wel even in beeld.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:52 schreef TLC het volgende:
Ik miste alleen Radio Tour de France en de Dik voor mekaar show, maar verder leuk gedaan
Hij is gewoon een wandelende encyclopedie!quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Hoe heette die plaats bij Deventer, Kontsgaten?
Dit. Wie garandeert dat het nu wél goed gaat?quote:
Je kunt het die mannen bijna niet kwalijk nemen dat ze het opnemen voor hun kind. Dat zou bijna ieder mens doen.quote:Op maandag 11 november 2019 19:20 schreef Rockefellow het volgende:
Wat een kritiekloos interview was dit. Behoorlijk ranzig van Matthijs.
Net z'n vaderquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:18 schreef MisChrartin het volgende:
Ik vind niet snel dat iemand te snel praat, maar jezus wat riedelt die Splinter door. Irritant gewoon.
Ik ook niet, tegenwoordig is dat heel bijzonderquote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Vatta het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. Wie wil me aanraken?
Naja een jointje. Thats itquote:Op woensdag 13 november 2019 19:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, tegenwoordig is dat heel bijzonder
ik denk dat alle topsporters op de een of andere manier een lul zijn. Zelfs iemand als Roger Federer zal wel negatieve trekjes hebbenquote:Op woensdag 13 november 2019 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Johan Cruijff was dus simpelweg een onsympathieke lul, maar de mythe moet hoe dan ook in stand worden gehouden.
Hier een hardloop-topic voor jou:quote:Op donderdag 14 november 2019 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Geen hardloop topic meer. dat is wel eens anders geweest.
Barbara Baarsma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |